עסקים

חלום העבודה מהבית חי ובועט: ככה תבנו חנות רווחית באיביי תוך 60 יום בעזרת שיטת ה"דרופשיפינג ההפוך"

עד היום בעולם המסחר באיביי (דרופשיפינג) 95% מהסוחרים לא הצליחו במשימה לבנות חנות רווחית. הסיבה? כולם עבדו עם אותם ספקים, אותם מוצרים ואותם מחירים מה שיצר שחיקה במודל וחוסר כדאיות כלכלית. לאון דירקטוביץ׳ טוען שבעזרת שיטה חדשה ("הדרופשיפינג ההפוך") השוק נפתח מחדש ככה שכל אדם, גם ללא ניסיון קודם, יכול לייצר לעצמו הכנסה נוספת יציבה במינימום השקעה וזמן. אמת או חלום? יצאנו לבדוק

דניאל איבגי  19.10.21 // 9:00

"היום אני יודע להגיד שמכרו לי חלומות," חושף ד' (28) מפתח תקווה, "קניתי קורס דיגיטלי שהבטיח לי אלפי שקלים בחודש מפתיחת חנות באיביי, ובסוף נשארתי לבד בלי שהרווחתי שקל. אני עדיין מאמין בעולם של מסחר אלקטרוני, אבל אני כבר סקפטי שיש קורס שיוכל באמת לגלות לי את הסוד ולא למכור לי אשליות…"

לא משנה אם כבר התנסיתם בקורסים שהבטיחו לכם להתעשר מדרופ-שיפינג (מסחר אלקטרוני באמצעות פתיחת חנות מוצרים באיביי) או שרק שמעתם על הרעיון וחיפשתם איך להפוך אותו להכנסה הנוספת הבאה שלכם. יש דברים שאתם חייבים לדעת כדי לא ליפול בפח של הבטחות גדולות ולא מציאותיות.

"הדרך שמלמדים היום ברוב הקורסים עבדה לפני 5-6 שנים, אבל היום היא כבר לא רלוונטית ומאוד מיושנת," מסביר לאון דירקטוביץ' (38) האיש שהפך את ה״מצליחים באיביי״ למי שהם ובעל אחת הרשתות למסחר אלקטרוני הגדולות בישראל.

לטענתו: "במקום לקנות עוד קורס, לשלם כסף, לנסות את איביי במשך כמה חודשים, להבין שזה לא עובד ולהפסיד כסף כל חודש על הניסיון, יש שיטה מדהימה שנקראת 'דרופשיפינג הפוך' ומייצרת בדיוק את ההצלחה, הביטחון והרווחיות שהנכנסים לתחום מחפשים".

לאון דירקטוביץ: ״בשיטה שלי שנקראת ״דרופשיפינג הפוך״ – לא מתחרים באחרים. למעשה, אני מלמד את האנשים איך לחפש ולעשות שיתופי פעולה עם ספקים מיוחדים, ספקים שאף אחד לא עובד איתם.״

לאון, תספר לנו תכל'ס, באמת אפשר 'לפצח את השיטה' ולהרוויח בגדול דרך דרופ-שיפינג היום?

"בוודאי, רק צריך לדעת איך לעשות את זה. אני יכול להעיד על עצמי שלקח לי הרבה מאוד זמן להגיע לתוצאות, זמן שאחרים שכבר היו מתייאשים וסוגרים את הבסטה.

נכשלתי והפסדתי הרבה כסף, לא היה אף אחד שילווה אותי, יראה מה אני עושה וייקח אותי יד ביד עד לתוצאות. רכשתי עוד ועוד קורסים, בטוח שיש משהו שאני מפספס במקום אחד ושאוכל לקבל במקום השני. 

בסופו של דבר, התחלתי לייצר הכנסה וכיום אני מחזיק אימפריה של 20 חנויות. הקסם של דרופ-שיפינג הוביל אותי להתפטר מהעבודה כשכיר ולהכפיל את המשכורת שלי, בזמן שאני קובע לעצמי את השעות, עובד מהבית בכיף ומנצל את רוב הזמן שלי לעשות דברים שאני אוהב.

חברים ומכרים התחילו לראות שהשעה הכי מוקדמת שאפשר לתפוס אותי ער זה 10 בבוקר, שאני מחליף לרכב חדש יותר טוב, שאני מעלה תמונות ממסעדות יוקרה. בקיצור, רמת החיים שלי השתנתה ואנשים בסביבה התחילו להתעניין מה גרם לשינוי הגדול.

הם רצו שאני אלמד אותם וזה מה שגרם לי להבין שהצורך שהיה לי בתחילת הדרך, עדיין שריר וקיים אצל הרבה מהאנשים שמנסים להיכנס לדרופ-שיפינג וחוששים, או למי שכבר נמצאים שם ונוחלים כישלון אחרי כישלון.

אז החלטתי ליצור תוכנית שתעזור לאנשים לעשות את מה שאותי לא לימדו בתחילת הדרך ומה שלי היה חסר. הייתה לי מטרה להכשיר סוחרים, להקים קהילה וליצור שיתופי פעולה שיעשו השפעה. 

אני יודע שהרבה התייאשו מהדרופ-שיפינג או מגלגלים על זה עיניים, אבל מה שאני רואה יום יום זה אנשים שפיצחו את השיטה, בדיוק כמוני, ורואים בעצמם את התוצאות.״

בתמונה : רווחים של התלמידים של לאון

טוב אז מה אתה יודע שאחרים לא? איך אנשים נכשלים כל כך הרבה בדרופ-שיפינג?

"אז כמו בכל דבר, השוק משתנה ומה שעבד בעבר כבר לא רלוונטי. ברוב הקורסים שילמדו אותך איך לפתוח חנות מוצרים באיביי, יסבירו איך לקחת מוצרים מעלי-אקספרס או מאמזון ולמכור באיביי. זה אגב, לא חוקי, אבל כולם עושים את זה.

ואז מה קרה? כל הדרופ-שיפרים בעולם עובדים עם אותם ספקים, מוכרים את אותם מוצרים, משתמשים באותן תוכנות… וכשההיצע יותר רחב מהביקוש, יש הפסדים. 

השוק הפך רווי ותחרותי עד כדי כך שאנשים מראש לא נכנסים לתחום כי הם חושבים שאין בו רווח, ובאמת צריך נס כדי להצליח בתנאים של תחרות כל כך קשה.

אז פה באה השיטה שלי והופכת את הקלפים, כי ב'דרופ-שיפינג הפוך' אתה בכלל מחוץ לכל התחרות הזאת!"

תגלה לי, מה זה "דרופ-שיפינג הפוך" ואיך באמת מצליחים לייצר מזה כסף?!

"אז הייחודיות של 'דרופשיפינג הפוך' היא, כמו שאמרתי, לצאת מהתחרות. אני מלמד איך למצוא ספקים מיוחדים שאף אחד לא עובד איתם וככה לחלוש על שווקים של מוצרים באופן בלעדי.

איך זה מייצר לך כסף? פשוט מאוד, ברגע שאתה הסוחר היחידי שיש לו משהו מסוים בידיים, אתה המרוויח העיקרי מהעסקאות האלה, בלי להתחשב בכלל בסוחרים אחרים.

ברגע שאתה היחידי שעובד עם ספק מסוים, אתה גם יכול לקבל הנחות על המוצרים ועוד כל מיני הטבות שעוזרות לך למכור את המוצרים האלה בקלות, מה שאוטומטית מגדיל את הרווח.

לדוגמה: אחד הספקים שאני עובד איתם זה סטודיו מאוד גדול לעיצוב תכשיטים בארץ. כל תכשיט שהם מוכרים בחנויות הפיזיות שלהם, אני מקבל עליו 40% הנחה. הם שולחים את המוצר בדואר ללקוח ומבצעים את כל העבודה הפיזית, אני רק משווק אותם באיביי, אבל אני היחיד שעושה את זה – ומקבל את הרווחים.

וזה בגדול דרופ-שיפינג הפוך. פשוט למצוא ולעבוד עם הספקים שאף אחד לא עובד איתם, שאין תחרות, שהמחירים הכי נוחים והכי קל להצליח איתם. אף אחד גם לא מנסה להציע לספק שלך הצעה נגדית כי פשוט לא מכירים אותו.״  

מעניין, באמת לא שמעתי על כזה דבר. כמה אפשר להרוויח בדרך הזאת?

״תראה, בשלב הראשון, כלומר בחודש חודשיים הראשונים לא מרוויחים סכומים גדולים כי עדיין בונים את התשתית. אבל אחרי שהבסיס יציב, תלמידים שלי הגיעו ל 5,000-10,000 ש"ח חודשי תוך 6 חודשים די בקלות. 

אין מה לעשות, ברגע שיש שיטה מנצחת שעובדת, זה עושה את כל הקסם. את התוכנית שלי העברתי כבר למאות צעירים ובנינו קהילה מדהימה של חנויות למסחר אלקטרוני, כל אחד רואה רווחים לפי מידת ההשקעה אבל בשורה התחתונה זה עובד".

אוקיי, אבל למה שתרצה לשתף אותי בסודות שלך, זה לא פוגע לך ברווחיות?

״תראה, בשיטה הישנה כשכולם מתחרים על אותם ספקים ואותם מוצרים – זה באמת היה פוגע ברווחיות ומייצר עוד תחרות.

אבל אני מלמד אותך למצוא ספקים ייחודיים בעצמך, ליצור שיתופי פעולה ייחודיים רק לך, מה שאומר שאתה לא מתחרה בי ואני לא בך. להיפך, אנחנו יכולים להיות שותפים כל אחד עם הספקים שהוא מצא וככה להגדיל את הרווחים שלנו, ממש win-win, מצב שבו כולם מנצחים".

אסף נירן, תלמיד של לאון: "היום החשבון שלי בדרגה הגבוהה ביותר באיביי ויש לי 10,000 מכירות כל חודש"

אוקיי, אבל אחרי שאתה מלמד אותי את השיטה ל"דרופ-שיפינג הפוך" אני צריך בעצם לבנות הכל לבד?

"ממש לא. היופי בתוכנית שלי הוא שמדובר בקורס פרקטי של צעד-צעד ויש גם ליווי חודשי ושיעורים פרטיים עם מדריך צמוד שבונה איתך ביחד את החנות משלב 0 עד לשלב שאתה רואה מכירות. 

הקורס עצמו ממש ברור ונגיש, לא ידע תיאורטי. אתה רואה איך אני מזיז את העכבר ועל מה אני לוחץ – ועוקב אחרי צעד צעד. אין אפשרות להיכשל ככה.

בליווי החודשי ובשיעורים אנחנו עושים תרגול ממשי, מחפשים ביחד מוצרים חמים, מחפשים ספקים, מוכרים את המוצרים באיביי ביחד, בקיצור – הכל מא' עד ת'. ממש לקחת אותך יד ביד עד שאתה מרוויח כסף.

יש גם קבוצה סגורה שבה התלמידים מקבלים עזרה ותמיכה ומענה מסביב לשעון לכל שאלה, קהילה חמה ומחבקת ואפילו סיור מאורגן למי שרוצה בסין פעם בשנה כדי לחפש ספקים והזדמנויות.

בשורה התחתונה, אתה מקבל פה מעטפת הרבה יותר גדולה מאשר כל קורס אחר בארץ, וזה, יחד עם השיטה הגאונית של 'דרופ-שיפינג הפוך' הוא מה שמביא לתוצאות כל כך מדהימות אצל כל מי שמגיע".

זה נשמע ממש טוב, אבל בכנות, מי יבטיח לי שיחד עם כל זה דווקא עכשיו אני אצליח?

״אני אומר לך את האמת, אני ישר והוגן, אני לא מבטיח שום דבר. אני לא יודע מה יקרה – אני לא אלוהים!
מה שכן, אני יכול להבטיח לך שאני אתן לך 3 דברים:

הדבר ה-1: בתוכנית הזאת תלמד אסטרטגיות נכונות ומתקדמות יותר מכל מה שהכרת עד היום. להשוות את התוכנית הזאת לקורסים אחרים זה כמו להשוות מרצדס חדשה לקורקינט. מדובר פה על הדבר האמיתי, שיטה שעובדת עם אנשים שאשכרה משיגים תוצאות.

הדבר ה-2: אתה מקבל תמיכה וליווי, יחס אישי, הכוונה ועזרה. הצוות ואני תמיד נמצאים כדי לחלץ אותך ולתת לך את הפתרון. כל דרך הלימוד היא ממש להוביל אותך עד הבאר וכל מה שנשאר לך זה לשתות.

הדבר ה-3: יש לי הרבה מאוד תלמידים שהרוויחו והצליחו, הביאו תוצאות ועושים היום כסף ומתפרנסים מזה. אתה לא פחות טוב מהם – עובדתית יש כאלה שמצליחים וגם אתה יכול. אני מבטיח לך שאני אתן לך בדיוק מה שהם מקבלים.

בסופו של דבר, אתה לומד לעשות מחקר שוק אמיתי. באמצעות מחקר השוק הזה אתה מבין איך לדעת מה למכור, איך לזהות טרנדים חמים ועוד.

ודבר נוסף שיש אצלנו ולא תלמד בשום מקום אחר זה איך בונים עסק. כלומר איך להתנהל פיננסית, איך לחשב הכנסות, הוצאות, להתנהל מול רשויות המס בארץ (מס הכנסה, ביטוח לאומי, מע״מ), לפתח חשיבה מסחרית, להפוך למנהל, לנהל עובדים וכו׳.

אגב, בגלל שברוב המקומות לא מלמדים איך לנהל עסק, ורק נותנים ידע מקצועי בסיסי – אנשים נכשלים. פה אתה מקבל הכל, החל מהשיטה שתוביל אותך להצלחה ולרווח ועד לפרטים הכי קטנים של איך לנהל את העסק שלך לטווח הרחוק!״

לאון דירקטוביץ׳: ״אתה מקבל ליווי צמוד כמו של מורה פרטי - לוקחים אותך יד ביד עד שאתה מרוויח״

וואלה, באמת נשמע שמקבלים כאן הכל! מה צריך לעשות עכשיו כדי להתחיל?

"הדבר הראשון שצריך לעשות זה ליצור אתנו קשר. אחד מאנשי הצוות שלי יחזור אליך וישמע ממך פרטים כדי שנוכל לתאם את תחילת התוכנית ולהתחיל לרוץ ביחד, כל הדרך להצלחה.

מבחינתי, אם הצלחתי לעזור לאדם אחד לייצר פרנסה אמיתית, מהבית, להפסיק להיות תלוי בעבודה שהוא לא רוצה ולא אוהב ולבנות עסק אמיתי, מצליח ועצמאי – ניצחתי!"

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »