עסקים

"שיטת הייחודיות" מטלטלת את העולם העסקי: מהי הנוסחה הסודית שגורמת לעצמאים לבלוט מעל כל השוק תוך 19 יום, ולהביס את המתחרים בלי לחלק הנחות?

"סליחה, במה אתה שונה מהמתחרה שלך?" * נמאס לכם לשמוע את השאלה הזו בכל פעם מחדש ולגלות שהלקוח בסוף סגר ברגע האחרון עם המתחרים? * מומחה השיווק עידן דנש טוען: "יש שיטה פשוטה בת 3 חלקים שתהפוך אתכם תוך 19 יום מ'שקופים' ל'מומחים' עבור הלקוחות ככה שהם ירדפו אחריכם בלי הפסקה" * הסוד: לנטרל את "אפקט הסחורה" – המחלה השקטה שגורמת לכל העסקים להיראות אותו הדבר * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק 

 

רונן שביק 11.12.22 // 13:00

במבט ראשון, זו נראתה כמו משימה בלתי אפשרית שאין שום סיכוי לנצח בה. להיכנס לאחד השווקים התחרותיים ביותר בארץ – שוק הדיאטות, שקיים כבר עשרות שנים, בלי שום ניסיון – ולהצליח להכות את המתחרים תוך שנה. 

אלא שמה שקרה בפועל היה מעבר לכל דמיון: השחקן החדש בשוק פשוט "התפוצץ" והפך לסנסציה בקנה מידה ארצי. אולי שמעתם עליו, אנחנו מדברים על צביקה עינב, מייסד שיטת ההרזייה לגברים "אבא חטוב" שכבר מכר את הקורס שלו (שעולה כ-1,500 ש"ח) ליותר מ-25,000 איש. תעשו את החשבון לבד. 

עידן דנש, איש השיווק שאחראי בין השאר להצלחה המדהימה הזו ולעוד עשרות קמפיינים שהכניסו מעל 120 מיליון שקלים ב-6 השנים האחרונות, מתעקש שזה יכול לקרות לכל אחד. התנאי: הוא חייב לעבוד לפי שיטה מסודרת שהוא קורא לה "שיטת הייחודיות".

דנש, אתה באמת טוען שיש נוסחה להצלחה? אולי לצביקה עינב פשוט היה מזל של פעם בכמה שנים?

"זה הכל חוץ ממזל. אם כבר, 'המזל' עבד נגדו – הוא לא המציא את הגלגל, הוא לא יצר אייפון, אלא נכנס לשוק מאוד ותיק ותחרותי. זה לא שאנשים לא עשו דיאטה לפניו או שיש חוסר בידע ובהצעות בתחום הזה. סתם בשביל לקבל פרופורציות, כשמחפשים בגוגל את המילה דיאטה (בעברית) מופיעות 4.4 מיליון תוצאות, זה נראה לך כמו שוק בתולי שרק מחכה לשחקן חדש שיכבוש אותו?"

אז מה עשה את ההבדל הפעם?

"צביקה היה אחד התלמידים הכי טובים שלי: הוא פשוט עבד לפי הספר ועשה בדיוק אחד לאחד את מה שצריך לעשות כדי לבלוט ולשכנע. בין השאר הוא פעל לפי שיטת הייחודיות שכוללת 3 מרכיבים: קהל, הצעה ושכנוע. 

בהיבט של הקהל – הוא הצליח ליצור הבדל הענק לעומת כל הדיאטות האחרות – הוא פנה ספציפית לגברים שהם אבות. התוצאה היתה שכל אבא עם כרס שראה את הפרסומות שלו אמר לעצמו 'וואלה הוא מדבר בדיוק עליי'. 

ברמת ההצעה: הוא בנה הבטחה ספציפית ומשכנעת – להוריד את הכרס תוך 90 יום, וברמת השכנוע – בנינו משפך שיווקי מפואר לפי הספר שכולל מודעות בפייסבוק, סרטונים, וובינר, הודעות סמס וווטסאפ ועוד. התוצאה היתה שבמקום עוד בעל עסק שסובל מ'אפקט הסחורה' ונראה כמו כל שאר המתחרים שלו בשוק, הוא הפך להיות תפוח מיוחד…" 

הפך לסנסציה בין לילה. צביקה עינב מייסד "אבא חטוב"

רגע רגע, אני מבין שהדיבור על דיאטות יצר לך תיאבון, אבל מה הקשר לתפוחים ומה זה "אפקט הסחורה"?

"'אפקט הסחורה' זה ממש סוג של מחלה פנימית שתוקפת כמעט את כל בתי העסק ויש לה לצערנו 'אחוזי תמותה' מבהילים. 

תחשוב שאתה בסופר, עושה קניות, ובא לך לקנות תפוח. אתה הולך לאזור הפירות, ובמדף של התפוחים אתה רואה 5 תפוחים. כל התפוחים בצבע אדום מלא כזה, נראים עסיסיים, טריים וטעימים… כולם גם באותו הגודל פחות או יותר, בלי אריזה ובאותו מחיר. עכשיו תגיד, באיזה תפוח היית בוחר?"

אני מניח שהייתי פשוט בוחר את התפוח הראשון שהיד שלי תפסה.

"בדיוק! ברגע שכל התפוחים אותו הדבר, אין שום משמעות לבחירה ביניהם, ואף לקוח לא יקדיש לכך מחשבה. אם התפוחים מחברות שונות, אז הלקוחות ייקחו את התפוח הזול יותר. הרי למה לשלם יותר על מוצר שיש בדיוק כמוהו במחיר זול יותר ממש פה לידנו? אין שום סיבה".

"אפקט הסחורה". כשכל התפוחים זהים, הלקוח יבחר את הזול ביותר

אוקיי אני מתחיל להבין לאן אתה חותר...

"רגע אני אסבך קצת את הסיפור הזה… נגיד והייתי אומר לך שאחד התפוחים הוא מיוחד, הוא הכי טרי מכולם, נקטף בשדה מיוחד עם טעם שאין לאף תפוח אחר ויש בו גם פי 3 ויטמינים מכל תפוח אחר.

אבל יש קאץ', לא הייתי אומר לך איזה תפוח זה, ואין לך שום דרך לזהות בעין את כל התכונות המיוחדות האלה. איזה תפוח היית בוחר עכשיו? האם היית יודע כצרכן לזהות את התפוח המיוחד ולבחור דווקא אותו?"

לא, אם הכל נראה אותו הדבר אין לי שום דרך לדעת על הייחודיות. וואו, נשמע כמו תהליך קנייה מתסכל במיוחד.

"בדיוק. מה שתיארתי עכשיו זה בדיוק מה שקורה ל99% מהעצמאיים בישראל – הם מיוחדים, העסק שלהם מיוחד, הם 'תפוחים' נהדרים וטעימים, אבל הבעיה היא שהלקוח לא יודע את זה. בעיני הלקוח? הם סתם עוד 'תפוח יפה', וכמוהם יש לא עוד 5, אלא מאות ואלפים".

אנחנו חייבים לצאת מהסופר רגע. תסביר לי איך זה עובד בעולם האמיתי.

"אם יש קוסמטיקאית שמציעה טיפול פנים בדיוק כמו 1,000 קוסמטיקאיות אחרות, או יועץ משכנתא שמציע בדיוק את אותו השירות כמו 5000 המתחרים שלו – הוזלה של המשכנתא, או דיאטן שמציע לרדת במשקל כמו כולם, איך הלקוח בוחר? פשוט מאוד, הוא הולך לעסק שמציע את ההצעה שהיא הכי זולה עבורו, או לעסק הכי נגיש – כלומר הכי קרוב אליו פיזית". 

אז מה אפשר לעשות נגד זה? יש דרך להפוך לתפוח מיוחד?

"היי, היי עכשיו אתה חזרת לסופר"…עידן מחייך. "אבל ברצינות, הדרך היא להפוך ל'סלסלת פירות' בזמן שכולם מציעים תפוחים פשוטים, לדעת לבלוט מעל שאר המתחרים בצורה כזו שאותו לקוח יידע להבחין בך תוך 2 שניות וירצה 'לחטוף' אותך בלי לחשוב פעמיים גם אם אתה יותר יקר מכולם!"

נשמע לי כמו פנטזיה. בערך כמו לדמיין שהמחירים בסופר בארץ יהיו זולים...

"האמת? האמירה הזו דווקא קצת מעציבה אותי. הרבה מאוד בעלי עסקים חושבים שכל מה שהם צריכים זה מוצר טוב, ושהלקוחות כבר יגיעו לבד. אבל הם לא מבינים שבדיוק כמו שהם משקיעים במוצר ובונים תוכנית עסקית, הם חייבים גם תוכנית שיווקית. בלי לייצר ייחודיות בשיווק, אנחנו כמו כולם, וכל עוד אנחנו כמו 'כולם' אין לעסק שלנו סיכוי לנצח בגדול". 

אתה מתכוון בעצם ליצירת בידול? כי על זה כבר שמעתי, זה לא חדש.

"אין לי ספק ששמעת על הרעיון של בידול, אבל לצערי כל העצמאים רק יודעים לדקלם את המילה היפה הזאת בלי להבין לעומק מה המשמעות שלה וחמור מזה – בלי שמץ של מושג איך לייצר בידול שכזה".

האמת, אני באמת לא יודע איך מייצרים בידול כמו שצריך. אני מבין שלתוכנית השיווקית שלך קוראים "שיטת הייחודיות"? מה זה אומר בעצם?

"שיטת הייחודיות מורכבת מ-3 חלקים פשוטים, שברגע שמיישמים אותם הופכים באותו הרגע מסתם 'סחורה' למומחים מביני דבר שכדאי לקנות אך ורק מהם. זה מה שמבדיל מסתם עוד עצמאי לעומת אלה שלקוחות עומדים אצלם בתור. כפי שהדגמתי במקרה של צביקה עינב, שלושת החלקים הם קהל, הצעה ושכנוע. וכן, לשאלתך הקודמת, באותו הרגע נוצר בידול מאוד חזק".

אוקיי בוא תחדש לי, מה בעלי עסקים לא יודעים על הקהל שלהם?

"הבעיה הרבה יותר חמורה. הם פשוט בכלל לא יודעים מי הקהל שלהם. 99% מהם חושבים שהקהל שלהם הוא 'כולם'. אבל מה הבעיה עם זה? שגם 99% מהמתחרים שלהם משווקים לכולם, וכשפונים לאותו קהל כמו כל המתחרים, המסרים לא יחדרו, ולגרום לקהל להגיב תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית. 

הפתרון הוא לבחור קהל ספציפי שכמעט ואין עליו תחרות. למשל אם מוכרים דיאטה, במקום לפנות לכולם, לפנות רק לאבות שרוצים להוריד את הכרס. ואז נחש מה? כשאנחנו קוראים לקהל ספציפי שאף אחד לא פנה אליו עד היום, פתאום אותו קהל אומר 'רגע, זה אני, הוא מדבר עלי!'. בום! באותה השנייה אנחנו הופכים להיות מיוחדים ושונים מכולם".

מפחיד לגלות עד כמה האינסטינקטים של כל בעלי העסקים מוטעים כל כך בכל מה שקשור לשיווק... ואיפה הם טועים לגבי ההצעה והשכנוע?

"ההצעה חייבת להיות שונה ממה שמציעים המתחרים. למשל אם אתה מתווך נדל"ן ואתה מציע שירותי תיווך בדיוק כמו עוד 7,000 ממתווכים, למה שיפנו דווקא אליך?
תחשוב שבמקרה כזה, במקום להגיד 'אני הכי מקצועי' – שזו אמירה שכולם אומרים ושאף לקוח לא יכול לבדוק, תציע ללקוחות את ההצעה הבאה: 'אני מתחייב למכור את הנכס שלך תוך 120 יום מעל מחיר השוק  – ואם לא אצליח, אני אקנה אותו ממך'.
ברור לך שהצעה כזו תגרום לך לבלוט על פני המתחרים. זו אגב הצעה אמיתית של מתווך גאון בארה"ב שגרמה לסוכנות שלו להפוך לאחת הגדולות בעולם".

זו באמת הצעה שאי אפשר לסרב לה. ומה בקשר לשכנוע?

"תגיד, היית מציע חתונה לבחורה שאתה יוצא איתה לדייט הראשון? ברור שלא. אבל זה בדיוק מה שבעלי עסקים עושים כשהם פונים ללקוחות פוטנציאליים חדשים ואומרים להם מסרים מכירתיים זולים ונדושים כמו: 'אמינות, מקצועיות, שירות' או '735 לקוחות לא טועים'. 

המשפט הזה מבטיח שהלקוח יקים מולנו חומת הגנה אוטומטית של סקפטיות שכמעט כל אחד מאיתנו בונה כשהוא קולט שמנסים למכור לו משהו. הפתרון לעקיפת החומה הזו, הוא פשוט לדעת לייצר מסלול שיווקי שמושך את הלקוח פנימה באלגנטיות, ככה שהוא ירדוף אחרינו ולא ההיפך.

הדרך לעשות זאת היא לספר לו בהתחלה רק על השיטה הייחודית שלנו, בלי למכור לו כלום. למשל, במקום להגיד: 'אני רוצה להציע לך דיאטה', להגיד: 'בוא תשמע על שיטה חדשה להורדת 10 ק"ג תוך 90 יום באמצעות צום לסירוגין ובלי ספורט'. אם הצלחנו למכור את הרעיון מאחורי השיטה שלנו, פתאום למכור את עצמנו ולקבל כסף הופך להיות משחק ילדים".

אוקיי, ואיך משלבים את כל שלושת המרכיבים לשיטה אחת?

"אז בוא אני אתן לך דוגמא, הפעם לא מעולם הסופרים. שמעת על מבחן המעלית? תחשוב שאתה עולה במעלית עם מישהו שאתה לא מכיר, ויש לך 30 שניות כדי
לגרום לו לזכור אותך. כשהוא שואל אותך 'מה אתה עושה בחיים', מה תענה?"

מה הכוונה? אני אענה את מה שאני עושה, את המקצוע שלי. זה לא טוב?!

"זה בסדר גמור, רוב האנשים באמת יענו כמוך ויגידו שהם עו"ד, מתווך, יועץ עסקי, דיאטן וכו'. יש רק בעיה אחת – התשובה הזו מבטיחה שברגע שדלת המעלית תיפתח, כל זכר למפגש יתפוגג. 

אבל תחשוב שבמקום לומר את שם המקצוע שלך, היית אומר לאותו אדם את התוצאות שאתה גורם ללקוח שלך להשיג – אתה יכול להיות בטוח שהוא לא ישכח
אותך כל כך מהר. 

למשל: במקום להגיד 'אני דיאטן', תגיד 'אני עוזר לגברים להוריד את הכרס תוך 90 יום', או במקום להגיד 'אני מעצב פנים', תאמר 'אני עוזר לאנשים שלא אוהבים את הבית שלהם להפוך את הבית שלהם למוזיאון אישי תוך 90 יום'.

בתוכנית הליווי שלי למשל, אני מציג את עצמי כמי שעוזר לעצמאים ולעסקים קטנים להכפיל את ההכנסה שלהם פי 3 תוך 180 יום". 

האמת שבטוח הייתי זוכר אותך ככה. אבל מעבר לכך שנתת לי אחלה דרך להעביר את הנסיעה הבאה שלי במעלית, איך זה קשור לשיטת הייחודיות?

"אמרנו ששיטת הייחודיות מורכבת מקהל, הצעה ושכנוע. הנוסחה לגיבוש הצעה היא הבטחה היא מאוד ברורה: אני עוזר (לקהל הספציפי) ל(הבטחה ספציפית+ כמות/זמן).

כלומר במקרה של מעצב הפנים לדוגמא אז "אני עוזר לאנשים שלא אוהבים את הבית שלהם (קהל ספציפי) להפוך את הבית שלהם למוזיאון אישי (הבטחה ספציפית) תוך 90 יום (זמן)".  

שמע זה מעניין. לא חשבתי שתחום כמו שיווק יכול להיות כל כך מדעי ושיטתי. אבל איך השיטה שלך יכולה לעזור לעסקים חדשים למשל? איך תעקוף את חוסר הניסיון שלהם??

"אז הנה עוד טעות ענקית ששיטת הייחודיות חושפת. כמעט כל בעלי העסקים מדברים קודם כל על עצמם: הם מספרים כמה ניסיון יש להם ועד כמה הם מומחים. אבל את הלקוח זה פשוט לא מעניין, אין לאמירות האלו שום ערך מבחינתו".

סליחה? ממתי לניסיון אין שום ערך?

"אתה יכול להגיד עד מחר שיש לך 14 שנות ניסיון, אבל דבר ראשון, הלקוח לא מאמין לך. דבר שני כולם אומרים את זה, ודבר שלישי, הלקוח לא יודע לתרגם מה יוצא לו מהניסיון שלך. אם כולם אומרים שיש להם ניסיון, אז אנחנו שוב נופלים ל'אפקט הסחורה' – אנחנו כמו כולם. ניסיון זה הדבר האחרון שאתה צריך לשווק ללקוח שלך, לא הראשון".

אז מה הראשון?

"לא למכור את עצמך, אלא את השיטה שלך. 90% מבעלי העסקים מוכרים את עצמם, עוד 8% מוכרים את התוצאה ורק 2% מוכרים את השיטה. זה צריך להיות בדיוק הפוך. 

במקום להגיד 'בוא אליי, אני דיאטן מומחה, יש לי 17 שנות ניסיון ואני מקפיד על אמינות ושירותיות' (שזו אמירה מאוד מאוד לא מעניינת שאף אחד לא יכול לבדוק ואין בה שום תועלת), תאר לך שתגיד: 'אני יכול לעזור לך להוריד את הכרס ב90 יום באמצעות איזון הורמונלי בלי שתצטרך לספור קלוריות, להגביל כמויות או לאכול פריכיות כל היום'. איזו אמירה מבין השתיים לדעתך מייצרת יותר ערך וסקרנות עבור הלקוח?" 

שמע, עד היום חשבתי ששיווק זה 'ללכלך את הידיים' בכל מיני סיסמאות וטריקים שנועדו לבלבל את הלקוח. לא חשבתי שהמטרה היא לתת לו ערך.

"וואו, האמת שזה קצת מעליב, אבל אני רגיל לזה. הרבה אנשים מופתעים לגלות ששיווק מוצלח הוא לא להילחם בלקוח ובטח שלא לשקר לו, אלא בדיוק להיפך: אתה חייב לשים את עצמך בכובע שלו ולחשוב איך לתת לו כמה שיותר ערך ובהירות כדי שיבחר בך ולא באף אחד אחר".

אוקיי, שכנעת אותי. אז מה עושה בעל עסק שרוצה ליישם את השיטה הזו? נשמע קצת מסובך לעשות את זה לבד.

"

"בדיוק בשביל זה יצרתי אתגר ראשון מסוגו בארץ, אתגר שקראתי לו 'עצמאי מיוחד'. מטרת האתגר הזה היא תוך 19 יום לגרום למהפך בעסקים של העצמאים המשתתפים בו, כך שהם לא יסבלו יותר מ'אפקט הסחורה' – ולקוחות יבחרו בהם על פני המתחרים – אפילו אם הם יהיו יותר יקרים.

והכי חשוב: אף אחד כבר לא ישאל אותם את השאלה המעצבנת הנצחית 'תגיד במה אתה שונה מהמתחרה שלך?', הייחודיות שלהם תהיה כל כך ברורה שלא יהיה טעם בשאלה הזו".

איך עושים את הקסם הזה והאם זה מיועד גם לבעלי עסקים חדשים?

"האתגר מיועד לכל עצמאי בעל מומחיות שמרגיש תקוע בתקרת זכוכית, בין אם העסק נפתח אתמול בבוקר או לפני 10 שנים. והקונספט פשוט מאוד: השיטה עובדת על 3 העקרונות שדיברנו עליהם (קהל, הצעה, שכנוע) ובאתגר עצמו יש יותר מ-15 דרכים שונות לייצר ייחודיות.

מי שייקח רק אחת  מאותן 15 דרכים – כבר יהיה מיוחד. מי שייקח את כל ה15? לעולם לא ישוו אותו לאף אחד אחר (!). מנטורים מטעמי גם מלווים את האתגר ככה שעל כל שאלה יינתן מענה מיידי".

טוב היה מרתק. אני הולך לאכול תפוח.

"בתיאבון, רק קודם אני ממליץ להירשם להדרכה החינמית שהכנתי על שיטת הייחודיות. ואל תשכח שלמרות מה שרואים מבחוץ, לא כל התפוחים הם אותו הדבר…"

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »