חדש באתר
חדש באתר
החדשות החמות
הנקראות ביותר
"לא קיצרנו לא שילמת" ייעוץ המשכנתאות היחיד שמתחייב לקיצור חיי המשכנתה שלכם
עסקים
נכווית בעבר מפרסום כושל באינטרנט? ככה תהפוך כל אדם זר לפנייה רותחת תוך 10 דקות
שוברים את הראש למה הפרסום שלכם נכשל פעם אחר פעם? עידן דנש טוען, שלא משנה באיזה תחום העסק שלכם, בעזרת שיטת שיווק חדשה ("כתבה שיווקית") תוכלו לייצר סטטוס של מומחה-על, לגרום לקהל לשלם לכם מעל למחיר השוק ולהגיע למצב שבו הלקוח רודף אחריכם במקום שאתם תתחננו אליו שיקנה ("בלי לחלק הנחות"). וכל זה? בתהליך מזורז של 10 דקות. סקפטיים? תקראו ותחליטו בעצמכם.
דניאל איבגי 28.09.20 // 16:00
"איך אני אדע שהפניות ממך באמת איכותיות ושאני אצליח לסגור עסקאות?" בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, אין בעל עסק שלא נכווה בעבר ולא שואל את עצמו את השאלות האלה כל פעם שהוא ניגש להתחיל קמפיין פרסומי חדש, או בשיחה עם איש הפרסום בפייסבוק שמנסה למכור לו.
בזמן שכל העולם ואשתו הם "מומחים לשיווק באינטרנט", מעטים הם האנשים שיש להם קבלות. ובזמן שרוב הקמפיינים נכשלים כשלון חרוץ בפייסבוק (מיד תבינו למה), יש מי שיודעים להפוך את הרשתות החברתיות המובילות לזרם אדיר של פניות שהופכות בסוף היום לכסף בקופה.
"בזמנו הכנו כתבה שהביאה מעל 100,000 לידים, עם הכנסה של 17 מיליון שקל בשנה. זה מטורף."
שפגשתי את עידן דנש לראשונה, ידעתי שמדובר בשועל אינטרנט וותיק שמאחוריו קמפיינים שהכניסו מעל 100 מיליון שקל כאן בישראל ב-4 שנים, אבל עדיין, איכשהו אחרי כל כך הרבה הבטחות מצד כל כך הרבה "מומחים" שבסוף לא סיפקו את הסחורה, אני מודה שבאתי לראיון הזה סקפטי.
כמו שמיד תראו, דנש טוען שהסיבה שלא הלך לכם בפרסום בפייסבוק עד היום, היא כי דילגתם על שלב אחד קריטי שעושה את כל ההבדל. שלב, לטענתו, שמי שעושה אותו מפסיק בין לילה לסבול מפניות לא רלוונטיות שרק מבזבזות לנו זמן יקר, ומצד שני מקבל פניות באיכות "5 כוכבים" מאנשים שיודעים מי אנחנו וכמעט ומחכים עם האשראי בחוץ.
בעזרת השיטה הזאת, דנש הביא ללקוחות שלו בשנים האחרונות מעל 200,000 פניות איכותיות, בתחומים מגוונים כמו רפואת שיניים, קוסמטיקה, ייעוץ משכנתא, שיפוצים, לימודים, השקעות, רפואה סינית, כלכלת המשפחה ומה לא.
את השיטה הזאת, שהייתה שמורה עד עכשיו רק לחברות הגדולות עם תקציבי פרסום רציניים, הוא החליט להנגיש ל"עסק הקטן" שרוצה למתג את עצמו חזק ברשת אבל עדיין המשאבים שלו מוגבלים. לראשונה, דנש חושף בראיון אמיץ את כל הסודות מאחורי שיטת השיווק החדשה הזו, בידיעה שיש הרבה אנשים שהולכים לא לאהוב את זה (כי זה פשוט הולך לפגוע להם בפרנסה).
לדברי דנש, "אין עסק במדינת ישראל שברגע שהתנסה עם עולם הפרסום הממומן, לא קיבל כוויה בצורה כזאת או אחרת. פשוט אין."
איך אתה מסביר את התופעה הזאת?
"בעלי עסקים הם אנשים עסוקים, אין להם זמן ללמוד את מערכת הפרסום של פייסבוק, ללמוד כתיבה שיווקית ואסטרטגיה. הם צריכים איש מקצוע שיעשה את זה בשבילם. אז מה הם עושים? הולכים ומוצאים מישהו כזה, יש מנהלי קמפיינים כאלה בשפע (זה השם של מי שמריץ פרסום ממומן בפייסבוק כמקצוע)."
למה אתה מתכוון?
"תראה, בלי להיכנס יותר מדי לעומק, שמדברים על פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם (שזה אותה מערכת פרסום), יש 3 דברים שבפועל צריך לדעת: טכני, כתיבה, ואסטרטגיה.
בטכני, כל הכפתורים והטריקים במערכת הפרסום, תאמין לי החבר'ה האלה אלופים. באמת, הם מכירים הכל. וזה הגיוני, כי זה מה שלימדו אותם בקורס כשהם למדו את התחום. באסטרטגיה, שזה בחירת קהלים, בחירת הצעה ובגדול הכנת תוכנית שיווקית – גם פה הם לא רעים בכלל.
אבל המרכיב הכי חשוב דווקא זה הנושא האחרון של כתיבה שיווקית. מה ת'כלס רשום במודעה, מה המילים, מה התוכן שאנשים קוראים ל-פ-נ-י שהם מחליטים להשאיר פרטים, זה מה שעושה את ההבדל באיכות הליד. זה הסוד הגדול ש-98% מהמפרסמים לא מכירים (כי אף אחד לא לימד אותם שזה מה שבאמת חשוב), ולכן חוטפים כוויות."
רגע, תסביר למישהו כמוני שהוא לא חיית פרסום בפייסבוק… מה זה מודעה לא טובה מבחינתך?
"תראה, פעם עולם הפרסום היה כזה שהיית אומר 'בואו אלי, אני הכי טוב, הכי אמין, הכי מקצועי, הכי שירותי'. פעם, לפני 30 שנה, זה היה מסר טוב, מסר חדש, ואני מנחש שבהתחלה הוא עבד.
אבל היום? כל העולם ואשתו 'מדברים' ככה ברשת, וברגע שכולם אומרים את זה – זה כאילו אף אחד לא אומר כלום!
בוא תגיד לי אתה, נגיד ואני שיפוצניק ואתה רואה מודעה שלי שבה רשום שאני הכי טוב, הכי אמין והכי שירותי. קודם כל, אתה תאמין לזה? כנראה שלא. דבר שני, קיבלת פה איזה ערך כלשהו? לימדתי אותך משהו? מיתגתי את עצמי כמומחה בעיניך? אתה מכיר אותי בכלל? למה שתרצה לבוא אלי אם אתה בכלל לא יודע מי אני??"
וואלה, יש בזה משהו…
"ונניח ואתה מתעניין בשיפוץ ומי שהגדיר את הקהל עשה עבודה טובה, זה אומר שיהיו לך מלא שאלות וחששות, ואתה תרצה מידע א-י-כ-ו-ת-י לפני שתקבל החלטה לתת למישהו 100 אלף שקל על שיפוץ הבית. נכון?"
ברור.
"ואז מה שתעשה כנראה, זה ללכת בגוגל להתחיל לחקור על התחום כדי להבין קצת מי נגד מי, מה שיעזור לך לקבל החלטה לבחור שיפוצניק (או יועץ משכנתא, או קוסמטיקאית, או כל תחום לצורך העניין זה נכון לכולם). אני בכיוון עד עכשיו??"
שמע, אני בלי לבדוק קודם בגוגל "מי נגד מי" בחיים לא סוגר עם איש מקצוע.
"בדיוק! ואתה לא היחיד, ככה פועל כל אדם שפוי. הסיבה לכך היא שאנשים רוצים ב-י-ט-ח-ו-ן לפני שהם פונים לאיש מקצוע, הם רוצים ביטחון שהוא מקצוען, הם רוצים ביטחון שיש לו ידע, להבין איך התהליך איתו עובד, מי הוא, מה הוא, מה מספרים עליו, כמה שנים הוא בתחום, מה ה'אני מאמין' שלו. אנשים קונים מאנשים, לא מעסקים, וחייבים לייצר את האמון והביטחון הזה כדי שתהיה מכירה וכדי שהפנייה באמת תהיה איכותית."
אוקיי, אז איך בדיוק יוצרים את האמון הזה עם הלקוח? מה אתה מציע?
"יפה, אז שבזמן שכולם כולם עובדים בשיטה של מודעה בפייסבוק שמיד מפנה לאתר אינטרנט או עם דף נחיתה (שזה כמו אתר אינטרנט רק דף אחד בלי הסחות דעת) שמבקשים בו השארת פרטים, יש אלמנט קריטי שחסר במשוואה הזאת, שברגע שמוסיפים אותו – בום! בבת אחת אתה רואה שינוי אדיר באיכות של האנשים שמשאירים פרטים."
"ברגע שיודעים לבנות סטטוס של מומחה תוך 10 דקות, פתאום קל למלא אולם של 400 איש"
מה זה האלמנט הזה??
"בשתי מילים? כתבה שיווקית. למעשה, זה בדיוק כמו הראיון הזה שאתה ואני מקיימים עכשיו. תחשוב שכל בעל עסק שיקרא את המילים שאתה תרשום בכתבה הזאת, יהיה עבורי פנייה הרבה יותר איכותית מכל שיטת פרסום אחרת."
אבל רגע, לא מספיק פוסט פשוט לאתר? למה לסבך?
"תראה, עסקים היום לא צריכים 2000 לידים בחודש כדי לחיות טוב. רובם גם לא צריכים עשירית מזה. הם צריכים איכות! הם צריכים שכל ליד יהיה בונבוניירה, שיהיה סופר רלוונטי ככה שהמכירות שלהם יהיו קלות.
אין להם זמן להסברים מיותרים (ונמאס להם לחזור על עצמם כמו תקליט שבור 8 פעמים ביום), ואין להם סבלנות לאנשים שסתם מבלבלים להם במוח ומבזבזים להם את הזמן. הם צריכים לקוחות, הם צריכים לעשות כסף כדי לעמוד בהתחייבויות שלהם, והם צריכים שהכל יקרה מהר כי אוטוטו נגמר להם האוויר בגלל הקורונה."
ואיך זה שדווקא כתבה כזאת מביאה לידים איכותיים ולא פוסטים רגילים בפייסבוק?
"תחשוב על זה רגע, שאתה גולש להנאתך בפייסבוק כדי לראות את התמונות מהחינה של דודה שלך ואת העדכון האחרון מהבן שנסע לתאילנד, אם אני בתור מפרסם עכשיו (בתחום השקעות נדל"ן) תוקע לך פרסומת מול העיניים, יש לך סבלנות לזה או רצון עכשיו לדבר איתי? כנראה שלא, למרות שאתה כן קהל יעד טוב בשבילי.
אבל, אם במקום 'לדחוף' לך בפנים מסרים של 'אני, אני, אני', אנחנו הולכים על טקטיקה אחרת שבה אני 'מושך אותך באף' ומסקרן אותך על תוכן סופר איכותי שמעניין אותך (כי אתה כן מחפש השקעה בתקופה הקרובה), האם היית לוחץ על הכפתור כדי לקרוא מה יש לי לומר? בסבירות גדולה הרבה יותר, שכן.
ומשם, אני מוציא אותך מפייסבוק (בדיוק כמו שכל מי שקורה את הכתבה הזאת ייתקל בה אחרי שיצא מפייסבוק), נותן לך תוכן איכותי, ורק אז מבקש ממך שתשאיר פרטים."
אבל אני לא מבין… מה ההבדל אם מבקשים פרטים אחרי כתבת תוכן ארוכה או אחרי פוסט מעניין? זה לא אותו דבר?!
"לא! ממש לא. שמישהו נמצא בפייסבוק, הוא רוצה להסיח את דעתו מהעבודה ולהתעסק בשטויות, הוא לא בא לקנות כלום. תחשוב על זה שפייסבוק היא קצת כמו מסיבה, אם אתה רוצה להתחיל עם מישהי במסיבה, אתה תצטרך להוציא אותה משם. נכון? אותו דבר פה.
הדרך הכי טובה להרוויח לקוח חדש, היא להוציא אותו מפייסבוק. מעבר לזה, אמרנו שאנחנו רוצים לייצר אמון. תחשוב שמישהו קורא כתבה עליך ועל התחום שלך, הוא יודע מי אתה, מה התהליך איתך, באיזה שיטת עבודה אתה משתמש, איזה מן בן אדם, מה עשית בחיים… אם מישהו כזה משאיר לך פרטים א-ח-ר-י שקיבל את כל המידע הזה, הוא יהיה ליד יותר איכותי מסתם ליד שראה פוסט מקרי בפייסבוק, או פחות?"
ברור שיותר. ככל שהוא יודע עלי יותר דברים לפני שאנחנו מדברים, ברור שזה עדיף.
"זה הכל ידידי. אתה יודע מה ההבדל בין רופא נשים שלוקח 1000 שקל לפגישה של 8 דקות, לבין רופא רגיל בקופת חולים שמקבל עשירית מזה?"
מה ההבדל?
"הרופא היקר נתפס כמומחה. זה הכל, בין אם בצדק או לא, בעיני הקהל שלו הוא נתפס כמומחה ולכן אנשים מוכנים לשלם לו (הרבה) יותר מהרגיל. ואתה יודע מה הדרך להיתפס כמומחה?"
תן לי לנחש…
"ניחשת נכון! ברגע שמישהו קורא עליך כתבה, תוך פחות מ-10 דקות אתה יכול לייצר רושם של מומחה, לתת לו ערך מספיק גבוה ככה שהוא יידע שאתה יודע ואכן מומחה בתחומך. זה נס שקיים רק מאז עידן האינטרנט, שאדם זר שלא מכיר אותך תוך 10 דקות ישאיר לך פרטים בזמן שהוא רוצה אך ורק אותך, וכנראה מוכן לשלם לך כמעט כל סכום. הזוי."
רגע, ואיך עובד כל התהליך הזה? תעשה לי סדר.
"מישהו גולש בפייסבוק להנאתו, אוקיי? ואז מופיעה לו מודעה מעניינת שלוחצת לו בדיוק במקום הנכון ומזמינה אותו לקבל ידע שימושי בתחום שמעניין אותו, בין אם זה שוק ההון, אופנה, רכב, ביטוח או כל תחום. לא משנה מה.
חברנו היקר לא יכול להתאפק (אם המודעה מספיק מסקרנת), והוא לוחץ על הכפתור, מגיע לכתבה שנמצאת באתר תוכן יוקרתי (בדיוק כמו הכתבה שאתה הולך לפרסם), משם הגולש יכול לקרוא בנחת את הכתבה שאין לו כבר את הסחות הדעת שהיו לו בתוך פייסבוק, ואז בסוף אם הוא רלוונטי והוא רוצה הצעת מחיר – הוא ישאיר פרטים."
ואם לא?
"אז הוא יסיים לקרוא, וימשיך בחייו. ותאמין לי, זה סימן טוב לבעל העסק."
מה? למה זה טוב אם הוא לא משאיר פרטים?
"כי אם הוא היה רלוונטי, חם, ומישהו כזה רציני שבאמת רוצה לקנות עכשיו את מה שמציעים, אז הוא משאיר פרטים! מה שהכתבה עושה היא מ-ס-נ-נ-ת את כל מי שלא באמת חם, ומצד שני היא מ-ב-ש-ל-ת אנשים שהתלבטו אם כן או לא לעשות מהלך, היא גורמת להם לקבל החלטה ש'יאללה הולכים על זה'.
במילים אחרות, הכתבה היא תוכן שמסנן את האנשים הלא רלוונטיים, וזאת הסיבה למה כל פנייה אחרי כתבה היא פנייה טובה ואיכותית. לקוח שיודע על מה מדובר, שיודע שהולכים להתקשר אליו ולהציע לו הצעת מחיר, שיודע מי העסק שפונה אליו והוא רואה בבעל העסק כמותג מומחה, זה המצב הכי טוב שאפשר לבקש כבעל עסק. אין יותר טוב מזה!"
תשמע, גם אם חצי מזה נכון, זה נשמע מדהים.
"עזוב חצי, מה שאני אומר לך הוכח כבר בעשרות תחומים. מכיר את זה שאתה גולש בYNET ויש לך בכל מקום פרסומות שמובילות אותך למאמרים כאלה? זה כבר מזמן קיים, פשוט עד היום השתמשו בזה חברות גדולות עם תקציבים גדולים.
מבדיקות שלנו בשנים האחרונות, אפשר גם עם תקציב קטן לצאת לדרך עם כתבה כזו. לפרסם לקהל בפייסבוק, להגיע לעשרות ומאות אלפי אנשים עם חשיפה סופר מדויקת (רק של הקהל שאתה מחפש), ואז לסנן אנשים עם הכתבה ולקבל לידים איכותיים ברמה הכי גבוהה שיש."
אז למי זה מתאים לדעתך?
"כל עסק שמבין את החשיבות של פרסום ברשת החברתית והתאכזב עד היום בגלל לידים לא איכותיים שהגיעו."
ומה עושים אם זה לא יעבוד?
"מה לא יעבוד? אחרי כתבה ארוכה כזאת עם מלא ערך, אתה רוצה להגיד לי שמי שמשאיר פרטים הוא לא ליד איכותי? אין דבר כזה. אחרי עשרות תחומים שבדקנו בהם זה עבד עם מאות אלפי לידים, אני אומר לך שזה עובד.
ולגבי הפרסום עצמו בפייסבוק? אחרי שיש כתבה טובה עם מודעה מסקרנת, כל מה שצריך לדעת זה למצוא בפינצטה את הקהל שאנחנו הכי רוצים, ובזה כבר אותם מנהלי קמפיינים אלופים. הם עושים את בקלות כל יום, זה שטויות."
אבל בכל זאת, מה יש לך לומר לכל מי שנכווה עד היום?
"אתה יודע מה אינשטיין אמר, נכון? לעשות את אותו הדבר שוב שוב ולצפות לתוצאה אחרת, זה טירוף. אז כל עוד אותם נכווים למיניהם ניסו את אותה הטקטיקה (שזה פרסום ישירות לדף נחיתה או אתר בלי כתבה באמצע), או שלא הצליחו להביא מספיק פניות, או שקיבלו פניות לא איכותיות.
יש סיבה למה כולם כולם נכשלים כל הזמן, כנראה שמשהו הם עושים לא נכון. מסכים איתי?"
שמע, זה הגיוני.
"בוא, אם אתה לא מאמין, דבר איתי אחרי הראיון אני אראה לך מספיק הוכחות, יש לי מספיק ווצאפים וצילומי מסך שמתעדים עסקאות במיליונים שאנשים עשו בזכות הכתבות האלה.
ביולי 2016 הקמתי עסק ללימודי שוק ההון שעשה ככה 12 מיליון שקל בשנה הראשונה לפעילות שלו! אתה תופס את המספר זה?? והוא לא היחיד."
עידן, זה באמת נשמע כמו משהו מהפכני ומטורף. מה עושים מכאן?
"כל מי שרציני, כל מי שרוצה גם למתג את עצמו, גם לייעל את תקציב הפרסום שלו, גם להביא עוד לקוחות ולמלא את הקופה, גם לייצר רשימת תפוצה וגם לעשות 'באזז' רציני ברשת, כתבה טובה יכולה לעשות עבורו את כל זה.
את האמת? אני לא מכיר עוד אף כלי שיווקי שהופך אדם זר למעריץ תוך 10 דקות ובצורה אוטומטית לגמרי בזכות האינטרנט."
את האמת? עברו קצת יותר מ-10 דקות, אבל אני חייב לומר ששכנעת גם אותי 🙂
"[עידן צוחק] זה בסדר, זה לא פעם ראשונה שאני שומע על זה. כל מי שרוצה להבין בדיוק איך התהליך הזה עובד והאם כתבה מתאימה לו, הכי טוב שישאיר לנו פרטים ונחזור אליו בהקדם.
מילה לסיום?
"שמע, בכל יום הצוות שלי ואני מדברים עם 20-50 עסקים שמספרים לנו כמה הם נכוו מפרסום וכמה נמאס להם מלטחון מים על לידים לא רלוונטיים. מספיק שעזרתי להפיל את האסימון לעסק אחד להבין מה הוא עושה לא בסדר ואיך כן אפשר להצליח בשיווק נכון באינטנרט, ומבחינתי עשיתי את שלי."
תודה לך.
"תודה לך."
כתבות דומות
הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית
הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק
"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים
זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק
״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים
הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.
תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך
העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.
כתבות דומות
הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית
הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק
"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים
זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק
״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים
הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.
תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך
העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.