עסקים

ADVERTORIAL

1,500 ישראלים לא טועים: שיטת "הדרופשיפינג ההפוך" לרווח מאיביי עם 94% הצלחה

החלום להכנסה פאסיבית מהאינטרנט חי וקיים, אבל איך מגיעים אליו באופן בטוח ובלי אשליות? לאון דירקטוביץ', מומחה במסחר אלקטרוני שנמצא בתחום כבר 16 שנים, הרוויח בעצמו עשרות אלפי דולרים בחודש מחנויות באיביי ולימד והכשיר למעלה מ-1,500 ישראלים, שובר שתיקה וחושף איך משיגים הכנסה יציבה בעזרת שיטת "הדרופשיפינג ההפוך", גם אם זה יעלה לו בביקורות מצד הקולגות שלו, הפרטים המלאים בכתבה

מור משרקי  18.11.21 // 12:30

"שמעתי על אנשים שהקימו חנויות באיביי ואמזון" מספר אילון (35) מהרצליה, "יש מי שזה עובד לו ומרוויח 11,000 ש"ח בלי שהוא עושה יותר מדי, ויש את הקצה השני של מי ששילם אלפי שקלים על קורס ונשאר רק עם הפסדים. איך אפשר להשיג הכנסה פאסיבית עם סיכויים כאלה?"

גם אם מדובר בצעירים שמחפשים רווח קל ממסחר אלקטרוני ויש להם זמן ללמוד אותו, וגם אם מדובר בבוגרים שמחפשים מילוט מעבודה ובוס מעיק כדי להשלים כמה אלפי שקלים בחודש בשעות הפנויות, נראה שכל מי ששוקל הכנסה פאסיבית מהאינטרנט שואל את עצמו: מה הסיכויים שלי להצליח? 

"כל אחד היום יכול לפתוח קורס או לצלם סרטונים ביוטיוב שמסבירים איך לפתוח חנות למסחר אלקטרוני," מסביר לאון דירקטוביץ' שעומד בראש קהילת ה"Ebay Experts" (מומחי האיביי) לאחר שפיתח בעצמו לאורך יותר מ-10 שנות ניסיון את השיטה שסייעה לו להרוויח עשרות אלפי דולרים בחודש מחנות באיביי.

כדי באמת להרוויח מפתיחת חנויות באינטרנט, חייבים להכיר שיטה חדשנית ומנצחת שאיתה גם מי שמגיע בלי שום ניסיון בתחום, יכול להגיע לרווחים יפים של אלפי שקלים בחודשים הראשונים, ובלי הרבה עבודה".

לאון: "יש סרטונים חינמיים באינטרנט לפתיחת חנות באיביי – אבל ליווי צמוד להצלחה עד שרואים רווחים, זה רק אצלי!"

לאון, אני יודע שאפשר להרוויח ממסחר אלקטרוני, אבל איך מגיעים לזה אם יש לי 0 ניסיון בתחום?

"אין שום צורך בניסיון, למען האמת. אבל כן צריך הדרכה וליווי מקצועיים בשביל להרוויח, ולא קל למצוא את זה היום באינטרנט. לצערי הרבה מהחבר'ה שרוצים כמוך לעשות את הרווחים המדהימים שהם שומעים עליהם ממסחר אלקטרוני – לא באמת מצליחים לייצר תוצאות.

זה תקף גם לאנשים צעירים שיש להם את הזמן להשקיע אבל לא מכירים מספיק את התחום כדי לדעת מה בדיוק צריך לעשות, וזה תקף גם לבוגרים יותר שכבר יש להם עבודה (שהם לא אוהבים) אבל אין להם זמן לנסיונות בלי שהם יוצאים עם רווחים.

הרי כולנו רוצים עוד כסף, במיוחד אם הוא לא דורש מאיתנו עבודה קשה מדי. אנחנו רוצים לבסס לעצמנו את העתיד, להיות מסוגלים לממן לעצמנו דירה ורכב, לשבת בבר עם חברים בלי להתחשבן על המחירים של האלכוהול, להקים משפחה וליהנות מהזמן עם הילדים במקום לראות את הפרצוף של הבוס מ-9 עד 17…

אבל החלום על התעשרות מהירה דרך מסחר אלקטרוני הוא הרסני. אנשים חייבים להבין ש-90% מהקורסים שמציעים בחוץ מבוססים על שיטות מיושנות שבעבר אמנם עשו רווחים יפים, אבל מאז שכולם התחילו להשתמש בהן – הן פשוט לא רלוונטיות ל-2021, מה שאומר בזבוז של זמן וכסף".

אז בוא נפתח את הקלפים, מאיזה שיטות מיושנות אני צריך להיזהר ומה כן ירוויח לי כסף ב-2021?

"אז נתחיל מזה שבמסחר אלקטרוני יש הרבה תחומים שונים כשהעיקרי שבהם הוא מה שנקרא 'דרופשיפינג'. מה זה אומר? חנות באינטרנט שהיא בבעלותך ומתווכת בין מי שמכין את המוצר ובין מי שקונה אותו. זאת השיטה העדיפה על רבים ממי שנכנסים לתחום, כי היא באמת לא דורשת ממך שום סיכון כספי. 

בלי לרכוש מלאי, בלי לשלם על האחסון שלו, בלי להתעסק עם עלויות משלוח ובלי להלחם למכור הכל כדי להישאר ברווח, כל מה שאתה עושה הוא לשווק מוצרים של אחרים אצלך בחנות ולהרוויח אחוזים על המכירה! זה מאפשר לך לעבוד 2-3 שעות ביום ובשאר הזמן לתת לחנות לעבוד בשבילך".

בתמונה: תהליך 'דרופ-שיפינג'.

עד פה נשמע טוב, למה אתה טוען שזה כבר לא רווחי יותר?

"הדרופשיפינג כשלעצמו רווחי ביותר ואני בזמנו ניהלתי כמה עשרות של חנויות באיביי והרווחתי עשרות אלפי דולרים ברמה החודשית. אבל זה היה פעם. היום השיטה שרוב הסוחרים משתמשים בה ומלמדים אותה כבר לא רווחית. למה? מדובר בעקרון התחרות הבסיסי.

היום כל קורס ילמד אותך לקחת מוצרים קיימים באמזון או בעלי-אקספרס, לעשות מהם 'העתקים' ולמכור אותם בחנות שלך. הבעיה היא שעוד 10 מיליון דרופ-שיפרים שלמדו ככה, עושים בדיוק את זה.

וכשיש היצע גדול יותר מהביקוש, יש הפסדים כמובן. אנשים שפותחים חנויות עם אותם מוצרים שרואים ב-1,000 חנויות אחרות צריכים להילחם בשיניים כדי שיקנו דווקא מהם. התחרות פה מייצרת לך יותר עבודה ופחות כסף, ממש לא מה שבשבילו הגעת".

כן, לא נשמע רווחי במיוחד להיכנס לתחום שיש בו תחרות גדולה כל כך. אז מה כן?

"אז כאן נכנסת השיטה של 'הדרופשיפינג ההפוך'. למה הפוך? כי אם בכל מקום אחר ילמדו אותך איך לקחת את המוצרים שכולם מוכרים, אני מלמד אותך להיפך – למצוא את המוצרים שאף אחד לא מוכר, להשיג ספקים ייחודיים לך ולהיות היחידי בשוק!

היתרונות ברורים: אין לך תחרות, אתה המוכר הבלעדי של מוצרים מסוימים ומי שקונים אותם – יקנו אותם רק ממך. בנוסף, מכיוון שאתה המשווק היחידי של אותו ספק, הוא נותן לך הנחות על המוצרים שלו ככה שאתה יכול להגדיל את הרווח שלך הרבה יותר.

לדוגמה, יש לי ספק שהוא סטודיו לעיצוב תכשיטים מאוד מוכר בארץ. בגלל שאני המשווק הבלעדי שלו, אני מקבל 40% הנחה וככה יכול למקסם רווחים על מי שמגיעים דרכי וקונים אצלו תכשיטים. כמובן שהסטודיו עושה את כל העבודה הפיזית של משלוח המוצר ללקוח וכו' – ואני מרוויח מהשיווק באופן בלעדי.

זאת שיטה שמביאה להצלחות, נקודה. יש אצלי יותר מ-1,500 תלמידים שפתחו חנות למסחר אלקטרוני בשיטה הזאת והתחילו לראות רווחים כבר תוך 60 יום בסטטיסטיקה של 94% אחוזי הצלחה, מי שמשקיע. זה אומר שמתוך כיתה של 10 אנשים, 9 הצליחו לייצר חנות שמדורגת גבוה ומבצעת מכירות מדי יום!"

94% הצלחה? באמת מרשים. אז איך הצלחתם להגיע לאחוזי הצלחה כאלה גבוהים?

"בעיקרון יש 3 יסודות עיקריים להצלחה: שיטה מנצחת, כזאת שיש בה היגיון וגם מביאה תוצאות לאורך זמן;

ליווי צעד אחרי צעד שיוכל להבטיח שתיישם את השיטה, כי אחרת גם אם השיטה גאונית – לך היא לא תעבוד והיסוד השלישי והאחרון הוא הקהילה, מקום שבו יהיה אפשר להתייעץ ולשאול ולקבל תמיד מענה.

אז שיטה מנצחת כבר יש לנו, אבל הליווי הוא אחד הדברים העיקריים שאנשים שרק נכנסים לתחום של המסחר האלקטרוני מחפשים. 

כי מה קורה הרי? אתה בא, משלם למישהו כסף על קורס ולא שומע ממנו יותר. הוא כבר קיבל ממך את מה שהוא צריך. למה שידאג לך אם תצליח או לא וינסה לעזור לך להגיע לרווחים?

אבל הקורס שלי בשיטת ה'דרופשיפינג ההפוך' הוא כזה שאתה לא רק לומד צעד צעד איך לבנות חנות באיביי, אלא שאני גם עוזר לך באופן אישי למצוא ספקים ובונה איתך את החנות עד שהיא מושלמת ויכולה להגיע ל-Top rated (המדורגים גבוה) של איביי".

רגע, אתה רוצה להגיד לי שאתה מלווה אותי בהקמת חנות באינטרנט כמו בשיעור פרטי?

"בדיוק! זה היסוד השני שמוביל להצלחה, כי ללמוד את השיטה דרך הקורס זה טוב ויפה, אבל גם צריך לדעת ליישם אותה כמו שצריך, ואני רוצה לוודא שאתה עושה את זה מא' ועד ת', בלי ליפול בדרך על שטויות.

דין למשל הצהירה שהיא מעולם לא התעסקה בתחום ואפילו לא רכשה אונליין בעצמה, סיפרה שראתה שהאינטרנט מפוצץ בסרטונים והסברים אבל כל אחד אומר משהו אחר וקשה מאוד להבין מה באמת צריך לעשות.

אצלי בקורס תוך 30 יום כבר היו לה מכירות מהחנות שהיא בנתה בעזרתי, אמרה שבאמת גם מי שמגיע עם 0 ניסיון, הליווי הצמוד מאפשר לו להגיע לתוצאות יפות ולהבין בקלות איך לנהל את החנות שהוא בנה.

דין תלמידה של לאון "גם מי שמגיע עם 0 ניסיון מהר מאוד מבין איך הדברים מתנהלים, מסבירים מא' עד ת' איך עושים את זה, זהו, כבר אחרי חודש היו לי מספר מכירות ומפה הדרך היא למעלה"

גם סשה, אמא שהיא גם עובדת וגם סטודנטית, סיפרה שרצתה לייצר מקור הכנסה נוסף ושהקורס והליווי עזרו לה הרבה מעבר להבנה של על איזה כפתור ללחוץ ומתי, אלא ממש איך להחזיק בעסק ולהיות בעל עסק באינטרנט. זה דגש חשוב שעובדים עליו בקורס, להבין את כל התפעול של העסק".

ואם אני לא כל כך טיפוס של מחשבים, מה הסיכוי שלי באמת להצליח לתפעל חנות לאורך זמן?

"גבוה מאוד! הגיעו אליי אנשים עם חששות כאלה. לא טובים במחשבים, לא דוברי אנגלית, מסתבכים עם למידה של דברים חדשים… היופי בקורס הוא שבאמת הוא מרמת המתחילים הכי בסיסית.

יקיר למשל שהגיע אליי, אמר שכבר הרבה זמן רצה לעסוק במסחר אלקטרוני אבל הכי חשש מהעניין הטכני כי אין לו רקע במחשבים. אבל אחרי שהתחיל ראה שהשד בכלל לא נורא ויחד עם העזרה וההכוונה אפשר להגיע לתוצאות יפות. אחרי 3 חודשים של הקורס כבר הייתה לו חנות עם 300 מוצרים שמרוויחה מצוין".

"התחלתי באיביי בגלל שאני שונא את העבודה שלי כמו רובנו, רציתי למצוא דרך להחליף את זה"

וואלה, אבל איך זה יוצא רווחי אם אתה מגלה לכולם את השיטה ההפוכה? זה לא יוצר שוב תחרות?

"בשיטות המיושנות באמת כל מי שמוכר דרך הספקים שגם אתה מוכר דרכם בעצם פוגע לך בתחרות. 

אבל השיטה שלי היא שונה, בגלל שאני מלמד איך ליצור קשרים עם ספקים ייחודיים, אז ככל שאגלה את השיטה ליותר אנשים – כך נוכל להקים קהילה חזקה יותר וגם לעשות שיתופי פעולה בינינו.

זה גם מה שהוביל ליצירת קהילה של 'Ebay Experts' שתומכת בך כל הדרך, יש לנו קבוצות וואטסאפ ופייסבוק שפעילות 24/7, יש מענה מקצועי בכל שעה, גם שלי וגם של החבר'ה וזה אחד הדברים שהכי חשובים בתחום הזה בעצם, לכן הוא גם היסוד השלישי של הדרך להצלחה.

ברגע שיש לך קהילה מאחוריך, יש לך כוח. אתה לומד דברים חדשים, אתה יודע להיזהר מטעויות של אחרים, אתה יכול להתייעץ ולקבל המלצות וליצור שיתופי פעולה שמוציאים את שני הצדדים רווחיים, זה זהב!"

שיטה ייחודית, ליווי של שיעורים פרטיים, 94% הצלחה וקהילה חמה ותומכת. ככה עושים כסף! מתי מתחילים?

"הדבר הראשון שצריך לעשות זה ליצור אתנו קשר, לאחר שנוודא התאמה (בכל זאת, אנחנו לוקחים אלינו רק את הרציניים שבאמת רוצים להצליח!) נוכל להתחיל בקורס ובליווי האישי.

כבר מהיום הראשון מצטרפים לקהילה החמה שלנו ויכולים להיעזר בה בכל שאלה. בסופו של דבר, אתה יוצא עם חנות מוכנה באיי-בי, עם שיטה מנצחת להשגת ספקים ייחודיים ועם ידע לתפעל עסק באינטרנט – גם אם הגעת בלי שום ניסיון בתחום!"

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »