
חדש באתר

חדש באתר


החדשות החמות

הנקראות ביותר



"לא קיצרנו לא שילמת" ייעוץ המשכנתאות היחיד שמתחייב לקיצור חיי המשכנתה שלכם

עסקים
העצמאים ה"עצלנים" שפיצחו את הנוסחה איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריהם גם בתקופת משבר
2432 לקוחות פוטנציאליים איכותיים שפונים דווקא אלינו תוך פחות מ-12 חודשים ועוד על טייס אוטומטי? לפי עידן דנש, זה אפשרי. בעולם שבו מעל 90% מהעצמאים חיים אך ורק על לקוחות מזדמנים ("פה לאוזן") ואין להם שום יציבות תעסוקתית, יש קומץ שפיצחו את הנוסחה ("פרסום ממומן חכם") איך ומאיפה להביא את הלקוח הבא – ללא הגבלה. יצאנו לבדוק.
דין אלבס 23.11.23 // 13:00
בואו נודה באמת הקשה – לרוב העצמאים ובעלי העסקים אין מושג מתי ומאיפה יגיע הלקוח הבא שלהם. מכאן, לא מפתיע ש-50% מהעצמאים בישראל מרוויחים פחות מ-5500 שקלים בחודש.
כמו שבני האדם נושמים חמצן כדי לחיות, ה"חמצן" של כל עסק הוא לקוחות ובלעדי לקוחות והכנסה שום עסק לעולם לא יכול לשרוד. עצמאי שיודע להביא לקוחות יזכה לשפע כלכלי ונחת עסקי, ואילו עצמאי או בעל עסק שלא יודע מאיפה יגיע הלקוח הבא – לנצח ימצא את עצמו דואג איך לסגור את החודש.
למרות העובדה המדאיגה הזו, מעל 90% מהעצמאים והעסקים בישראל חיים "מהיד לפה" כשהם מסתמכים אך ורק על שיטת השיווק העתיקה שלא ממש משרתת אותם – פה לאוזן. במילים פשוטות, אין להם שום יציבות מבחינת כמות הלקוחות שמגיעים, ועד שכבר מגיע לקוח כזה, צריך ממש להתאמץ ולרדוף אחרי אותו לקוח כדי להצליח לסגור עסקה. בקיצור, סיוט.

עידן דנש, האיש שאחראי על יותר מ-10,000 לקוחות משלמים כאן בישראל
כשפגשתי את עידן דנש לראשונה, כבר ידעתי שמדובר בשועל אינטרנט וותיק שמאחוריו הצלחות שיווקיות שהכניסו מעל 100 מיליון שקל כאן בישראל. אבל עדיין, איכשהו אחרי כל כך הרבה הבטחות מצד כל כך הרבה "מומחים" שבסוף לא סיפקו את הסחורה, אני מודה שבאתי לראיון הזה סקפטי.
גם אני בעברי הייתי עצמאי, ולצערי נכוויתי לא פעם מהבטחות כאלה ואחרות. אבל להפתעתי, מהר מאוד גיליתי אצל דנש שיש פה משהו שונה. יש לו קבלות מוכחות, והרבה מהן. עם שלל מהלכים שיווקיים שהצליחו ברמה הארצית והפכו אנשים אנונימיים למיליונרים כמעט בין לילה, גם לאדם סקפטי כמוני מהר מאוד לא היה מה לומר.
לטענתו, שיטת השיווק העתיקה "פה לאוזן" היא האסון שגורם לעסקים להיסגר, ומנגד מי שיודע לעשות מה שהוא מכנה "פרסום ממומן חכם", לעולם לא תחסר לו עבודה והוא יוכל לגרום ללקוחות לרדוף אחריו מדי יום, כל פעם מחדש.
דנש, אני רוצה להבין, למה לדעתך כל כך קשה לעצמאים במדינת ישראל להביא לקוחות לעסק שלהם?
"פשוט מאוד, הם מסתמכים על שיטות שיווק עתיקות שעבדו אולי במאה הקודמת, אבל הן מזמן כבר לא רלוונטיות."
לאיזה שיטות בדיוק אתה מתכוון?
"תראה, שזה מגיע לדיגיטל, עצמאים בטוחים שאם הם יעלו כמה פוסטים לדף הפייסבוק שלהם אז הלקוחות יתנפלו עליהם בהמוניהם ולצערנו אין דבר רחוק מהאמת. זה קצת עצוב כי זה מראה על חוסר הבנה הכי בסיסי של הכלל הכי חשוב בשיווק."
והכלל הכי חשוב בשיווק הוא…
"שאתה צריך להופיע בפני עיניים רלוונטיות (כלומר הקהל שלך) ושכמות העיניים זה הדבר הכי חשוב שיש. כמה חברים כבר יש לעצמאי הממוצע בפייסבוק? 2000, 3000? במונחי דיגיטל זה כלום, זה כמו גרגר חול בים. ואם זה לא מספיק, אותם חברים בפייסבוק הם כשמם הם – חברים!. הם לא לקוחות פוטנציאליים ולא רוצים שימכרו וידחפו להם. בקיצור, השיווק הזה הוא פשוט לירות לכיוון הלא הנכון ולקהל קטן מדי."
אבל רגע, 2000-3000 חברים זה לא קהל טוב להביא ממנו עבודה?
"אולי להביא לקוח-שניים, לא יותר מזה. אבל יודע מה, גם אם זה קהל טוב, תקשיב לנתון הבא – פייסבוק נותן היום חשיפה אורגנית (כלומר בלי כסף) של רק 1.5% מסך הקהל שלך. זה אומר שנגיד ויש לך 1000 חברים, כמעט אף אחד לא רואה את הפוסט שלך. זה על הפנים, וככה אי אפשר להביא עבודה כמובן."

"גם אם הפוסטים שלך מדהימים, אף אחד לא רואה אותם"
חשיפה אורגנית של 1.5% בפייסבוק אורגני?! וואו זה מזעזע.
"נכון מאוד, אבל יודע מה? זה לא האסון השיווקי הגדול באמת."
יש אסון שיווקי יותר גדול מזה? עכשיו סקרנת אותי.
"כן, לגמרי. כי בזמן שהפוסטים האלה סתם מבזבזים זמן ולא מביאים עבודה, רוב העסקים בארץ מסתמכים על שיטת שיווק שהם בטוחים שתוביל אותם לארץ המובטחת, בזמן שקורה בדיוק ההיפך והם בדרך לאבדון וסגירת העסק.
אתה יודע בדיוק על מה אני מדבר, קוראים לצרה הזאת 'פה לאוזן'."
רגע, פה לאוזן? מה הבעיה עם זה?
"אני אגיד לך בדיוק מה הבעיה. 'פה לאוזן' זאת שיטה שמסתמכת על הרעיון שמישהו אמור לספר עלינו למישהו אחר. כמו שאני תמיד אומר, פה לאוזן תמיד מתחיל במילה
'פה'. ואני רוצה לשאול אותך, איך בדיוק אמורים לדבר עליך אם אף אחד לא מכיר אותך?!"
מה הכוונה אף אחד לא מכיר אותי?
"באים אלי עסקים שמכרו עד היום לשני אנשים וחצי, ויש להם קהילה מצחיקה של פחות מ-1000 עוקבים. מי בכלל שמע על הקיום שלהם?! אף אחד. אז מן הסתם אין להם פה לאוזן, או שמגיע אליהם לקוח פעם באף פעם. אתה יודע למי יש פה לאוזן טוב?"

"זה מה שקורה לעסקים שמסתמכים רק על פה לאוזן - אין לקוחות"
למי?
"לסופר פארם יש אחלה פה לאוזן. גם לאמזון, לאיקאה ברהיטים, גם לקניוני עזריאלי, גם לסלקום ולעוד הרבה."
רגע אתה מתאר פה את השחקנים השולטים במשק, זה לא חוכמה…
"בדיוק. אחרי שאתה כבר מוכר ברמה ארצית ומאות אלפים או מיליונים שמעו עליך, עכשיו הפה לאוזן יתחיל לעבוד עבורך. אבל עד אז, העצמאי הקטן שמנסה להתרומם ובונה על פה לאוזן – סורי, אין לו סיכוי."
שמע, אתה נוגע פה בנקודה רגישה, כל מי שאני מכיר מסתמך על פה לאוזן.
"אתה צודק, ואין יום שזה לא עצוב לי בלב הנקודה הזאת. כי אם יש סיבה למה נסגרים פה כל שנה מעל 40,000 עסקים ולמה 50% מהעצמאים מרוויחים פחות משכר מינימום (שזה נתון נורא ואיום), זה אך ורק בגלל חוסר היכולת להביא בצורה יציבה וצפויה את הלקוח הבא."

"50% מהעצמאים לא עוברים 5,500 שקל בחודש. מזעזע"
אוקיי, אז אם 'פה לאוזן' זה לא הפתרון, מה אתה ממליץ לעשות?
"תראה, 'פה לאוזן' כמו שאמרנו זה בעצם לתת את המפתחות להצלחת העסק שלי למישהו אחר. במילים אחרות, זה להיות פסיבי ולחכות לשמיים שמשהו יקרה, וזה טעות קשה והרסנית שמדברים על שיווק ועסקים.
כל הרעיון של להביא לקוחות צריך להיות משהו אקטיבי, מאוד אקטיבי. אנחנו רוצים דרך שיכולה להביא לנו לקוחות מדי יום, כל יום, בצורה יציבה, שאפשר לשלוט בה על הכמות ולדעת מה יהיה איתנו חודש הבא. שאני שואל עצמאי 'כמה לקוחות אתה צופה שיהיו לך חודש הבא?', אני מצפה לקבל תשובה טובה ולא לראות פני עגל של מישהו חסר אונים."
ובאמת יש שיטה כזאת? להביא לקוחות כל יום בצורה יציבה ואמינה?
"בוודאי. ב-8 שנים האחרונות אנחנו בחברה הבאנו ללקוחות שלנו מעל 500,000 לקוחות פוטנציאליים (פניות), מעל 10,000 לקוחות משלמים והכנסות מצטברות של יותר מ-100 מיליון שקלים. כל זה לא היה מזל, זה קרה בזכות שיטת שיווק שמשתמשים בה העסקים המצליחים בעולם בכל תחום – פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם."
פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם? מה הכוונה בדיוק?
"הכוונה היא שאתה נותן כסף לפלטפורמות האלה, ובתמורה מקבל חשיפה אין סופית בהתאם כמובן לתקציב הפרסום שלך. החשיפה הזאת אחר כך מתורגמת לפניות ולקוחות."
ובמה זה שונה מסתם פוסטים בפייסבוק שמעלים לפרופיל הפרטי?
"במה? בהכל! [עידן צוחק]. כמו שאמרנו מקודם, את הפוסטים שלך אף אחד לא רואה, ומי שכן רואה הוא לא הקהל הפוטנציאלי שלך שיכול לקנות ממך מחר בבוקר.
את הפרסום שלנו אנחנו רוצים לעשות אך ורק מול אנשים רלוונטיים שמתעניינים במוצר או השירות שלנו ברגע זה, ואנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים כאלה. ובזול. מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה."
אנחנו יכולים להופיע באמת מול כל מי שאנחנו רוצים? נשמע לא הכי הגיוני.
"זה כי אתה עדיין לא מכיר את המערכת הזאת. מערכת הפרסום של פייסבוק (שהיא גם מערכת הפרסום של אינסטגרם כי זה אותו גוף בסופו של דבר), היא מערכת הפרסום הכי מתקדמת בעולם.
יש לך אופציה למצוא שם אנשים בדיוק של לייזר, למשל נניח ואנחנו רוצים למצוא גברים, בגילאי 30-60, מאזור חיפה, שאוהבים פיצה ואת מסי בכדורגל – אנחנו יכולים לפרסם אך ורק לקהל הזה. רמת הדיוק הזאת מאפשרת ביצועים שאין לך היום בשום פלטפורמת פרסום אחרת."

"מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לך למצוא את הקהל שלך בדיוק של לייזר"
וואו, זה דיוק ממש של פינצטה.
"בדיוק! ויש לי עוד חדשות טובות עבורך."
עוד חדשות טובות? שתף שתף.
"קמפיין ממומן, ברגע שהוא עובד טוב, הוא יכול לרוץ לך שבועות וחודשים בלי שתצטרך לגעת בו. הלקוחות ממש יגיעו על אוטומט מדי יום, סוג של קסם."
לא הבנתי.
"אני אסביר. שאתה שם דלק באוטו שלך, האוטו נוסע, נכון? והוא לא יפסיק לנסוע כל עוד לא נגמר הדלק, נכון?
ברור.
"אותו הדבר בפרסום ממומן בפייסבוק. ברגע שהקמפיין שבנית עובד טוב ומביא פניות איכותיות (לידים), כל עוד נשים 'דלק' שזה תקציב פרסום כמובן, נמשיך לקבל חשיפה לקהל שהגדרנו ובעצם נמשיך לקבל לקוחות פוטנציאליים בלי הגבלה."
אההה, זה כמו שפותחים ברז מים והמים זורמים כל עוד לא סוגרים את הברז. הבנתי טוב?
"[עידן צוחק] הבנת מעולה. אני יכול לספר לך פעם על השיא שלי, באחד הקמפיינים שהרצנו בתחום כלכלת המשפחה היה לי פוסט אחד ממומן שהצליח להביא 10,000 לקוחות מתעניינים. משוגע."

"זה מה שיכול לקרות לפוסטים של מי שישתמש בפרסום ממומן חכם - התפוצצות ברשת."
וואו, אם זה נכון זה משנה חיים.
"אתה צודק, זה באמת משנה חיים. מה אתה חושב שעושים כל העסקים המצליחים, מתפללים כל יום שיגיע הלקוח הבא אולי מאיזה המלצה דרך פה לאוזן? מה פתאום, הם לוקחים שליטה. הם רוצים וודאות. הם רוצים פניות (לידים), והרבה מהם. ואת הלידים האלה בכמויות ובצורה יציבה אפשר להשיג אך ורק מפרסום ממומן איכותי.״
יכול לתת לי דוגמא לעסקים שהצליחו בזכות השיטה?
"בטח, יש אין ספור. מתחילת הדרך שלי עם ביג שוט משוק ההון, ועד אדם טל, בועז פמסון, שמעון שטרית בייעוץ משכנתאות, רפואת שיניים, גיל בכלכלת משפחה, רבקה בקונדיטוריה ועוד רבים רבים אחרים (מעל 80 תחומים). הכוכב האחרון שעשה פלאים עם השיטה הזאת רוב גברי ישראל מכירים וגם הנשים בעצם, אני מדבר על צביקה עינב משיטת התזונה 'אבא חטוב'. הוא הביא ככה מעל 40,000 לקוחות שזה מטורף.
אני יכול לספר לך שאני בעצמי שנים עושה כנסים למאות בעלי עסקים. איך אתה חושב בדיוק שאני מצליח למלא פעם אחר פעם את האולמות? שתי מילים – פרסום ממומן."

"איך אתה חושב שהצלחתי למלא 400 איש באולם? שתי מילים - פרסום ממומן"
שמע עידן זה נשמע מדהים, אבל אני חושב לעצמי - זה לא מסוכן? אי אפשר להפסיד ככה כסף?!
"ידעתי שתשאל את זה. אני רוצה לשאול אותך חזרה, אם הייתה לך מכונת קסמים שיודעת להפוך שקל אחד ליותר שקלים, כמה כסף היית שם במכונה שכזאת? אני מזכיר שאין לך פה תקרת זכוכית."
מכונה שיודעת להפוך שקל ליותר שקלים? חחח ברור שהייתי שם את כל מה שיש לי.
"תודה רבה, זה בדיוק מה שאנחנו עושים פה. אנחנו לוקחים שקל אחד שמושקע בפרסום והופכים אותו בשיטה שלנו ליותר שקלים. כדי לא לסכן יותר מדי בהתחלה, אנחנו מתחילים בקטן. זה יכול להיות גם 30 שקל ביום למי שאין תקציב משמעותי. ברגע שהדברים עובדים טוב ויש תוצאות, כל מה שנשאר זה להגדיל (לשים יותר דלק) ואז כל הסיפור מתחיל לעבוד עבורך. וזה באמת משנה חיים."
ועצמאי שעכשיו שומע אותך, איך הוא יכול לדעת אם השיטה הזאת מתאימה לו?
"הבדיקה למי זה מתאים מאוד פשוטה – האם הקהל שלך נמצא בדיגיטל? האם יש להם פייסבוק או אינסטגרם? אם התשובה היא 'כן' אז הפרסום הזה יעבוד גם עבורך כי מערכת הפרסום תדע למצוא את הקהל שלך.
סתם שתדע, בפייסבוק בישראל יש מעל 7 מיליון משתמשים ובאינסטגרם יש 3.7 מיליון משתמשים, במילים אחרות רוב הקהל הבוגר בישראל נמצא שם. אז כל עוד אתה פונה לקהל רחב ולא לקהל קטן מדי, פרסום ממומן בהחלט יעבוד עבורך."
ותגיד, בעלי מקצוע כמו יועצי משכנתא, מעצבות פנים ורופאי שיניים, מה להם ולפרסום ממומן? הם לא יודעים לעשות את זה.
"ברור שלא, אחרת הם כבר מזמן היו עושים את זה. גם אני פעם לא ידעתי את זה, זה לא כישרון מולד אלא מיומנות נרכשת שאפשר ללמוד מהר. ומי שיעשה את זה יפתח פער על המתחרים שלו כי לרוב אין מושג איך עושים ממומן כמו שצריך."
אתה רוצה להגיד שהם צריכים לעשות את הפרסום הזה בעצמם? אין מישהו שיעשה את זה במקומם?
"עכשיו נגעת בנקודה רגישה. בוא אני אגיד לך משהו, רק בשנה האחרונה נפגשנו עם למעלה מ-1000 עצמאים ובעלי עסקים וכמעט כל מי שניסה לעבוד עם חברת שיווק שתעשה לו את הפרסום, בא אלינו עם מילה אחת: 'נכוויתי'. יודע למה זה?"
למה?
"כי אין אף אחד שיכול להחליף אותנו מלהיות אחראיים על השיווק שלנו. האחריות על הבאת הלקוחות היא אך ורק עלינו ואי אפשר לזרוק אותה (לפחות בהתחלה) על אף אחד אחר.
הרי מי מכיר אותנו ואת העסק שלנו הכי טוב בעולם? מי מכיר את הייחודיות שלנו והיתרונות שלנו על פני אחרים? מי מכיר את הקהל שלנו הכי טוב? מה הם אומרים בפגישות, ממה הם חוששים ומה הם חולמים להשיג? אך ורק אנחנו (!). רק אנחנו מכירים את כל התמונה, ולכן רק אנחנו נדע איך לשווק את עצמנו בצורה נכונה.
עצמאים ועסקים לא מבינים את זה, אבל משווקים הם סוג של 'טכנאים'. הם צריכים הוראות והנחיות, הם צריכים מפקד. אם נזרוק עליהם בלי שום הכוונה את האחריות להבאת לקוחות, הם פשוט לא יצליחו (ולא באשמתם). ולצערי זה מה שקורה פה אצל מאות אלפי עצמאים שבטוחים שאין להם שום קשר לשיווק של העסק שלהם. עצוב."
שמע זה עצוב מה שאתה מתאר פה, נשמע שאת הבעיה הכי גדולה שיש היום לעסקים שזה להביא לקוחות, אפשר לפתור ועוד די בקלות ואנשים פשוט לא יודעים את זה או לא מוכנים לעשות את זה.
"לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר."
אוקיי, אז לטובת כל מי שנפל לו אסימון והוא רוצה להרים את הקמפיין הממומן הראשון שלו, מה הצעד הבא שאתה ממליץ עליו?
"כמובן שאפשר ללמוד את זה לבד כמו שאני עשיתי, אבל זה לקח לי 15 שנים להשיג את המיומנות וההישגים שיש לי היום. אני חושב שהדבר הנכון זה להיעזר במישהו שכבר עשה את הדרך לפניך, מישהו שיכול להוביל אותך להצלחה ולהגיד לך מה כן לעשות ומה לא.
לאחרונה יצרתי תוכנית חדשה שמלווה עסקים לעשות את הצעד הראשון שלהם בעולם של פרסום ממומן. בשתי מילים, אנחנו עוזרים לבעל העסק מאפס להרים את הקמפיין, מרמת הכתיבה והתוכן ועד הרמה של הטכני על איזה כפתור לוחצים.
זאת תוכנית מאוד מושקעת עם מעטפת מלאה, יש פה גם מפגשי זום, גם מפגשים פרונטליים, גם הדרכות, תבניות לשימוש, בדיקת חומרים. יש פה הכל, והמחיר (ככה אנשים אומרים) ממש זול יחסית למה שמקבלים. אה, ויש גם הפתעה."

דוגמא למפגש פרונטלי מתוך תוכנית הליווי.
הפתעה? ספר ספר.
"התוכנית הזאת היא בלי הגבלת זמן, אלא עד ההצלחה. למיטב ידיעתי אנחנו היחידים בארץ שמציעים ליווי שהוא לא נגמר עד שיש הצלחה, ככה שאין ללקוחות שלנו שום סיכון וזה הכל Win-Win."
מה?! התחייבות להצלחה בתוכנית שאין לה הגבלת זמן? זה בתחום שלך באמת עוד לא שמעתי.
"הנה אתה רואה? תמיד יש פעם ראשונה. אנחנו עם הקהל שלנו עד שהם מצליחים לסגור עסקאות מהקמפיין, לא פחות מזה."
עידן, זה באמת יוצא מהכלל. אמנם כבר אין לי עסק, אבל מודה שעשית לי חשק.
"בשמחה, מקווה שהצלחתי לגרום לאנשים לרצות לזוז ולעשות שינוי. זה באמת אפשרי, אפשר אגב להרים קמפיין ראשון כזה תוך 14 יום או פחות, וההשקעה הנדרשת היא שעה ביום בממוצע שזה משהו שכל אחד יכול לתת לדעתי. מי שרוצה מוזמן לפנות אלינו ולהשאיר פרטים." (הטופס כאן בעמוד הזה)

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית
הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים
זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים
הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך
העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית
הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים
זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים
הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך
העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.