עסקים

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

רונן שביק  01.03.24 // 9:00


"האמת? אני די שונא עורכי דין. ברגע שהם נכנסים לחברה מתחילים האי נעימויות, המתחים והסכסוכים. לכן העדפתי לסגור את ההסכם להקמת חברה עם השותף שלי בלחיצת יד. בכל זאת, אני מכיר אותו מהצבא ולרגע לא חשבתי שיהיו הפתעות".

את הדברים האלו אמר לנו ליאור (38) מת"א, שלפני כמה שנים הקים סטארט אפ עם חבר ילדות. אבל למה שקרה בהמשך הוא לא היה מוכן. "ברגע שנכנס הכסף התחילו הבעיות. רוני, השותף שלי, הסתנוור מהר מאוד מההצלחה והתחיל במסע של בזבוזים של כספי החברה. זה התחיל מזה שהוא קנה ציוד מיותר לגמרי למשרד כמו מכונת קפה סופר משוכללת שעלתה כמה אלפים טובים, למרות שכבר היתה לנו מכונה, והמשיך ברכישות ביזאריות כמו הליכון ועמדת מסאג' שעד היום אף אחד לא משתמש בהם. רוני תמיד אמר שהכל נרשם תחת ההוצאות של המשרד, אבל התשובה הזו רק הוציאה אותי מדעתי עוד יותר".

מהר מאוד שני החברים הטובים מהצבא מצאו את עצמם במסלול התנגשות, ונכנסו לסאגה משפטית ארוכה של תביעות הדדיות. זה היה השלב שבו הם גילו שאותה לחיצת יד יכולה לעלות ביוקר. 

"לא היה שום הסכם בינינו ככה שלא הצלחנו לעצור את ההידרדרות בזמן לפני שהיא הגיעה לבתי המשפט. רק אחרי שנים הבנתי שמי שבאמת שונא עורכי דין, צריך פשוט לוודא שיש לו הסכמים טובים שיבטיחו שאף אחד לא ירצה לתבוע אותו". 

אילן ושרית צדק, בעלי משרד "צדק עורכי דין" טוענים כי יש דרך למנוע מראש בדיוק את ההידרדרות המהירה הזו לבתי משפט, ולחסוך בכך שנים על גבי שנים של התדיינויות משפטיות שיכולות בסופו של דבר לעלות בחיי העסק כולו. 

אילן, קודם כל אני חייב להבין, באמת שונאים אתכם?

(צוחק). "אני מקווה שלא אותי אישית, אבל המקצוע שלנו הוא בהחלט מסוג המקצועות שאנשים מנסים להדחיק שהם יזדקקו לו, והם אוהבים אותנו בערך כמו שהם אוהבים להגיע לבדיקות רפואיות בבית חולים. העניין הוא שממש כמו ברפואה, גם בעולם המשפט אפשר לנקוט ב'רפואה מונעת משפטית' – מערכת הסכמים מסודרת ויצוקה מבטון, שאם תבנה אותה נכון, היא תגרום לך לראות כמה שפחות עורכי דין ועל אחת כמה וכמה בתי משפט לאורך החיים".

אוקיי, אני מבין למה צריך לנקוט ברפואה מונעת, כי בכל זאת מדובר בבריאות שלנו, אבל כשזה נוגע לעסקים, למה זה כל כך קריטי?

"כי אם לא תעשה את זה אתה יכול לאבד את העסק שלך, פשוט ככה. קח לדוגמא את המקרה של רוני וליאור שהזכרת קודם. התביעות שלהם נמשכו לאורך שנים. בכל אותן שנים אתה חושב שהם הצליחו להתעסק כמו שצריך בניהול העסק ובפיתוח שלו? בשמירה על תדמית ומוניטין העסק? בהגדלת רווחי החברה? אז זהו, שלא. הם התעסקו בעיקר בלריב אחד עם השני ובעיקר בלבזבז זמן, אנרגיה וכסף יקרים.  

יותר מזה, את החלום הגדול באמת שלהם, להכניס משקיע או למכור ולעשות אקזיט הם פיספסו בגדול. משקיעים מתרחקים כמו מאש מחברות שיש לגביהן התרעות על תביעות משפטיות בחברות לדירוג אשראי – כמו שקרה במקרה שלהם.

אנחנו קוראים לזה אפקט 'האש המקפיאה' – כלומר ברגע שפורצת 'שריפה משפטית' בחברה, כל הפעילות שלה בעצם נכנסת להקפאה, וזה יכול להפיל את העסק כולו". 

עוה"ד אילן ושרית צדק. "כשפורצת 'שריפה משפטית', כל הפעילות בחברה נכנסת להקפאה"

באמת נשמע כמו מקרה לא פשוט, אבל הם לא קצת יוצאי דופן? נדמה לי שרוב השותפים דווקא לא תובעים אחד את השני, אז למה שלא יסתפקו בלחיצת יד?

"תתפלא לשמוע כמה כסף לחיצת היד הקטנה הזו יכולה לעלות לך – במיוחד בכל מה שקשור להסכמים עם לקוחות, ספקים, ועובדים, שותפים, משקיעים ואפילו עם המייסדים עצמם. 

קבל דוגמא: בוקר אחד הגיע אלינו לקוח חדש לפגישה. הלקוח הקים חברה לאנרגיה סולארית ביחד עם שותף ובעקבות אי הסכמות מסחריות ביניהם הוא שקל לפרק את מערכת היחסים העסקית הזו והגיע אלינו לקבלת ייעוץ משפטי. 'האם חתמתם על  הסכם מייסדים ביניכם?' שאלתי. 'בוודאי', ענה לי הלקוח והושיט לי את ההסכם. אבל אז חשכו עיניי: ההסכם נערך ללא כל ייעוץ משפטי, ולא נקבעו בו, בין השאר, מנגנונים להעברת או למכירת מניות או ליישוב סכסוכים – בדיוק מה שהיה מקל עליו לצאת בקלות מהחברה".

בכלל, נתקלתי בלא מעט אנשי עסקים ובעלי חברות אשר מתנהלים בהתנהלות שוטפת של הסכמים בעל פה הנסגרים בלחיצת יד. אז כל עוד אין הפרות של אחד הצדדים ואין חילוקי דעות, העסק עובד, עד ש…לא.
במקרה שבו העסק אינו עובד ואין הסכם כתוב המסדיר את ההבנות, הפסדי הזמן והכסף הם הפסדי ענק אשר עולים לאין ערוך על ההשקעה בהתנהלות משפטית מסודרת מתחילת הדרך.

דוגמא אחרת היא של לקוח נוסף שלנו שגילינו שהוא מעסיק מאות עובדים עם הסכמי עבודה ישנים. בינתיים החוק והפסיקה התעדכנו והם כוללים המון שינויים שלא נכללו באותם הסכמים. למשל הפרדה בתלוש בין שכר הבסיס לשכר השעות הנוספות. זה אולי נראה כמו סעיף קטן, אבל כשזה יגיע לבית המשפט אתה תצטרך לשלם עשרות וגם מאות אלפי שקלים. 

יותר מזה, אם אין לך בכלל הסכם עם העובד אתה יכול גם להגיע לתחום הפלילי ולשלם קנסות. כך או כך, מבחינה עסקית טהורה זו טעות ענקית – תחשוב כמה כסף שווה שעת עבודה שלך כמנכ"ל החברה, וכמה שעות תצטרך להתעסק בתביעות מהסוג הזה. 

אז אני שואל: לא עדיף לנקוט ברפואה מונעת ולא לבזבז את הזמן שלך על טעויות מיותרות?"  

סחבת של שנים בבתי המשפט, "כלכליסט", 27.7.21

מעניין. איך עוד "הרפואה המונעת המשפטית" יכולה לחסוך לי כסף?

אין דרך טובה יותר לענות על השאלה הזו מתיאור מקרה שקרה אצלנו במשרד. הגיע אלינו מקרה של לקוח שנכנס למשרד שלנו בפנים נפולות.  איש עסקים לבוש חליפה, אינטליגנטי ורהוט. הוא קבע עימנו פגישת ייעוץ לאחר שקיבל המלצה חמה עלינו. "השותף שלי בחברה תובע אותי בסכום של 5 מיליון ש"ח!" כך התחיל את השיחה. הרגעתי אותו ושמעתי את הסיפור מנקודת מבטו. 'איך מתקדמים מכאן?, הוא שאל, כבר שבועיים שאיני מצליח לקיים פגישות ולעבוד', מצב לא פשוט בהתחשב בכך שהשותף אינו מוכן לאפשר ללקוח לסיים את ההתקשרות ביניהם ולמכור את מניותיו בחברה לצד ג'. אם הוא היה עורך מראש הסכם  מייסדים/ הסכם בעלי מניות בשיטת 'כיפת ברזל משפטית', הוא היה יכול לסגור את הסדק הזה מראש בהשקעה קטנה מאוד – במקום להגיע לתביעות בסכומים האלו שלא נתנו לו לישון בלילה.
בשורה התחתונה חשוב לזכור שתכליתו של הסכם מסחרי היא לצפות פני עתיד, ולפיכך יש לתת את הדעת לתרחישים אפשריים – כדי לחסוך התנהלות משפטית מתישה, זמן, אנרגיה וכסף".

אבל מה בקשר לסכסוכים עם גורמים מחוץ לחברה? איך כיפת הברזל המשפט יכולה לעבוד שם? הרי לא נעשה הסכם עם המתחרה שלנו…

"תתפלא אבל גם במקרים האלו פעולה שעשית מראש יכולה לחסוך לך המון כסף וצרות. כך למשל קרה לנו מקרה שבו בעל רשת מסעדות בשריות בדרום הארץ גילה יום אחד שממש במרחק של כמה ק"מ ממנו מישהו פתח מסעדה חלבית עם שם זהה לשם הרשת שלו.

הוא התקשר אליי וביקש שנשלח מייד למתחרה מכתב התראה לפני תביעה. אבל אז שאלתי אותו, 'תגיד יש לך סימן מסחר רשום על השם שלך?' – ובצד השני של הטלפון היתה שתיקה". 

לא הבנתי, למה זה כל כך חשוב אם יש לו סימן מסחר או לא?

"אם היינו שולחים מכתב התראה לאותו מתחרה בלי שיש לנו סימן מסחר רשום, המשמעות היא ש'הערנו את המתים' – כלומר אותו בעל מסעדה חלבית יכול היה להקדים אותנו ולרשום סימן מסחר עם השם שלנו על המסעדה החדשה שלו – והיינו גם מאבדים שם ששווה מאות  אלפי שקלים וגם נכנסים לסחרור משפטי.

לעומת זאת, בשיטת כיפת הברזל המשפטית רושמים מראש סימן מסחר עם השם שלנו – ובעלות קטנה מאוד מבטיחים ביסודות של בטון את הזכויות שלנו. אגב אותו לקוח בסופו של דבר שמע לעצתי ולא שלח מכתב התראה מיידי לבעל המסעדה המתחרה. הוא נעזר בנו כדי לרשום קודם סימן מסחר, ורק אחר כך שלחנו מכתב התראה  – שאכן הוביל לכך שהמתחרה שינה את שם המסעדה שלו שלו לשם אחר לגמרי".   

אוקיי אבל תסביר לי איך השיטה שלכם עובדת בפועל? איך אפשר למנוע מראש בעיות משפטיות עוד לפני שהן צצו?

"חובה לעשות סקירת מערכות כמו בבדיקה תקופתית אצל רופא. 

כמשרד רב תחומי המעניק ללקוחותיו מעטפת שירותים כוללת בכל ענפי המשפט המסחרי ומשמש למעשה כ ONE STOP SHOP, השלב הראשון הוא שאנחנו נפגשים עם הלקוחות שלנו לפעילות ממוקדת ועושים להם בדיקת רנטגן של ממש: מתחקרים אותם מהקל אל הכבד – מתחילים עם שאלות כמו 'מה העסק שלך עושה וכמה עובדים יש לך', ומפה אנחנו צוללים: האם יש לך הסכמי מייסדים? הסכמי עבודה? האם אתה עובד עם ספקים ונותני שירותים? האם יש לך הסכם איתם? האם יש לך סימן מסחר רשום או לא? יש לך הסכמי הפצה? איזה הסכמי עבודה יש לך עם העובדים? האם קיימות כנגד העסק תביעות משפטיות? ועוד.

השלב השני אחרי התחקור הוא שנבקש שיעבירו לנו מסמכים – נסח חברה, הסכמי עבודה, הסכם מייסדים, הסכמי התקשרויות עם צדדים שלישיים וכל מסמך רלוונטי נוסף – הם בעצם צריכים להכין לא מעט שיעורי בית. 

השלב השלישי הוא שאנחנו שואלים אותם שאלות צופות עתיד כמו 'לאן החברה פונה? איפה אתה רואה את עצמך ואת החברה בעוד 5 שנים? האם אתה חושב להכניס משקיע?' והשלב הרביעי הוא שאנחנו מעבדים את החומר ומגבשים חוות דעת עם המלצות לסגירת כל הפינות המשפטיות וכל הסדקים המשפטיים שגילינו אצלם – כך לדוגמא אילו שינויים צריך לעשות בהסכמי העבודה, האם לרשום סימן מסחר, האם לערוך הסכם מייסדים, אילו הסכמים נוספים חסרים בעסק, התאמת רגולציה מתאימה לעסק וכו'".

הסכמי מייסדים, ייסוד שותפות והשקעה ובעלי מניות. "שיטת כיפת ברזל משפטית סוגרת את כל הסדקים המשפטיים

רגע למה זה חשוב אם הוא רוצה להכניס משקיע, המשקיע עוד לא נולד וכבר יצרתם סכסוך איתו?

(צוחק) "לא כל מה שאנחנו עושים יוצר סכסוך – להיפך אנחנו מנסים למנוע אותם ולאפשר לבעלי החברה להתעסק עם מה שהם יודעים באמת יודעים ואוהבים לעשות – התחום המקצועי שלהם ובכך להגיע לתוצאות הרצויות, השגת מטרת העסק והגדלת רווחיות העסק – בלי שיצטרכו לשרוף זמן אנרגיה וכסף יקר על מריבות, מחלוקות ובתי משפט. 

למשל אם אתה רוצה להכניס משקיע בעתיד, אז כדאי שתחשוב מראש על כמה וכמה היבטים, למשל: כמה מניות ואיזה סוג מניות אתה רוצה לתת לו כנגד ההשקעה שלו? האם קיימים תנאים מתלים לעסקה? מהם המצגים בעסקה (דו"חות כספיים, הסמכות להתקשר בעסקה ועוד)? מה קורה בחברה בתקופת הביניים עד לסגירת העסקה עם המשקיע? סעיפי אחריות ושיפוי? מנגנוני היפרדות? מה קורה במעמד ה- Closing של העסקה? ועוד ועוד. כלומר, אתה חייב מנגנון משפטי יצוק מבטון שמתאים לעסקה. 

השיטה שמאפשרת להתחמק מבתי המשפט. חצי מיליון תיקים מתנהלים על ידי 742 שופטים, "גלובס", 17.7.22

אבל תגיד, למה בעצם לפנות אליכם? יש הרי משרדים עם עשרות ומאות עורכי דין. אם העניין כל כך מסוכן וקריטי, לא עדיף לפנות אליהם?

"קודם כל תבדוק אם יש להם את שיטת כיפת הברזל המשפטית. דבר שני, המשרדים האלו כל כך גדולים, שאתה לא יכול לדעת מי מטפל בך. הרבה פעמים מי שעושה את העבודה בפועל הוא מתמחה, והעו"ד הבכיר אולי מעיף מבט קצר, אבל מחייבים אותך בשכר טרחה שמורכב משעות עבודה של עו"ד בכיר + שעות עבודה של עו"ד זוטר + שעות עבודה של מתמחה, כלומר אתה תשלם שכר טרחה כפול משולש ואפילו מרובע על אותה העבודה ועוד לא התחלתי איתך לדבר על הזמינות הנמוכה עד כמעט אפסית של הצוותים במשרדים כאלה. 

למעשה אתה תשלם הרבה יותר ותקבל פחות. לא מזמן עבר אלינו לקוח מאחד משלושת המשרדים הגדולים בארץ.  אותו המשרד חייב את הלקוח  בשכר טרחה  של 70,000 ש"ח על עריכת הסכם מייסדים!!!. כמעט נפלתי מהכיסא. אצלנו אתה יכול להיות בטוח שאנחנו אלו שמטפלים בך, כלומר עורכי דין עם 20 שנות ניסיון ולא מתמחים צעירים.בנוסף, אנחנו משרד בוטיק – כלומר היתרון הוא שאתה מקבל את הטיפול של הצוות המנוסה ביותר – עם זמינות מדהימה כמו שאפשר לתת רק במשרדים בגודל הזה".

שכנעת אותי. אז מה אני צריך לעשות כדי לא לראות יותר עו"ד כל חיי?

(צוחק) "אתה לא במדינה הנכונה.. וברצינות, תשאיר לנו פרטים כאן למטה, ונתחיל להפעיל את שיטת 'כיפת הברזל המשפטית' גם בעסק שלך".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »