תרבות

הבשורה החדשנית לבעלי עסקים: כך תגן על העסק שלך מפריצות סייבר מתקדמות בפחות מ-150 שקלים

בעולם שבו מחשב מותקף בסייבר בכל 39 שניות, מאות אלפי עסקים בישראל מצויים בסכנה מתמדת ומגלים זאת רק כשמאוחר מדי. זליגת מידע סודי, מחיקת קבצי לקוחות, תביעות ושימוש בנתונים חסויים הן רק חלק מהצרות של מתקפות סייבר, אך מתברר ש"כיפת ברזל" אחת יכולה למנוע אותן – אפילו בדיעבד. פתרון אמיתי להגנת העסק או מכירת חלום? יצאנו לבדוק

מור משרקי  15.09.21 // 16:00

"זה ללא ספק הסיוט הכי גדול של כל בעל עסק," מספר ניר (43) בעל חנות במרכז שנפל קורבן למתקפת סייבר, "פתאום כל מחשבי הקופה קרסו, ולמרות אין ספור טלפונים לתמיכה עדיין שום דבר לא עבד. והחלק הכי גרוע: בגלל הקירסה, באותו יום 400 לקוחות לא יכלו לשלם, הפסד מטורף של עשרות אלפי שקלים!"

ניר לא היחיד. עם יותר מ-546 אירועי חדירה למחשבים שדווחו למערך הסייבר רק ב-2020, איומי הפריצה למערכות ממוחשבות, תקיפת מאגרי מידע ומחשבים ודרישות לכופר הפכו ממשיים במיוחד לבעלי עסקים.

"בזמן שעסקים ממגנים את עצמם במצלמות ומנעולים מתוחכמים, כל המידע הכי רגיש שלהם נשאר חשוף לפריצות דרך המחשב," מזהיר אשר רז, מומחה לפתרונות סייבר מתקדמים לעסקים, "דרך עקיפת מנגנוני אנטי-וירוס, גניבה מגיבויים בענן, הפצה ומכירה של מידע רגיש ועוד, בעל העסק חשוף לפגיעה ברווחים, לתביעות מלקוחות או לדרישות כופר, לפעמים גם של מיליוני שקלים…"

פריצות סייבר למערכות המחשבים של העסק יכולות למוטט אותו ולהוביל להפסדי ענק.

רז עובד בתחום הסייבר כבר 25 שנה, מגדיר את עצמו כ'האקר שחזר בתשובה' – כלומר מי שהתמחה בפריצת מערכות ממוחשבות (Hacking), והיום עוסק באופן בלעדי במיגון מערכות מפני חדירות סייבר ושחזור מידע שאבד באירועים כאלו.

בראיון הוא מסביר כי למרות מה שחושבים, האקרים אמנם פורצים למחשבים אך למטרות איתור ליקויים והגברת האבטחה. מי שפורצים למערכות במטרה לפגוע קרויים 'קראקרים', ובאירוע חדירה יחיד הם יכולים לתפוס את העסק 'בביצים' ולהוביל לפגיעה אמיתית ואף לקריסתו.

מפחיד! אבל אשר תגיד לי תכל'ס, אם אין לי אויבים, מה כבר הסיכוי שיפרצו לי למחשבים בעסק??

"אז האמת היא שהרבה ממתקפות הסייבר הן בכלל לא אישיות! אך כמובן קיימות פריצות מתוכננות לארגונים גדולים, כמו למשל במקרה המפורסם של חברת הביטוח 'שירביט' בשנת 2020, שם הודלפו פרטים אישיים של מבוטחים כולל רשיונות נהיגה, פרטי אשראי ועוד. 

נוסף ל'שירביט' נפרצו בחודש נובמבר 2020 בלבד עוד 141 עסקים ישראליים! אבל לעומת המקרים הללו, קיימות מדי שנה עשרות פריצות לעסקים קטנים בהרבה, וזה נעשה בלי שום תכנון או בחירה שלהם מראש.

איך? קראקרים רבים עובדים דרך תוכנות ש'סורקות' פרצות אבטחה ברשת באופן כללי, וכמו רולטה רוסית – הם יכולים ליפול בדיוק על פרצת האבטחה שלא היה לך מושג שקיימת במערכת הממוחשבת בעסק שלך. זה קורה באופן אקראי לגמרי, בלי שבכלל תדע מזה". 

וואלה, וזה באמת יכול עד כדי כך לפגוע בעסק שלי ולהביא אותו לקריסה?

"כל פריצה למערכת ממוחשבת זאת סכנה לעסק, קטנה או גדולה, זה משהו שחייבים להימנע ממנו. זה כמו שתציע לבעל חנות להפעיל אזעקה רק יומיים בשבוע, כי בשאר הזמן אולי לא יפרצו לו – או שיפרצו אבל לא יגנבו הרבה. פריצה זה פריצה, זה תמיד הפסד.

תחשוב על עסק סטנדרטי של 5-10 עובדים, כזה שמכניס בממוצע 5,000 ש"ח ליום. מספיקה פריצה אחת כדי שהוא יושבת לחלוטין למשך 16.2 יום בממוצע, מה שכבר אומר הפסד כספי של 81,000 ש"ח! לפי גוף בינלאומי המנתח נתוני סייבר כלכליים, נזקי סייבר יעמדו על כ-10 טריליון דולרים עד 2025, גבוה יותר מסחר בלתי חוקי בעולם – וזה כבר מטורף! 

תחשוב על זה: כשמערכות ממוחשבות בעסק מושבתות, אתה לא יכול להוציא הצעות מחיר, לא יכול לסגור חוזים, לא יכול לטפל בלקוחות, אין לך גישה לבנקים כי גם מערכות ניהול החשבונות הן על המחשב. 

וירוס שמישהו מחדיר לך למחשב יכול למחוק לך נתונים שאספת במשך שנים, להרוס לך לגמרי תוכניות אסטרטגיות לגבי המוצר, להפיל לך את הקופה הרושמת – כל הכסף הנוכחי והעתידי הולך לפח.

ועוד לא דיברנו על עסקים שמחזיקים במידע חסוי, פרטי או רגיש במערכות המחשב! פרטי אשראי, כתובות של לקוחות, מספרי טלפון. הקראקרים אוספים מידע כזה ומוכרים ביד רחבה לגורמים מפוקפקים. ככה אתה מעמיד בסכנה כל אדם שהיה איתך בקשר – מה זה יעשה לתדמית העסקית שלך, לשותפים, ללקוחות?

במקרה של חברת ביטוח הרכב 'שירביט' אגב, הפריצה לוותה בדרישת כופר של מטבעות ביטקוין בשווי של יותר ממיליון דולרים. הם אמנם לא נענו לדרישה, אך לאחר כל האירוע והדלפת הנתונים בעקבותיו, 'שירביט' קיבלו תביעה של 1.2 מיליארד דולר מהלקוחות, ומעבר להפסד הקשה של החברה – השם שלה נפגע אנושות ומוסדות ואנשים פרטיים יחשבו פעמיים אם לקחת את השירותים שלה.

וכמובן שיש את עניין איבוד המידע שהוא הרסני. תחשוב שבמשך 10 שנים אגרת מידע על מאות לקוחות שפנו אליך ובתוך דקות כל המידע הזה נמחק. להתחיל מאפס כשאתה כבר עסק פעיל ומפותח עם התחייבויות לגורמים שונים – זה ממש שקול להתאבדות עסקית".

אובדן מידע, זליגת פרטים רגישים, איבוד לקוחות, תביעות, דרישות כופר ועוד - סכנות פריצת הסייבר אצל עסקים

ומה אם אני לא חברת ביטוח גדולה כמו שירביט, למה שירצו לפרוץ לעסק קטן או בינוני?

"שאלה מצוינת, לרוע המזל זה בדיוק מה שחושבים לעצמם 93% מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים בישראל ולכן כמעט ולא נוקטים אמצעי הגנה אמיתיים מפני פריצות וחדירות סייבר. הבעיה? גם הקראקרים יודעים את זה בדיוק באותה מידה ומנצלים את זה לטובתם.

בשנת 2019 הצהיר נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, כי דווקא עסקים קטנים ובינוניים הפכו לקורבנות העיקריים של פריצות סייבר. לרוב בשל חוסר ההיערכות שלהם למתקפות טכנולוגיות, מה שהופך אותם למטרה קלה גם עבור קראקרים 'מתחילים'. 

יותר מזה, מרבית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים דואגים למוניטין מול הלקוחות ולכן לא מדווחים כלל על הפריצה ומשלמים את הכופר הדרוש – אך זה רק מחמיר את הבעיה, כי כך הקראקר יודע לנצל זאת, להחזיק את העסק 'בביצים' ולדרוש כופר שוב בכל פריצה מחדש.

במקרים רבים בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם השבתה של העסק, ולכן מעדיפים לשלם אפילו עשרות אלפי שקלים רק כדי להשאיר את העסק באוויר. זאת במקום לדווח למשטרה ולהיכנס להליך שממנו אולי הם אולי ישיגו צדק אמיתי, אבל גם יצטרכו לסגור את העסק בשל הפסדים כלכליים.

ביחס לארגון גדול ומקושר, כמו 'שירביט' למשל שיש לו 'עתודות' כספיות בצד ויכול להתקיים גם אם כמה לקוחות ינטשו – לעסק קטן או בינוני אין פריבילגיות כאלה. במיוחד אם הוא לא מותג מוכר, ברגע שלקוחות מאבדים בו אמון הם נוטשים, ומספיקה נטישה של 3-4 לקוחות משלמים כדי להרוס עסק. 

כך אובדן המידע בפריצת סייבר משמעותו נטישת לקוחות, הפסדים כלכליים, חובות ולבסוף קריסה".

רגע, אבל יש לי תוכנה של אנטי-וירוס וגם גיבוי של קבצים בענן, זה לא מספיק בטוח?

"לצערי לא. אנטי וירוס סטנדרטי ממש לא יעיל בפני הכלים המודרניים שיש היום לקראקרים, כמו יכולות של בינה מלאכותית ולימוד מכונה, שיודעים לעקוף את ההגנות שלהם די בקלות. 

זה תחום שלא מפסיק להתפתח, להתעדכן ולהשתדרג, כמו כל תחום פשיעה אחר ואפילו יותר, עקב ההתפתחות הטכנולוגית המהירה. זה תופס גם לגיבוי בענן, מעבר לזה שיש הרבה תקלות וליקויים באינטרנט שלפעמים הגיבוי לא נשמר כראוי – אפשר פעמים רבות לפרוץ את הענן ולגנוב את המידע בכל מקרה. 

מה שעצוב פה זה גם שמי שמודע לזה שהגיבוי או האנטי-וירוס לא הכי מוצלחים, עדיין לא עושה את הפעולות הנדרשות כדי להגן על המערכות הממוחשבות של העסק ובסוף אוכל את הכובע…"

אוי אז אם זה לא עוזר, מה כן אפשר לעשות כדי באמת להגן על העסק שלי מפני פריצות סייבר??

"יפה, כאן נכנסת 'כיפת הברזל לעסקים' שלוקחת את כל התחכומים שקיימים להאקרים מתוך ניסיון של 25 שנה שהייתי בעצמי האקר – ומכניסה אותם לשכבת הגנה של 97% הצלחה במניעת פריצות וחדירות סייבר.

היופי הוא שאתה כבעל עסק לא צריך להבין בשום דבר, להתקין שום דבר, להתעסק עם שום דבר. כל ההפעלה של 'כיפת הברזל לעסקים' נעשית בהשתלטות ממחשב רחוק בצורה הכי מאובטחת שיש. 

את הכל אני מסדר לך מרחוק ככה שתוך פחות מ-3 שעות עבודה כל העסק שלך, המידע, המסמכים, המערכות הממוחשבות – הכל מוגן מפני פריצות, ואתה יכול להמשיך לעבוד בראש שקט שאתה, העסק, השותפים והלקוחות, בטוחים לחלוטין".

מעניין, אז במה טובה ה'כיפת ברזל' הזאת מכל דבר אחר, למה שדווקא היא תגן על העסק שלי?

"תראה, מדובר פה במשהו שלא קיים בשוק בפתרונות האבטחה למערכות ממוחשבות של עסקים. אתה יודע איך אומרים, אם אתה רוצה לנצח את האויב אתה חייב לחשוב כמו האויב? אז הידע והמומחיות שלי הם בול למשימה. אני יודע לחשוב כהאקר ולכן רואה בצורה ברורה מאיפה האקר אחר יכול לנסות לפרוץ.

זה אומר שלעומת תוכנת אנטי-וירוס שהיא כנראה די סטנדרטית וגנרית, 'כיפת הברזל לעסקים' כוללת את כל ההגנות האמיתיות שצריך מפני האקרים, וזה מתבטא ב-7 שכבות תוכנה שבנויות אחת על השניה ומכסות כל 'חור' ופרצה אפשריים.

זה מציל עסקים מהשבתה של פעילות עקב תקלות מחשב, מתביעות של לקוחות עקב זליגת מידע, מהפסדי ענק של עשרות אלפי שקלים מדי יום עקב חוסר בעבודה ועוד. בקיצור, ההגנה המושלמת לעסק.

רק חבל שזה מסוג הדברים שתמיד מדברים עליהם אבל חושבים 'טוב, לי זה לא יקרה'. באמת, אני לא יכול לספור את כמות בעלי העסקים שהגיעו אליי כשהם על סף קריסה בגלל פריצת סייבר אחת לא מבוקרת – ואתה רואה את החרטה העצומה על הפרצוף שלהם כשהם מצטערים על הרגע שלא נקטו בהגנות מראש.

הם כבר נמצאים במצב נואש שהם מוכנים לשלם כל הון שבעולם כדי להגן על המערכות בעסק, גם אם זה אומר לשלם פי 100 יותר ממה שהיה אפשר לשלם אם היו מתגוננים מפני הפריצה מראש. אבל אפילו זה לא מספיק, לא תמיד אפשר להחזיר את הגלגל לאחור…"

אוי ואבוי, אז אם כבר פרצו למערכות של העסק שלי, הכל אבוד?!

"תן לי להרגיע אותך – לא תמיד! נוסף ל'כיפת הברזל לעסקים' יש אצלי שירות נוסף שנקרא 'תחיית המתים' והוא מצליח לשחזר נתונים כנגד כל הסיכויים, ממש להחזיר את השעון לאחור ולהציל את העסק מאובדן גדול.

גם אם פיזית נפל הדיסק הקשיח ולא מדובר בפריצת סייבר – אפשר לשחזר כמעט את כל המידע. זה לא פשוט, אבל זה אפשרי והרבה פעמים גם עשיתי את זה. 

הייתה לי לקוחה שהגיעה אליי בעקבות המלצה אחרי שכל הקבצים נמחקו מהדיסק הקשיח והיא הייתה ממש אובדת עצות. היה מדובר במחשב ששימש אותה גם בבית וגם בעסק – מיליון תמונות של הילדים, של ההורים שכבר לא בחיים, תכנון עסקי לשנים הבאות, מידע על לקוחות, 20 שנים של חומר פשוט נאבדו ברגע אחד.

היא סיפרה שהיא שאלה בכל הפורומים באינטרנט, בקבוצות בפייסבוק, אפילו נכנסה לחנויות מחשבים והתחננה שייתנו לה פתרון. בסופו של דבר הגיעה אליי ובעזרת תוכנת תחיית המתים כל החומר שוחזר כאילו לא נמחק מעולם. 

היא כמעט בכתה מרוב הקלה, וכמובן הבינה סוף סוף את החשיבות של 'כיפת ברזל' ייעודית שתשמור על כל הקבצים שלה להבא – לא רק מפני קריסה אלא גם מפני פריצות סייבר אקראיות שהן איום לא פחות ממשי".

אוקיי אבל מה אם יש לי עסק קטן ואני לא יכול להרשות לי הגנת סייבר רצינית כמו של החברות הגדולות??

"לגיטימי לחלוטין. 'כיפת הברזל' מתאימה לכל אחד, החל מאדם פרטי שרוצה להגן על הקבצים שלו וכלה בבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים שרוצים להיות מוגנים ולהבטיח את הכסף וההצלחה שלהם. 

הגנת סייבר רצינית באמת עולה לא מעט, לפעמים אפילו עשרות אלפי שקלים. אבל 'כיפת הברזל לעסקים' היא הרבה יותר ידידותית ומאפשרת ב-147 ש"ח לחודש להיות מוגן לחלוטין". 

האמת שווה, פחות מ-150 ש"ח ואפשר להיות בראש שקט כי העסק מוגן לגמרי. אז מה עושים עכשיו?

"פשוט, כל מה שצריך זה ליצור איתי קשר ולקבל את החבילה המלאה של 'כיפת ברזל לעסקים', זה כולל 7 שכבות הגנה שאני מסדר לכל המערכות הממוחשבות שלך, כולל אנטי-וירוס בסיסי, כולל גיבוי אמין, כולל הדרכה שמציגה לך איך להימנע מפריצות ומנפילות דיסק קשיח ועוד תקלות לא רצויות.

במקרה שכבר ספגת נפילה של גיבוי או פריצה ואובדן מידע – יש אפשרות כמובן לקבל את שירותי 'תוכנת תחיית המתים' כדי לחזור כמו במנהרת זמן ולקבל שוב את כל התכנים, הקבצים, המסמכים והמידע שאבד לך, כדי לוודא שלמרות התקלה עדיין תוכל להמשיך לעבוד בצורה תקינה בלי שהפגיעה תהיה ממשית".

 ליצירת קשר – טלפון : 050-566-0606 | או במייל : smartwin10@gmail.com

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »