תרבות

החלום של כל אישה מתגשם תוך 21 יום: מטבח מעוצב כמו ממגזין - עם 75 מקומות אחסון. זאת "שיטת המגירה" הסודית של חברת "מטבחי לה קאסה" מפתח תקווה

רוצה להשקיע במטבח מעוצב אבל חוששת מבלאגן וממחסור קשה במקומות אחסון? יצאנו לבדוק עם איליה זוסמן, בעלי חברת "מטבחי לה קאסה" מפתח תקווה, שהפכה ליצרנית מס' 1 בישראל של מטבחים מעוצבים במהירות שיא – האם באמת קיימת נוסחה שבזכותה כל מטבח ממוצע יכול להפוך להיות המקום היפה והנוח ביותר בבית, תוך פחות מ-21 ימי עסקים? ומה גורם לו להיות כל כך בטוח בשיטה שלו ולהציע אחריות ל-12 שנים?

רונן שביק  24.05.22 // 11:00

"כבר 18 שנים אני עם אותו אחד, אני לא יכולה לראות אותו כבר!", כך מתלוננת נעמי (53) מראש העין, והיא ממש לא מתכוונת לבן זוגה.

"הארונות מלאים שריטות, בשיש יש המון כתמים, אני כל הזמן אני צריכה להתכופף ולנבור בארונות, ואף פעם אין לי מספיק מקום! רק בשביל לאחסן את כל מכשירי החשמל וכלי הבישול שקניתי אני צריכה מטבח נוסף… די, אני חייבת להתחדש, מגיע לי מטבח מרווח ונוח שיהיה גם מרהיב, וגם לשם שינוי, שימושי באמת עם המון מקומות אחסון!"

הבעיה שנעמי מתארת מוכרת מאוד עבור יותר מ-170 אלף נשים בישראל שמדי שנה רוצות להחליף את המטבח. 

הפופולריות של תרבות הבישול והאירוח הביתית שתפסה תאוצה בזמן הקורונה, גרמה לכך שלרובנו פשוט אין מספיק מקום במטבח כדי להכיל את אינסוף המאכלים, כלי מטבח ומכשירי החשמל. 

המטבחים הישנים של פעם, הקומפקטיים, שאין בהם מקומות אחסון או משטחי עבודה נרחבים ודלפקי ישיבה – כבר לא רלוונטיים. 

"לגיטימי לרצות מטבח חדש ומודרני. הבעיה היא שנשים רבות 'ננעלות' על עיצוב שראו ברשת, ולא מבינות שלפעמים טרנד עיצובי שתפס את עיניך באינטרנט יכול להפוך ל'תאונה' של ממש במטבח שלך". כך מתריע איליה זוסמן, הבעלים של חברת מטבחי הבוטיק המשפחתית "לה-קאסה" מפתח תקווה שב-25 שנות פעילותה פיתחה נוסחה שמשלבת בין עיצוב ש"יוצא מהקופסא" לבין נוחות ופונקציונליות.

"זוגות רבים נופלים למלכודת שלפיה צריך לשלם הון תועפות על מטבח אישי מנגר ועל שיש בהזמנה אישית, אבל אז הם מגלים שאין מספיק מקומות אחסון נוחים, כל השקיות של העוגיות וקופסאות הקרקרים מסתירות את השיש המעוצב, והמטבח לא רק שלא נוח לעבודה, אלא נראה תמיד מבולגן ועמוס. לא חבל?!"

במקום זה, מטבח בהזמנה אישית עם מעצב פנים מנוסה צמוד – יכול להגשים לך את החלום ואפילו תוך 21 יום בלבד!"

הלקוח מתבקש להכין שיעורי בית: רשימה של כל מוצרי החשמל במטבח

איליה, אני חייב להבין - מה הכי חשוב שיהיה במטבח שאני מזמין?

"שני המרכיבים הכי חשובים הם קודם כל עיצוב אסתטי ופונקציונליות – כלומר שהמטבח גם ייראה טוב וגם יהיה שימושי. הכלל השלישי, שכמובן  חל על השניים הראשונים, אומר שהיופי (והנוחות) הן בעיני המתבונן – כלומר המטבח צריך להיות מותאם לצרכים האישיים שלך.

זה לכאורה נשמע מובן מאליו, אבל הרבה נשים מזמינות מטבח רק כי הוא נראה להן טוב בקטלוג, בלי להתחשב בהתאמה שלו לצרכי האירוח שלהן. למשל, עיצוב בסגנון קלאסי לרוב לא כולל הרבה מקומות אחסון ואז כל המטבח נראה מבולגן תמידית. כלומר הפסדנו מכל הכיוונים –  גם בפונקציונליות וגם באסתטיקה. 

או שהעיצוב לא תואם למידות החלל בבית – כלומר רוצים אי גדול כמו במטבחים אמריקאיים בסרטים ואז מגלים שאין מספיק מרווח בינו ובין השיש, ככה שאין מצב שיותר משני אנשים יוכלו לעבוד בו".  

אתה רציני? באמת יכול להיות שאזמין מטבח בהתאמה אישית שיעלה הון תועפות ובסוף אגלה שהוא בכלל לא נוח לעבודה?

"למרבה ההפתעה זה בהחלט קורה בלא מעט מקרים, והסיבה המרכזית לכך היא חוסר תיאום בין הגורמים השונים האחראים על המטבח. תחשוב ש-3 אנשים שונים היו צריכים להכין לך את אותה חליפה, היא כנראה לא היתה מתאימה לך, נכון?

אותו דבר עם המטבח. יש את המעצב שמתכנן את המטבח, את היצרן (מפעל או נגר פרטי), ולבסוף את מי שבא ומתקין לך את הכל ביחד. בכל שלב יכולות לקרות טעויות, והגורמים הללו לא מתואמים ביניהם – כך שהסבירות לטעויות בהחלט גבוהה. 

למשל,  המעצב יכול לתכנן עבורך מטבח יוקרתי בסגנון קלאסי, אבל בלי לקחת בחשבון שיש לך שלושה ילדים קטנים שלכל אחד מהם יש את העוגיות והממתקים שהוא אוהב, ואיפה תאחסן בדיוק את כל זה כשבקושי יש מגירות ומקומות אחסון במטבח?

ולגבי ההתקנה, זה אחד החלקים הכי קריטיים. בהרבה חברות המתקינים הם עובדים חיצוניים שמקבלים תשלום לפי שעה ורק באים כדי לגמור את העבודה וללכת – וככה זה גם נראה…

אבל מעצב הפנים לא אמור למנוע את כל הטעויות האלו?

"חשוב להבין שמעצב הפנים במקרים רבים לא מחובר לשטח ולא מכיר את המפעל או את הנגר שמייצר את המטבח – ולכן דברים נופלים בין הכיסאות, תרתי משמע.

אצלנו יש שני מעצבים שעבדו בשטח – בנגרות ובהתקנות. ולכן הם יודעים יותר טוב למנוע טעויות מקצועיות. למשל, אני כמעצב פנים ובעל המפעל אתעניין באורח החיים שלך, במספר הילדים, ואשאל אותך איזה מכשירי חשמל יש לך במטבח. 

אין מה לעשות, המטבח הוא חלק מהבית, לא בועה נפרדת. לכן ההמלצה הגורפת היא מעצב פנים שלמד עיצוב של כל הבית, לא רק של המטבח, וגם כזה שיכיר את המציאות בשטח, את כל סוגי החומרים שיש במפעל – כדי להתאים את העיצוב בדיוק לצרכים שלך".

איליה זוסמן : "חשוב לי לדעת איפה אתה אוהב לאחסן את הירקות והפירות שלך במטבח ואיך נראה הפח שלך"

איליה, למה אתה צריך לדעת איזה מכשירי חשמל יש לי במטבח?

כדי לתכנן להם פתרונות עיצוביים. למשל, אם יש לך מכונת מיצים, אני אכין לך ארון מוסתר עם נקודת חשמל כדי שהיא שלא תתפוס מקום מיותר על השיש וכדי שלא תצטרך לחבר אותה לחשמל בכל בוקר מחדש. 

למעשה, לפני שאנחנו מתחילים בעיצוב, אנחנו מבקשים מכל לקוח שמגיע אלינו לעשות שיעורי בית ולהכין רשימה של כל מוצרי החשמל שיש לו במטבח – מיקסר, בלנדר, מכונת קפה, מכונת מיצים, מדיח, בר מים – הכל. 

וזו הסיבה שאתה תתעניין גם בהרגלי שמירת הירקות שלי?

"בהחלט. יש לקוחות שנוהגים לשמור כל מיני ירקות מיוחדים מחוץ למקרר. חשוב לי לדעת את זה, כי אם מעצב מטבחים לא מתכנן מראש מקום מתאים לכך, זה עלול להרוס את כל הנראות של המטבח. 

שאלה נוספת שאני אשאל כדי שלא ניפול בפח, תרתי משמע, היא כיצד נראה הפח במטבח שלך ובאיזה גודל הוא. זה כמובן יעזור לנו לתכנן את המסתור המושלם עבורו. כמו כן, חשוב לי לדעת אם אתה אוהב לעבוד עם המחשב הנייד במטבח – ובהתאם לכך נוכל לתכנן נקודת חשמל נסתרת באי למשל". 

ומדוע חשוב לך לדעת אם יש לי ילדים ובני כמה הם?

כדי למנוע טעויות של חוסר התאמה בין החומרים שביקשת לבין אורח חייך.

למשל הרבה מבקשים "צבע בתנור" (טכניקת צביעה שבה משתמשים באבקה שנמסה בחום במקום הצבע הנוזלי המוכר) שנותן מראה גימור יוקרתי למטבח ועמיד מאוד למים ולחום, הבעיה היא שהוא סופג מכות ושריטות בקלות יחסית. 

החומר הזה כמובן לא מתאים לזוג שיש להם 3 ילדים קטנים בבית  שיהפכו את המטבח לנייר הציורים הפרטי שלהם תוך שבוע.

למשפחות עם ילדים אנו ממליצים על טכנולוגיית "ננו" – חומר מאוד חזק שיש לו ציפוי מיוחד נגד שריטות שמאפשר למעשה "לנגב" ולהעלים אותן. 

אם בחרת מטבח בצבע ירוק תהיה חייב לשלב אלמנטים שלו גם בסלון

מעניין. אז העיצוב של המטבח חייב להיות מותאם לאופי של התא המשפחתי?

"בהחלט! מטבח זה לא משהו שמחליפים כל שנתיים. אתה קונה מטבח במטרה שיחזיק לך עשרות שנים, ואולי עד סוף חייך. 

לכן חייבים שמצד אחד המטבח יהיה כיפי ואסתטי, ותיהנה להתעורר בו כל בוקר, ומצד שני הוא חייב להיות גם שימושי – רוב המשפחות נמצאות במצוקה של מקומות אחסון במטבח, וזה פוגע באופן מהותי ביכולת לעבוד בו.

ולבסוף, כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר של מטבח עם השילוב של אסתטיות, פונקציונליות והתאמה אישית – חייב שיהיה שיתוף פעולה מלא בין כל הגורמים שמכינים לך את המטבח. 

בחברת "מטבחי לה קאסה" אומרים כי הם מקפידים כבר 25 שנה (מאז הוקמה החברה) על הפרטים הקטנים האלו – כגון תכנון מראש של מסתור למכשירי החשמל ולפח – שבסוף עלולים להתגלות כבעלי חשיבות גדולה. איליה מדגיש כי המוטו שלהם הוא להימנע מלהיצמד רק ל"שבלונות" עיצוביות המוצעות בחברות המטבחים הגדולות, כגון מטבח גנרי בצורת האותיות "ריש" או ,"ח" – ולחשוב מחוץ לקופסא".

למה אתה מתכוון כשאתה אומר "לחשוב מחוץ לקופסא"? יש לך דוגמא למקרה מהסוג הזה?

"כן. למשל הגיעה אלינו אדריכלית שגרה בפנטהאוז באזור השרון, והיה לה חזון ייחודי – היא רצתה "אי" במטבח שהוא ארוך במיוחד, יותר מ-6 מטרים 

כמובן שאין פלטות עץ כאלו שהן מוכנות מראש, ולכן עשינו בשבילה מטבח מותאם אישית. הלכתי איתה למחסן עצים, בחרנו עץ מסוג אגוז אפריקני – וביצענו את החיבור של הפלטות האלו.

דוגמא אחרת היא בעל וילה רחובות שקיבל הצעות לעיצוב המטבח מכמה חברות אחרות, ובכולן הציעו לו את אותה השבלונה של מטבח בצורת ר'. כשהוא הגיע אליי הצעתי לו לשבור קיר שהיה מסתור כביסה – ובכך לשדרג באופן משמעותי את המטבח. התוצאה היתה מטבח מקבילי מרהיב ששובר את התבנית הכל כך מוכרת ומשעממת שהוא כמעט ונפל אליה".  

אבל למה שבחברות אחרות לא יציעו ללקוחות האלו בדיוק את אותם עיצוביים חדשניים?

"כי זה כאב ראש גדול שגוזל המון זמן וכסף. 95% מהנגרים ובוודאי שהחברות הגדולות, לא רוצים להתעסק עם לקוחות שיש להם דרישות מיוחדות. למה שמישהו יבזבז עליך זמן בנסיעה למחסן עצים, כשהוא יכול בהרבה פחות זמן ומאמץ להציע לך מטבח שבלוני?

עם לקוח 'מיוחד' אי אפשר למשל לסגור הכל בפגישה אחת. צריך לשבת איתו לפחות ב-3 פגישות, והרוב הגדול לא ירצה להשקיע את הזמן הזה. בעיה נוספת היא שדרישות מיוחדות מגדילות גם את הסיכוי שתהיה טעות בביצוע – והרוב מעדיפים שלא לקחת סיכון". 

את הפרויקטים המיוחדים האלו יכולים בחברת מטבחי לה קאסה לבצע בעיקר בזכות העובדה שהם "וואן סטופ שופ" – כלומר חנות שיש בה הכל, וכוללת גם מפעל בן 1,000 דונם לייצור הרהיטים בראש העין.

מבצע "אגוז אפריקני" הושלם בהצלחה. פלטת העץ הייחודית

מה היתרון של חברה שיש לה גם מפעל משלה? זה חוסך זמן ללקוח?

"מה שהכי חשוב כיום לאנשים זה הזמן. אנחנו חוסכים להם זמן, כי המפעל שלנו מייצר את הרהיטים, ובנוסף אני עוזר להם "לסגור את כל הפינות" – אם הם צריכים איש שיש או שיפוצניק – אני מפנה אותם לספקים שאני מכיר מזה שנים ארוכות, וחוסך להם זמן יקר של התרוצצויות. אם צריך עץ מיוחד – אני אעזור להם להשיג אותו. התוצאה היא שאנחנו יכולים לספק מטבח בזמנים קצרים מאוד, גם בתוך 21 יום אם צריך". 

מפעל החברה. "מאפשר לנו לסגור פינות במהירות ולחסוך זמן ללקוח"

הבנתי שאתם בטוחים באיכות העבודה שלכם עד כדי כך שאתם מעניקים תקופת אחריות יוצאת דופן של 12 שנה? מה גורם לכך?

"הסיבה העיקרית היא קודם כל המשפחתיות של החברה שגורמת לכך שלכל העובדים שלנו יש מחויבות עמוקה ללקוח בכל שלב. 

כך למשל, לפני שהמטבח נמסר ללקוח, הוא קודם כל מורכב במפעל שלנו במלואו כדי לוודא שהכל עובד כשורה. אחרי שהתקנו את המטבח ומנהל המפעל בדק שהכל בסדר – לא בתיאוריה אלא בפועל – מפרקים אותו שוב ורק אז הוא עובר ללקוח".

נשמע מושלם, אז מה אני צריך לעשות אם אני רוצה להתחיל את התהליך וליהנות מכל היתרונות האלו?

"תשאיר לנו פרטים בטופס שנמצא כאן, ונקבע פגישה שבה נשמע את הרעיונות שלך – ונחלוק איתך עצות כיצד ניתן לממש זאת בפועל". 

איליה חושב רגע ומוסיף בחיוך רחב: "אל תשכח כמובן לעשות שיעורי בית ולספר לנו מהו המכשיר החשמלי האהוב עליך במטבח".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »