תרבות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק. 

דין אלבס  22.11.22 // 16:00

כמעט ואין בינינו אדם שלא יערוך לפחות שיפוץ נכס אחד בחייו – בית, משרד ועסק הם רק חלק מהרשימה הארוכה של נכסים ברי שיפוץ. מאחר ולכל אחד מאיתנו חזון עיצובי אחר בראשו, עולם השיפוצים והבנייה כולל בתוכו אינספור בעלי מקצוע שיגשימו לכם את החלומות, ונדמה כי לעיתים קשה מאוד (עד בלתי אפשרי) לגרום לכולם לעבוד אחד עם השני בשיתוף פעולה ובתקשורת מלאה. כמו כן, קיים היצע אדיר של קבלני ביצוע ושיפוצניקים, שחלקם, מתוך היסח דעת, חורגים מהתקציבים ומהזמנים שנחתמו בהסכם ומי שמשלם על זה הוא הלקוח הפרטי שהיה הכי בסדר איתנו ועמד בתשלומים ובהתחייבויות שלו. ובכל זאת, איך נוציא לפועל את שיפוץ החלומות שלנו? מה צריך לדעת לפני שיוצאים לדרך?

סקופ מספר שעוד מגיל צעיר החשיב את עצמו כילד עם חזון עיצובי ויצירתי יוצא דופן, ושכל חייו אש הבנייה בערה בו. ב-2008 החליט סקופ לתרגם את היצרים שבו לעסק פועם שמלווה ונותן מעטפת מקצועית לאנשים המחפשים עבודות יוקרה איכותיות.

בתמונה: מר אייל סקופ, "לא מוכן שישמיצו את הקבלים של היום, הסטנדרטים חייבים לעלות"

מר סקופ מנהל חברת שיפוצי יוקרה כבר למעלה מ14 שנים. את החברה הוא מנהל בעצמו יחד עם אישתו, ותחתיו קבלנים רבים ופרויקטים יקרים החל מלבנות בתים שלמים ועד לשיפוצי תוספות של חדרים ומבנים שונים.

אייל כבר שנים רוצה ליצור שינוי בעולם השיפוצים עקב כמות השמועות והנפגעים שהוא שומע עליהם או מגיעים אליו לאחר שנעקצו בעשרות וכן גם לפעמים במאות אלפי שקלים. לכן הוא החליט להוסיף "גלאם" לעולם השיפוצים, הבנייה והעיצוב, ולשפר את התדמית שיש לו אחת ולתמיד ולבנות תדמית שממנה כל שאר בעלי המקצוע יוכלו לקבל השראה, הן ברמה והן באיכות וההגנה על הצרכן הפרטי.

"אתה מבין, כאב לי לראות במשך כל השנים הללו זוגות ובעלי נכסים שהפסידו את כל החסכונות שלהם לאיזה קבלן כזה או אחר… ואני אגלה לך אפילו סוד קטן, כאב לי הרבה יותר לדעת שהם יכלו למנוע את כל עוגמת הנפש, ההפסדים הכספיים, השיחות הטלפוניות, הריצות לנכס באמצע יום עבודה והלילות בלי שינה – אם הם רק היו מקיימים כמה בדיקות מינימליות לפני מסירת המפתחות. אז החלטתי שמספיק".

מה אפשר בכלל לעשות בנידון?

"1,001 דברים, ואני ממש לא צוחק. בוא נתחיל מהבסיס – ביצוע בירורים מקיפים ופשוטים על מבצע השיפוץ. חיפוש זריז בגוגל אחר חוות דעת וטלפונים של לקוחות קודמים יכול לספק לנו תמונת מצב די ברורה אודות האמינות והמקצועיות של הקבלן, זאת בנוסף לרפרוף מהיר על תיק העבודות שמסוגל לגלות לנו המון על הקבלן שמולנו. מעבר לכך, במעמד החתימה הראשוני על הסכם העבודה, עלינו לדרוש שעל כל חריגה בזמנים או בתקציב ייקנס הקבלן בסכום כסף מסוים שינוכה מהתשלום הסופי (למשל 1,000 שקלים על כל יום איחור או משהו בסגנון).

והכי חשוב – נדרוש שהכסף יועבר רק לאחר ביצוע של כל שלב בשיפוץ לפי שביעות רצוננו (למשל, הריסה, שיפוץ (הקמה מחדש), אינסטלציה, חשמל, ריצוף ולבסוף צבע), כך שהקבלן לא יקבל את כל הסכום עוד לפני שהניח את הבלוק הראשון, אלא יבצע את החלק הראשון על חשבונו ויגבה תשלום לאחר שהעבודה בוצעה".

אז מה השורה התחתונה?

"לעולם אל תקבל שום הצעת מחיר, הסכם עבודה או כתב כמויות (מסמך שמפרט את כל חומרי הגלם הנחוצים, הכמויות שלהם והמחיר) ללא פירוט מקסימלי, לא משנה עד כמה ההצעה נראית לך חלומית. תדרשו שהפרויקט יהיה מכוסה מבחינת הביטוח, כך שאם חלילה עובד נפצע בפרויקט (מעבר לכך שמדובר בחיי אדם), חשוב שיהיה מי שייקח עליו את האחריות – אתה לא רוצה להתעורר בוקר אחד ולגלות שנפל קרש על אחד הפועלים אצלך בפרויקט, ושלא קיים שום כיסוי ביטוחי. ומה לגבי אחריות? לא נעים לגלות שחודשיים אחרי השיפוץ יש לנו נזילה בתקרה, ואין מי שלוקח אחריות עליה – הרי באנו להתחדש ולהשתדרג, ולא לשרוף את הכסף שלנו על שטויות. אגב, חשוב מאוד שכל אלו יהיו רשומים בחוזה, ושלא יזרקו באוויר בשיחה ביניכם לבין הקבלן".

בתמונה: כתב כמויות הממחיש איך אתם אמורים לקבל את ההצעה ומה צריך להיות רשום – שימו לב לפרטים הקטנים

תשמע, מפחיד כל העניין הזה...

" לא אני המצאתי את המשפט 'מה שזול בסוף עולה ביוקר', אבל לפי דעתי כל אחד צריך לדעת מול מה הוא מתמודד. אני לא בא להרחיק אותך מעולם השיפוצים, אלא להראות לך שאפשר גם אחרת. אנשים קמים בכל בוקר לאותו בית מיושן שנראה כאילו הוא לקוח מסרט בורקס של שנות השבעים. יש כאלו שאפילו מעדיפים לחתוך במחירים של העסק שלהם בגלל התדמית הישנה והלא מקצועית שהוא משדר – תדמית שלא משקפת את המקצועיות שלהם. אנשים לא מבינים אילו דברים אפשר לחולל באמצעות האנשים הנכונים והתכנון הנכון".

בתמונה: ביטוח לדוגמא של מר סקופ שהוא מראה שהינה בתוקף בכל פגישה ללקוח כדי לקחת אחריות לכל מצב שיעלה

אוקיי, אבל איך עקרון ה"קסם" שהבטחת לנו יכול לשנות את הסיטואציה?

"בעולם השיפוצים והבנייה, הדבר בא לידי ביטוי בכך שבעל הנכס מקיים תקשורת עם אדם אחד בלבד, אדם אשר אחראי לתקשורת בין בעלי המקצוע ולכך שהעבודה תתנהל כראוי". 

מה זאת אומרת רק מישהו אחד? אתה עושה לבד את הכל?

"[מחייך] לא, הכוונה היא שכאשר אני מטפל בלקוח, זה רק אני והוא כל השאר אני מנהל תחתי. כלומר אפשר למנוע עיכובים בזמנים וחריגות בתקציב בגלל שאתה כבר לא זקוק למתווך שיעביר את המידע לאיש המקצוע המתאים. כל הדיבור נעשה אל מול מנהל הפרויקט, והוא זה שדואג לארגן את בעלי המקצוע שעובדים תחתי. כשקבלן עובד בשיטת שיפוצים שכזו, אתה יכול לדעת במאה אחוז שעומד מולך אדם רציני, מנוסה והגון, בעל צוות גדול ורציני שחושב על טובת הלקוח בראש ובראשונה".

תוכל להמחיש לי את העניין בבקשה?

"אוקיי. תאר לעצמך שאתה משפץ את הבית, ובבוקר שבו מתקינים את הפרקט לרצפה, התחרטת ברגע האחרון והחלטת שאתה רוצה להוסיף חימום תת רצפתי. עכשיו לך תארגן את הרצף, את האחראי על התקנת החימום, ואת האדריכל שיוודא ששום צינור חשוב לא נפגע במהלך התהליך… אתה צריך את כולם באותו המקום ובאותו הזמן, וכשמדובר באנשי מקצוע עצמאיים, העניין נעשה להרבה יותר מסובך. לעומת זאת, בשיטת ה"גם וגם" על פיה כל התהליך מתרחש תחת קורת גג אחת, מנהל הפרויקט מארגן את כל בעלי המקצוע הנחוצים באותו המקום ובאותו הזמן".

אני בטוח שהשיפוץ יוצא יותר איכותי…

"אין לך מושג עד כמה. אני יכול לומר לך שלא מזמן הגיע אלינו זוג חביב בלי ליווי של אדריכל או מעצב פנים – יצאנו לדרך מיד וסיימנו את שיפוץ הבית בתוך 35 ימים וללא חריגה בתקציב, בזמן שזוג אחר שאני מכיר היו בטוחים שאני מדבר שטויות, וברגע האמת בחרו בקבלן שהציע להם את המחיר הזול יותר. הם הכניסו את עצמם לבעיה רצינית – הם שילמו לקבלן מקדמה גדולה של 55,000 שקלים, והוא מצידו לא עמד בהסכם וחרג מלוחות הזמנים. איכות החומרים שבהם הוא השתמש הייתה ירודה ביותר, והחוזה לא היה ברור ומפורט. רוצה לנחש מתי הסתיים השיפוץ וכמה כסף הוא עלה להם במקום 250,000 אלף שקלים?".

260,000 שקלים וחריגה של 10 ימים?

לצערי הרבה יותר גרוע. הם שילמו 300,000 שקלים – מדובר בסטייה של 20% מעל הסכום המקורי, בזמן שהחריגה בזמנים הסתכמה ב-17 יום. עכשיו אתה מבין למה חשוב לבדוק עם מי אתה עובד לפני שאתה משלם כל כך הרבה כסף?".

לגמרי. וחוץ מזה, למי יש כל כך הרבה זמן פנוי בימינו?

"בדיוק. במקום שהראש של בעל הנכס יעסוק כל היום בשיפוץ, הוא משאיר את העבודה השחורה למקצוענים.  אם הקבלן ממש רציני, סביר להניח שאפילו תסגרו מועד מדויק למסירת המפתחות – תאר לך מה זה לחזור לאחר כמה שבועות אינטנסיביים של שיפוצים לנכס חדש לגמרי, ישר אחרי שחברת ניקיון עברה בו, ומבלי לחרוג מהתקציב באגורה – אני מתערב איתך שבכלל לא תאמין שמדובר בנכס שלך".

תקשיב, על פניו נשמע חלומי עד לגבול ה"לא אמין"…

"חכה זה לא הכל! תוכנית עבודה מסודרת ותקשורת יעילה בין אנשי הביצוע מובילה כמעט תמיד לסיום השיפוץ, אפילו לפני הזמן המתוכנן. אתה יכול לדמיין לעצמך מצב שבו מסרתי את הדירה לפני שהלקוח היה אמור לקבל אותה, אחרי ניקיון וכשהכל מוכן ונמצא במקום?"

ואוו… תגיד, ומה לגבי אנשים שכבר יש להם תוכניות מאדריכל או מעצב?

"אין שום בעיה, זה רק מקצר את התהליך. תראה, בדרך כלל ברגע שאנחנו מקבלים נכס לשיפוץ, מעצבת הפנים שלנו יושבת עם בעל הנכס וביחד הם מייצרים את התכנון על פי הצרכים של בעל הנכס. לאחר מכן בוחרים ביחד את חומרי הגלם במרוכז כדי לוודא שיתאימו אחד לשני וגם כדי שנדע מראש על כל החומרים כדי שלא נתעכב בעבודה. אם אתה כבר מגיע עם תוכניות שהכנת באופן פרטי, נשאר לך רק לבחור את החומרים ואנחנו מתחילים בעבודה.

עכשיו אייל, ממש סיקרנת אותי... מה הצעד הראשון?

"הצעד הראשון הוא לרכוש ידע בסיסי לקראת השיפוץ הקרב ובא. דע מול מה אתה עומד, אילו עקרונות, טיפים ושיטות ליישם כדי שמעבר לכך שלא תיפול בפח – תוכל גם להפיק את המירב מהנכס שלך על ידי שיפוץ נכון ואפקטיבי אצל קבלן אמין ומקצועי".

אפשר למנוע חריגה מהזמנים ומהתקציב, דירה שאייל שיפץ

ואיך ניתן להשיג גישה לידע שכזה?

"אני שמח ששאלת. מאחר ואני תמיד שאפתי לחנך את הלקוחות שלי ובכלל רציתי למזער את התדמית הרעה שצבר עולם השיפוצים, החלטתי להכין הדרכה קצרה שתיתן את כל הידע שצריך כדי לחדש את התקווה אצל אנשים שחווית השיפוץ שלהם כן יכולה להיות חיובית, מהנה ושקטה. במיוחד בשביל זה, הדרכה (חינמית) בה ריכזתי את כל הידע והניסיון שצברנו במהלך 14 השנים האחרונות ויותר"

עד מתי אפשר לצפות בהדרכה הזאת? ואיך אני מגיע אליה?

אני אשאיר לך קישור שתוכל לשלב יחד עם הכתבה וככה מי שירצה להבין טוב יותר את השיפוץ שקרב ובא אליו וירצה לפעול מתוך הבנה ושליטה ולא מפחד, יוכל לצפות בהדרכה הזאת.

מילה לסיום?

“דיי ליפול קורבן לטעויות טיפשיות של חוסר ידע על עולם השיפוצים. וגם אם זה עולם פרוץ זה לא חייב להיות טרגי. פשוט תקדישו את הזמן כדי להבין איך לעשות את זה נכון, וכן לפעמים עדיף לשלם טיפה יותר כדי לשלם בסופו של דבר הרבה פחות ולדעת שאתם בידיים טובות. מספיק שעזרתי לבעל נכס אחד להגדיל ראש, לשפץ את הנכס שלו כמו שצריך ולחסוך עשרות אלפי שקלים על הדרך, ומבחינתי עשיתי את שלי. בהצלחה ואל תפספסו את ההדרכה שצרפתי לכם"

תודה רבה אייל, ובהחלט נקווה שמעתה ואילך אנשים ידעו איך לקחת פרויקט שיפוץ בצורה בטוחה יותר.

לחיצה כאן ואתם עוברים לדף הרשמה להדרכה החינמית וללא התחייבות >>>

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »