עסקים

עידן דנש: "כל עוד השיווק מקולקל, אף אחד לא ישים עליך וימשיכו לברוח לך לקוחות מבין האצבעות"

שוברים את הראש למה הפרסום שלכם נכשל פעם אחר פעם? עידן דנש טוען, שלא משנה באיזה תחום העסק שלכם, בעזרת שיטת שיווק חדשה ("המפעל") תוכלו לייצר סטטוס של מומחה-על מבוקש תוך דקות ולגרום לקהל הלקוחות לרדוף אחריכם (כשהם מוכנים לשלם כמעט כל סכום שתבקשו). וכל זה? עובד על אוטומט, ביציבות וללא הגבלה. סקפטיים? תקראו ותחליטו בעצמכם.

דין אלבס  22.08.22 // 8:00

בעולם שבו עולם הדיגיטל פורח וכל יום יש פלטפורמה חדשה ונוצצת לשיווק העסק, נוצרו מצד אחד אין ספור הזדמנויות למצוא את הלקוחות שלנו באינטרנט. ומצד שני, הבלבול וחוסר האונים גדולים מאי פעם.

זה לא סוד, שמרבית העסקים הקטנים חיים "מהיד לפה" מדי חודש, ושכל שנה נסגרים עשרות אלפי עסקים קטנים בישראל בגלל הכישלון לייצר הכנסה מספקת או במילים אחרות – הכישלון לגייס לקוחות איכותיים בכמות מספקת.  

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק, גוגל, רשימות תפוצה, ווצאפ, אוטומציות, וובינרים, דפי נחיתה, סרטוני וידאו ועוד – אין ספור שיטות שיווק כאשר כל פעם יש טרנד חדש שנדמה שהפעם הוא זה שיוציא אותנו מהבוץ. אבל בפועל? מגלים אכזבה נוספת מעוד כישלון.

שפגשתי את עידן דנש לראשונה, כבר ידעתי שמדובר בשועל אינטרנט וותיק שמאחוריו קמפיינים שהכניסו מעל 100 מיליון שקל כאן בישראל בשנים האחרונות בעשרות תחומי פעילות שונים. אבל עדיין, איכשהו אחרי כל כך הרבה הבטחות מצד כל כך הרבה "מומחים" שבסוף לא סיפקו את הסחורה, אני מודה שבאתי לראיון הזה סקפטי.

להפתעתי, מהר מאוד גיליתי שהפעם יש פה משהו שונה. עם הצלחה אחת או שתיים עוד אפשר להתווכח, אבל עם שלל קמפיינים שהצליחו ברמה הארצית והפכו אנשים אנונימיים למיליונרים כמעט בין לילה, גם לאדם סקפטי כמוני מהר מאוד לא היה מה לומר.

לטענתו, עם שיטת שיווק ייחודית בשם "המפעל" שבה יש 7 שלבים פשוטים, כל נותן שירות בעל מומחיות יכול תוך 3-6 חודשים לעשות לעצמו מהפך בחיים מקצה לקצה ולהפוך למומחה מבוקש גם אם הוא פתח את העסק אתמול בבוקר.

את השיטה הזאת, שהייתה שמורה עד היום למעטי מעטים עם תקציבי פרסום ענקיים, עידן חושף לראשונה לקהל בעלי העסקים הקטנים עבור כל מי שרוצה לפרוץ בגדול ומוכן להשקיע את המאמצים הנדרשים כדי להגיע לתוצאות יוצאות דופן בזמן שנחשב לבלתי אפשרי.

"ברגע שיודעים לבנות סטטוס של מומחה תוך 10 דקות, פתאום קל למלא אולם של 400 איש"

לדברי דנש, "הנה אמת קשה שרוב העסקים לא יאהבו לשמוע: כל מי שאין לו מושג מאיפה ומתי יגיע הלקוח הבא, אין לעסק שלו שום סיכוי לשרוד בטווח הארוך".

תגיד, איך אתה מסביר את התופעה שכל כך הרבה עסקים מתקשים עם השיווק שלהם?

"תראה, קודם כל האמונות והרעיונות שיש לעסקים לגבי שיווק הם לרוב שגויים מהיסוד. ואם לבניין רב קומות יש יסודות רעועים, אין פלא שהבניין מהר מאוד יקרוס ויפיל איתו כל מי שנמצא בפנים."

למה אתה מתכוון?

"הרוב המוחלט של בעלי העסקים הקטנים בארץ (בעיקר קהל נותני השירותים), עסוק בלעבוד בשיווק מבוקר עד ערב, עם מאמצים אדירים שלצערנו פשוט לא מניבים תוצאות. מה שאני אוהב לכנות 'הרבה פעולות, מעט תוצאות'."

איך אתה מסביר את זה?

"האמת? זה לא רק אשמתם. מוכרים לאנשים שטויות, כל המנטורים בשוק מנסים למשוך לכיוון שלהם, ואז בעל העסק המסכן מנסה לעשות את הכל במקביל בזמן שאין לו באמת מושג מה הוא עושה (עם פאניקה והיסטריה). ושאין אסטרטגיה מסודרת, ברורה וחכמה עם חשיבה מאחוריה – הכשלון ידוע מראש."

יכול לתת לי דוגמא מה עסקים עושים לא נכון?

"בטח. רוב בעלי העסקים שתפגוש למשל מעל 2-3 פוסטים כל שבוע אצלם בפרופיל האישי בפייסבוק, או בקבוצות. אין להם את ההבנה הבסיסית שקהל החברים שלהם הוא לא קהל הקונים הפוטנציאלי (ברוב המקרים), או שבקבוצות בפייסבוק החשיפה האורגנית שואפת לאפס (5.6% בלבד נכון להיום) ושבגלל שכולם מנסים למכור שם כל הזמן, הפעילות הזאת בקבוצות כבר מזמן לא אפקטיבית.

אחרים, מנסים רק למכור ו'לדחוף' לקהל בכל דרך ברשת החברתית, אבל הם פשוט לא מבינים שזאת לא הדרך להביא לידים ולקוחות מהסושיאל. לצעוק 'אני הכי אמין' או 'נסיון של 17 שנה' זה פשוט לא עובד ולא מעניין אף אחד."

רגע, אז מבחינתך לא צריך להעלות פוסטים לרשת?

"ברור שצריך, אבל נורא תלוי איזה פוסטים, מה כתוב שם, לאיזה קהל חושפים את הפוסט ומה קורה אחרי הפוסט. אתה יודע, בעולם הזוגיות למשל אם גבר רואה אישה שמוצאת חן בעיניו והוא מציע לה להתחתן בפעם הראשונה שהוא רואה אותה, היא כנראה תיתן לו סטירה ותברח, נכון? זה ממש לא מקובל בחברה שלנו."

ברור, זה הזוי לעשות דבר כזה, אפילו מפחיד.

"לגמרי. אז איך אתה מסביר את זה שבעסקים עושים את זה כל הזמן?! שבעל עסק מעלה פרסום שמשדר 'בוא אלי, בוא אלי' לאדם שהוא לא מכיר, זה ממש כמו להציע חתונה בדייט הראשון. למה שמישהו למען השם יגיד לנו 'כן' בצורה הזאת?? זה מתכון בטוח לכישלון.

אבל חכה, זה לא הכל."

מה, יש עוד?

"ברור, יש עוד מלא לצערי. ההבנה של בעלי העסקים בשיווק היא כל כך נמוכה, שזה ממש עצוב. אין להם מושג איך לנסח מסר חזק (הבטחה), איך להציע הצעה שונה משאר השוק (בידול), איך לכתוב כותרות, איך לשכנע, איך לספר סיפור, איך להציג הוכחות ליכולות שלהם.

אין להם מושג מה זה קהל, הם בטוחים שהקהל שלהם זה 'כולם' (שזה שטות). אין להם מושג איך לדבר עם הקהל שלהם, הם עסוקים כל היום בלדבר על עצמם במקום לדבר על הלקוח ומה יוצא לו מהעבודה איתם."

וואו, שאתה מציג את זה ככה נשמע שצריך להיות גאון שיווק כדי לגרום לדברים לעבוד, לא?

"אז זהו, שלא. נכון, זה מצריך חשיבה, עבודה ובדיקות, אבל בסופו של דבר כל מי שעובד לפי שיטת 'המפעל' יגיע די מהר לתוצאות ולא, לא צריך להיות גאון בשביל זה.

יודע מה, אני אספר לך את החדשות הטובות וסוד גדול על שיווק שאנשים לא מכירים…"

איזה סוד? דבר אלי.

"בזמן שרוב העסקים עסוקים במלא פעולות שיווק שלא מביאות כמעט כלום, האמת היא בדיוק ההיפך (!). קמפיין טוב שעובד הוא קמפיין שעושים בו מעט פעולות, אבל יש הרבה תוצאות. ובפשטות, כל מה שצריך זה קמפיין חזק אחד. וזה הכל."

קמפיין אחד שפותר את כל הבעיות? נשמע קצת לא הגיוני מה שאתה אומר.

"אני מיד אסביר ואתה תראה כמה שזה כן הגיוני. קודם כל, תרשה לי לספר לך שכל ההצלחות שלי כל השנים היו תמיד עם קמפיין אחד בלבד. תמיד אותה שיטה, ולא משנה באיזה תחום זה, מרפואת שיניים ועד כלכלת משפחה או דיאטה.

תבין, רוב העסקים סובלים מהבעיה של פיזור, הם קצת כמו דג שמפרפר במים בנסיון לא לטבוע, מנסים 'קצת מכל דבר'. אין שום פוקוס.

שיווק טוב הוא כמו 'פאזל', שברגע שמחברים את כל החלקים שלו הפאזל הזה יעבוד תמיד, בצורה צפויה מראש. ברגע שכל החלקים מתחברים, יש לך פס ייצור שיביא לקוחות איכותיים כמה שבא לך. בלי הגבלה."

זה נשמע מדהים, אבל קצת קשה לי להאמין. יכול להסביר?

"בוודאי. אחרי 6 שנים אינטנסיביות בהם הקמפיינים שבניתי וניהלתי הביאו במצטבר מעל 500,000 לידים ו-100 מיליון שקלים בהכנסות, הצלחתי לפרק לגורמים את כל המרכיבים שחייבים להתקיים כדי לגרום לכל הסיפור הזה לעבוד.

מה שגיליתי, זה שבכל מערך שיווק מנצח, יש סך הכל 7 חלקים (מכונות) שעובדים יחד בתיאום מושלם. ברגע שכל מכונה מתפקדת כמו שצריך, נוצר לך פס ייצור ובעצם של סוג של 'מפעל' לייצור לקוחות.

7 המכונות הללו הן: ההבטחה, ההצעה, הקהל, השיטה, מסע הלקוח, המכירה וההוכחות. בכל קמפיין שהתפוצץ אתה תמצא ש-7 המכונות האלה מתחברות בול בצורה משומנת בלי תקלות."

"7 מכונות שצריך לחבר אותן רק פעם אחת כמו שצריך כדי לנצח, וזה הכל"

אוקיי, זה כבר יותר הגיוני, אבל עדיין לא הבנתי איך קמפיין 'אחד' פותר את כל הבעיות.

"ברגע שהגדרת ובנית את כל המכונות השונות ב'מפעל' שלך, נוצרה לך מערכת שיווק שעליה אפשר 'להעמיס' קהל מתעניינים בלי הגבלה. למעשה, ההגבלה היחידה שתהיה לך זה כמות האנשים שהעסק שלך יכול לקלוט כדי לתת להם שירות במקביל.

מה שנקרא – צרות של עשירים. והאמת, החיבור של אותן 'מכונות' הוא כל כך עוצמתי שהאפקט הוא גדילה אקספוננציאלית מטורפת."

החיבור של אותן 'מכונות' הוא כל כך עוצמתי שהאפקט הוא גדילה אקספוננציאלית מטורפת!

ואיך כל הלקוחות האלה מגיעים?

"אני אתן לך דוגמא שתסביר הכל. תחשוב רגע על אוטו, יש?"

בדיוק קניתי טיוטה חדשה. קיבלת, התמונה אצלי בראש.

"יופי. נכון שהאוטו החדש שקנית הולך להחזיק לך הרבה שנים?"

כן, זה הרעיון.

"ונכון שכל עוד תשים דלק באוטו, האוטו ימשיך לנסוע בלי בעיה ובלי הגבלה?"

נראה לי שאני מתחיל להבין לאיפה אתה חותר…

"מערך השיווק שאנחנו מדברים עליו זה בדיוק אותו הדבר. זה כמו אוטו שכל עוד נשים בו 'דלק', הוא ימשיך לנסוע ולעבוד.

במקרה שלנו בשיווק, ה'אוטו' הוא כל חלקי המפעל שמרכיבים מערך שיווקי שלם שיודע לקחת אדם זר מהאינטרנט ולהפוך אותו למעריץ ולקוח משלם תוך זמן קצר. וה'דלק'? הוא כמובן האנשים שאנחנו מעבירים במפעל שבנינו.

אני אתן לך רגע עוד דוגמא. תחשוב שנייה על נתיבי איילון שבנו את כביש האיילון המפורסם באזור תל אביב. הכביש הזה נבנה פעם אחת כמו שצריך, נכון?

בוודאי.

"בדיוק. וכמה מכוניות נוסעות בכביש הזה מדי יום?"

אני מניח שעשרות אלפי מכוניות עוברות שם מדי יום?

"בול! אתה מבין? הכביש נבנה פעם אחת, וכל יום עוברים בו עשרות אלפי אנשים, אולי יותר. כמובן שפה ושם יש אחזקה שוטפת, אבל זה כבר שטויות.

אותו דבר כל מערך שיווקי בריא, זה תמיד 2 שלבים. קודם כל בונים את התשתית (לפי חלקי 'המפעל'), ואז מזרימים את הקהל (תנועה) בהמוניו בעזרת פרסום ממומן חכם."

רגע, פרסום ממומן? זה לא מסוכן?

"תקשיב, זאת נקודה שמשגעת אותי ונשבע לך שבחיים לא אבין. באה אלי לא מזמן קוסמטיקאית שהוציאה 400,000 שקל על מכונה חדשה, אבל לשים שקל על פרסום? היא נתנה לי נאום על כמה שזה 'מסוכן' [עידן צוחק].

זאת בדיוק הסיבה שעסקים פה נופלים, נכשלים ונסגרים. הם שמים את הכסף במקום הלא נכון. תגיד לי, אם הייתה לך מכונת קסמים שכל שקל שאתה שם בה היו חוזרים אליך 5 שקלים בחזרה, כמה היית שם?!"

מה, אתה רציני? כמה שיותר כמובן 🙂

"כל אדם שפוי היה עונה כמוך, ובצדק. אז זה בדיוק מה שאני מדבר איתך עליו, 'המפעל' זאת מכונת הקסמים שלך שבעצם יודעת לייצר החזר חיובי ויציב על ההשקעה בפרסום. וברגע שיש לך מפעל שיווקי שכזה שעובד, זהו. ניצחת. אתה יכול להביא לקוחות כמה שמתחשק לך ולהשאיר אבק לתחרות, גם אם פתחת את העסק אתמול בבוקר."

שמע, זה נשמע מטורף, אבל עד כאן הכל תאוריה. יש לך קצת דוגמאות אמיתיות לתת לי?

"איש יקר, יש לי דוגמאות לתת לך מכאן ועד לפלנד. בוא ניקח לדוגמא את צביקה עינב, שהוא לקוח וחבר טוב. על דיאטת 'אבא חטוב' שמעת?"

איך אפשר שלא? חבר טוב בדיוק המליץ לי על הדיאטה הזאת.

"צביקה יישם את העקרונות של 'המפעל' בצורה המושלמת… ההבטחה? 'להוריד את הכרס ב-90 ביום'. השיטה? שיטת דיאטה ייחודית שהוא פיתח בשם 'השיטה הלפטינית'. ההצעה? מעטפת שלמה שאי אפשר להיכשל איתה, במחיר מצחיק (הצעה מושלמת). הקהל? קהל הגברים והאבות שאף אחד לא דיבר אליו עד היום. המסלול השיווקי? מסלול אינטרנטי לחלוטין עם סרטונים מיוחדים שהופכים כל מתעניין חדש למעריץ תוך דקות.

והתוצאות בשורה התחתונה? הוא הפך בין לילה כמעט לאחת הדיאטות הכי מצליחות בישראל."

שמע, זה מטורף, הוא באמת נמצא בכל מקום. מי עוד?

"אני אתן לך עוד דוגמא לקמפיין שבניתי בתחום רפואת השיניים, למרפאה באזור השרון (רק בלי שמות כי ביקשו ממני לשמור על פרטיות). אה, וזה עוד היה בתקופת הקורונה שאנשים בקושי יצאו מהבית.

המוצר? השתלות שיניים. השיטה? מכונה ייחודית שאין בכל מקום. ההצעה? אפשר לגמור את כל הסיפור בטיפול אחד תוך כמה שעות. ההבטחה? פה חדש עם חיוך יפה, בלי כאב.

תוך כמה ימים מהרגע שהמפעל השיווקי של אותו לקוח התחיל לעבוד, ובום! כבר בחודש הראשון נסגרו 8 עסקאות בממוצע של 48,000 שקל לעסקה (וזה עוד קרה בלי מאמץ כשהמרפאה התפוצצה מרוב פגישות)."

וואו, וכל זה תוך חודש?! זה באמת יוצא מגדר הרגיל.

על חברת 'ביג שוט' שמלמדת מסחר בשוק ההון, שמעת?

יאללה, בכיף.

"אז האמת שלפני כמה חודשים יצאנו בתוכנית חדשה אצלנו בחברה שנקראת 'היחצן', זאת תוכנית שלוקחת אנשים ממש מאפס, עד למצב שיש להם עסק שעובד והם יכולים כמו שאמרנו להתפטר ולהיות רק בעסק 100%.

לא צריך ידע קודם, לא ידע טכני ואפילו לא אנגלית טובה. רק צריך את הרצון לעשות שינוי והמוכנות לעבוד קשה. יש לנו בתוכנית נהג, גננת, מאבטח וסטודנט להייטק, וכולם כבר מתחילים לראות תוצאות בשטח (ככה שכל אחד יכול)."

חושב שכן, אבל לא בטוח.

"מדובר באחת המכללות הכי נחשבות היום בתחום. שהתחלנו אי שם ב2016, אף אחד לא הכיר את השם הזה.

כשתכננו בזמנו את האסטרטגיה השיווקית הבנו שעולם שוק ההון שייך רק לאלה שמבינים בתחום, והוא לא באמת נגיש לקהל הרחב. אז יישמנו את שיטת 'המפעל', ובנינו מערך שיווקי שלם שבעצם הראה לכל אדם בישראל שהוא יכול לייצר לעצמו הכנסה נוספת עם שוק ההון בלי להיות מומחה גדול.

זה היה האמת הקמפיין הגדול הראשון שעשיתי, ובשנה הבאנו מעל 100,000 לידים, 1900 לקוחות חדשים ומיליוני שקלים בהכנסות. בזמנו לא היה אדם בארץ שמתעניין בתחום ולא דיבר עליהם – עד כדי כך השיטה הזאת עוצמתית."

תקשיב עידן, אני לא יודע מה להגיד, באמת שלא ראיתי תוצאות כאלה עד היום. אני רק חושב לעצמי, עבור עסק קטן שאין לו משאבים גדולים… זה גם יעבוד?

"בטח, איזה שאלה. כל הדוגמאות שנתתי לך פה, מה אתה חושב שהם עשו מיליונים שנפגשנו? ממש לא. כולם התחילו בקטן, חלקם ממש התחילו מאפס ושום דבר.

היופי של 'שיטת המפעל' הוא שמתחילים לעבוד בקטן ככה שאין שום סיכון, רק אחרי שיש תוצאות מוכחות מתחילים להגדיל בהדרגה, צוברים ביטחון, ואחרי שיש כבר תשתית יציבה וברורה – מפה אפשר לעוף ובעצם רק השמיים הם הגבול."

אבל כל עסק הוא שונה ומיוחד, לא? זה באמת מתאים לכולם?

"זה נכון, כל עסק הוא מיוחד, וזה בדיוק מה שיפה פה. שיטת 'המפעל' מתאימה את עצמה לכל עסק, לא הפוך. כל אחד בונה את המפעל השיווקי הייחודי לו לפי מה שמתאים לו. זה כמו שתיתן ל-5 שפים שונים להכין את אותו המתכון, כל אחד יבשל את הארוחה קצת אחרת, נכון? 

זה בדיוק אותו הדבר פה. אין מערך שיווקי שזהה למשנהו, כל אחד בוחר את המסלול השיווקי שמתאים לו, את התסריט, ההבטחה, המילים, ההצעה הייחודית שלו. זה להיות יחיד ומיוחד בתוך תבנית שעובדת תמיד, לכולם."

האמת? שכנעת אותי. מי שרוצה לצאת למסע ולבנות לעצמו אחת ולתמיד מערך שיווקי שכזה, מה אתה מציע?

"קודם כל, אהבתי שאמרת 'אחת ולתמיד', סימן שנפל האסימון. תענוג!

אז זה המקום לספר על תוכנית הליווי החדשה שלי, שנקראת 'המותג'. למה קראנו לתוכנית בשם הזה? כי כל מי שמיישם את השיטות של 'המפעל' ובונה נכון את 7 המכונות, הופך ממש למותג-על בעיני הקהל שלו (ותוך זמן די קצר).

התוכנית באורך של כ-6 חודשים, ובעצם עם כל משתתף בונים בהתחלה תוכנית אסטרטגית ייחודית לפי השיטה, ואחריה בעל העסק הולך ליישם ולבנות את כל הסיפור הזה. זה המקום לספר שזה מצריך עבודה, ולכן השיטה תעבוד רק למי שבא לעבוד. אין פה ניסים, אין פה קסמים. זה מצריך עבודה וסבלנות."

ואיך בדיוק התוכנית עובדת?

"בהתחלה יש שלב התכנון – עובדים בו על כל התוכנית שכוללת מה הייחודיות,  ההבטחה, השיטה, המסלול השיווקי, מעמד המכירה וכו'. זה כאמור משתנה מעסק לעסק, ומצריך הרבה חשיבה.

אחר כך מגיע שלב ההקמה – פה מפשילים שרוולים ובעל העסק מתחיל לעבוד ת'כלס. זה המקום להכין את הטקסטים, החומרים, העיצוב, כל ההקמה הטכנית, תשתית המכירה, התארגנות על תנאי תשלום וכו'. כמובן הכל נעשה בליווי מלא שלנו, לא עושים שום דבר לבד.

הבא בתור זה שלב הבדיקות – אחרי שסיימנו לבנות את המכונה, פה בעצם רק מתחילים. זה המקום לבחון את המודעות, המסרים, הקהלים, המסלול השיווקי שבנינו ומעמד המכירה. כמו מדען טוב שעושה מגוון 'בדיקות' כדי למצוא את התרופה המושלמת, אותו הדבר עושים בשיווק (עוד סוד שאנשים לא יודעים). אחרי השלב הזה, מי שמספיק סבלני יגיע לתוצאות שעתידות לשנות לו את החיים.

השלב האחרון הוא שלב ההתפוצצות – זה המקום לקחת כל מה שעבד, ופשוט להגדיל בהדרגה. זה השלב שבו מפסיקים לדאוג ל'איך נסגור את החודש' ומתחילים לחשוב על יציבות, בניית מערכות, הגדלת מערך המכירות והשירות. זה השלב שבו העסק באמת הופך לעסק (!), השלב שבו מתחילים לראות כסף אמיתי ופירות עבור כל העבודה הקשה שעשינו."

"שביל הזהב" להצלחה משנת חיים תוך 3-6 חודשים בתוכנית 'המותג'

עידן זה נשמע מעולה, מה צריך כדי להתקבל לתוכנית?

"אז זהו, הסיכוי היחיד להיכשל פה זה אם יש בעל עסק שהוא לא מתאים. מישהו שמצפה לקסמים ולא באמת מוכן לעבוד, מישהו שאין לו סבלנות לבדיקות ולא מוכן לקחת אחריות. השיטה לא מפשלת, אנשים כן. אנחנו יכולים רק להראות את הדרך, אבל בעל העסק יצטרך לעבוד וליישם.

זה למה לא כל אחד מתקבל לתוכנית, וצריך לעבור קודם בדיקת התאמה יסודית. בנוסף, הביקוש גדול ובגלל שכל משתתף מקבל יחס VIP מהצוות שלי, מספר המקומות הוא מוגבל ולפעמים יש רשימת המתנה.

מי שאהב מה שדיברנו היום ורוצה להגיש מועמדות לתוכנית שלנו, נשמח לדבר איתו. בת'כלס, מי שיעשה מה שאני אומר ויפעל לפי עקרונות 'המפעל', החיים שלו ישתנו לגמרי תוך 3-6 חודשים מהיום. זה תהליך קשה, אבל במקביל מרגש, כיפי ומשנה חיים."

עידן, שמחתי לדבר. היה מעניין ופותח עיניים.

"תודה לך, שמחתי להתארח ולשתף. אם הצלחתי לפתוח את העיניים לכמה אנשים, זה שווה לי את הכל."

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »