עסקים

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט לראשונה לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו יכולה בקלות מגוחכת להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

דין אלבס  25.09.22 // 8:00

עידן דנש (35), לא סתם זכה בתיאור המכובד ”גאון השיווק של העסקים בישראל" – יש מאחוריו עבר עשיר של סיפורי הצלחה מעוררי קנאה.

למעלה מ-10 מקרים שגורמים לכולנו לתהות איך עסק שמתחיל מ-0, סובל מחוסר ידע בשיווק, שבקושי משיג 20 מתעניינים לשיחות מכירה ״קרות״ בטלפון כל חודש, לא מצליח להביא אפילו 10 לקוחות חדשים בחודש, ובאופן כללי קורס מחוסר בתוצאות – מצליח תוך 30 ימים בלבד להביא מעל ל-3,000 לידים בחודש ולהכפיל את המכירות, בפי 3-10 לפחות.

עידן דנש באולם עם 600 לקוחות משלמים אחרי עוד השקה מוצלחת

יש שאלה אחת, שבצורה כמעט אינסטינקטיבית צצה בראש של כולנו…

האם גם העסק שלי יכול להצליח לעשות מיליון שקל בשנה?

לדנש דעה נחרצת בנושא. למרות שאני מבהיר לו שאני מתכוון לצטט אותו, הוא לא נרתע מלתת את ההצהרה הבאה:

"גם במציאות הכלכלית הקשה של ישראל 2022, עם כל הבירוקרטיה הסבוכה, התחרות, הלקוחות ואשראי הבנקים – כל עסק עם כמעט תקציב אפסי ו-0 לקוחות, יכול להשתקם תוך 30 ימים מהרגע שההשקה שלו מתחילה לרוץ, ואני עומד מאחורי המשפט הזה".

מי שממהר להכריז על ההצהרות של דנש כקוריוז סתמי או כהתרברבות נטולת כל שחר, צריך להתמודד עם לא מעט עובדות והוכחות שדנש ממהר לשלוף על מנת לגבות את דבריו, כשהבולטת שבהן תסובב לא מעט ראשים.

עשרות עסקים עברו תחת ידיו של ’גאון השיווק‘ באופן אישי ועוד מאות בסדנאות ותוכניות ליווי, אבל סיפור אחד, הוא ההוכחה שכל עסק, יכול להגיע להצלחה כלכלית מטורפת.

אלי (השם האמיתי שמור במערכת), הוא אדם שעוסק בתחום ההשקעות במשך יותר מעשור. שפגש את דנש, הוא רק פתח עסק ללימוד תחום ההשקעות, וכך הוא מספר.

אלי (בשם בדוי), הבנתי שהצלחת לעשות בעסק מה שנחשב ל'בלתי אפשרי' תוך כמה חודשים סך הכל. איך הכל התחיל בשבילך?

"היה לי חלום לעזור לאנשים לצאת לעצמאות כלכלית בזכות השקעות נכונות, ולאחר 14 שנות ניסיון שצברתי בתחום הרגשתי שאני יכול ללמד את התחום וגם להרוויח הרבה יותר…

התחלתי מ-0 לא היה לשותפים שלי ולי שום מושג מה לעשות, לא היה לנו אף לקוח וגם לא מתעניין אחד, אם זאת רצינו להצליח בגדול.

החלטנו להשקיע וללכת עם הטוב ביותר עידן דנש. בלי שום תשתיות אפילו של עסק קטן דנש התחיל לבנות לנו ״השקה״ מ-0 בהתבסס אך ורק על הידע שלנו בתחום.

אחרי 30 ימים יצאנו עם הצעד הראשון, והפעלנו את ההשקה. התוצאות? חלום מעבר לכל דמיון שאי פעם היה לי.

בתחילת ההשקה הראשונה היינו פשוט המומים! מעל ל-80,000 צפיות בסרטוני התוכן שלנו, בזמן ש-24,000 אנשים נרשמו לרשימת התפוצה שלנו ואת ההשקה ראשונה בחיינו סגרנו עם מחזור מכירות של 2.2 מיליון שקלים, בזמן שאנחנו מוכרים מוצר חדש לגמרי, במחיר גבוה ב-50% מהמחיר שהיה להם עד לאותו רגע וכל זה דרך האינטרנט."

ומה קרה מאז? האם הצלחתם לשחזר את ההצלחה?

אלי ממשיך, "אחרי חצי שנה הצלחנו לשחזר את ההצלחה ואפילו לשלש אותה בעזרת דנש והשיטה שלו כאשר במהלך חודש אחד הצלחנו למכור ולגייס מעל 950 לקוחות עם מחזור מכירות מטורף של 6.5 מיליון שקלים בפחות מ-60 יום.

למעשה, השנה הראשונה לפעילות שלנו הסתיימה עם כמעט 2,000 לקוחות חדשים, מחזור של כ-13 מיליון שקלים, באזז מטורף ונוכחות בלתי מעורערת ברשת, רשימת תפוצה אדירה עם כ-100,000 נרשמים, הפכנו למותג מס׳ 1 בתחום שלנו, ו-285,000 צפיות בסרטוני התוכן שלנו."

מ-0 למחזור מכירות של 1,000,000 שקלים בשנה: האדם שמאחורי שיטת ה"השקה האינטרנטית" חושף את סודות ההצלחה

הפתרון של דנש לחוסר תוצאות של אלפי עסקים בישראל, הוא שיטת שיווק שנקראת "השקה אינטרנטית", שבעזרתה הכניס עבור כל הלקוחות שלו במצטבר עד היום מעל 100 מיליון שקלים בעשרות תחומים שונים.

עם זאת, לפני שאנחנו צוללים לעומק השיטה, דנש מתעקש על האזהרה הבאה:

"אסור לעגל פינות כשמשתמשים בשיטה שלי. ההוראות מדויקות, צריך לחשוב על זה כמו על מתכון לאפיית עוגה – מי שיצליח לעבור סעיף, סעיף ולהיצמד להנחיות – יוכל לפרוץ את הסכר ויתעורר לעולם שבו הוא בעל עסק שמגלגל מאות אלפי שקלים בשנה ואפילו מיליונים.

אבל – מי שיתעקש להמשיך להאמין למיתוס הגדול ביותר בתחום העסקים, המיתוס שמעוור את העיניים של רוב בעלי העסקים בכל הקשור לישווק באינטרנט וגורם ל-9 מכל 10 להיסגר תוך פחות משנה- אני לא יכול לעזור לו".

מזעזע: 850 עסקים קטנים ובינוניים שנסגרים תוך פחות משנה, בישראל

כשאתה אומר "מיתוס", למה אתה מתכוון?

"אני מתכוון למחשבה שאפשר להצליח בעסקים בלי לפרסם כמו שצריך, שהלקוחות יגיעו רק כי יש לי 'מוצר טוב' או 'שירות טוב'. זה פשוט בולשיט לצערי, אנחנו חיים בעולם שהשיווק הכי טוב מנצח, לא המוצר הכי טוב.

התפיסה המעוותת שאומרת 'אני קטן ורק כשאגדל אוכל להשקיע תקציבי פרסום' היא פשוט שקר. ומצד שני, לא צריך תקציבי פרסום ענקיים כדי לצאת לדרך. ממש לא.

יש דרך אחת בטוחה לשווק את המוצר/השירות שלך ולהשיג תוצאות פי כמה וכמה מהמתחרים שלך, כמעט בלי תקציב התחלתי שמסכן את הכיס.

אני יודע שזה נשמע בלתי אפשרי וכל החיים אמרו לנו שאין דבר כזה, שעסק לא יכול לקום על הרגליים תוך 30 יום. הרי לא יכול שכל כך הרבה כסף ולקוחות מגיעים עם השקעה כל כך מזערית של זמן, כסף ומאמץ, נכון? אז זהו… שזה כן אפשרי."

 

איך זה אפשרי להשיג תוצאות כאלה גדולות בלי תקציב פרסום גדול?

"כדי להבין איך זה אפשרי צריך להגיד שנהוג לחלק את ההשקות ל-3 סוגים עיקריים: השקת שותפים, השקה פנימית והשקת גרעין.

עכשיו אם העסק בתחילת הדרך או שסתם הבעלים לא טרח לבנות קהל ורשימת תפוצה, הוא יכול להיות רגוע כי בדיוק בגלל זה יש סוג את ההשקה השלישי – "השקת גרעין". הכוונה בהשקת גרעין היא בדיוק כמו גוזל שהגיח עכשיו לאוויר העולם – לעשות את הצעד הראשון ולהתחיל לבנות רשימה ואת קהל הלקוחות הראשוני שלנו.

בהשקת גרעין אנחנו לא צריכים רשימה וגם לא תקציב פרסום גדול.  קשה להאמין, אבל אני מכיר השקות שהתחילו את דרכן עם כמה עשרות כתובות מייל בלבד, והיום הם בליגה של הגדולים עם מחזורים של 6 ו-7 ספרות. ככה שאסור לזלזל בהשקה הזו, גם אם היא למראית עין נראית קטנה.

את ההשקה שעבדה כבר אין ספור פעמים בארץ ובעיקר בארה״ב, אני חושף בסדרת הסרטונים החדשה שלי."

מילה לסיכום?

"כן. כל בעל עסק בסדרת הסרטונים שהכנתי, ולא משנה אם הוא אדריכל, עורך דין, קוסמטיקאית, מסעדן, תכשיטן, גננת, או בעל אולם אירועים – הולך לעשות צעד אמיץ שיבטיח שהוא לעולם לא ייכנס לסטטיסטיקה המפחידה של העסקים שנסגרים בישראל על ימין ועל שמאל.

אז יש בקהל בעל עסק רציני שרוצה להגיע למחזור שנתי של מיליון שקלים (לפחות) ואין לו מושג איך להגיע לשם –  אני ממליץ לו לעצור הכל ולצפות עכשיו ב-3 הסרטונים שהכנתי. הסרטונים האלה שינו את החיים כבר של אלפי אנשים, והם זמינים לצפייה בחינם לזמן מוגבל." 

תודה רבה דנש.

תודה לך.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »