תרבות

"כמעט נפרדנו ביום של החתונה בגלל ויכוח על הקינוחים. מסחטת הכספים של שוק החתונות היא סיוט מהגיהנום שיכול להרוס כל קשר"

בכל יום שבו התקרב מועד החתונה של נועה (33) מר"ג ובן זוגה הם מצאו עצמם רבים בגלל עוד "עז" לוגיסטית יקרה שצנחה עליהם לפתע • "הקשר שלנו הפך לפצצת זמן מתקתקת כי גילינו שבעצם עשו לנו 'הצגה' בזמן הסיור באולם ושנצטרך להוסיף עוד המון כסף על כל שטות", משחזרת נועה בכעס • אבל הבעלים של גן האירועים "עין חמד" הממוקם מעל שמורת טבע במבואות ירושלים טוען כי שיטת "מאוהב ירושלמי" שפיתח מונעת בדיוק את הבעיה הזו • הסוד: אין אותיות קטנות בחוזה, הזוג מקבל מפיקה צמודה שדואגת שהאירוע יתוקתק בלי שהם יתעסקו כלל בלוגיסטיקה ביום האירוע והכי חשוב – אין הצגות "שוק החתונות הוא שוק אכזרי שמגלגל מיליארדים, מנצלים זוגות שנמצאים בלחץ של זמן לסגור אירוע שאותו כידוע הם עורכים בפעם הראשונה בחייהם ולכן הם לא מבינים בו הרבה. השיטה שלנו שמה לזה סוף" • נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק 

רונן שביק  20.02.23 // 09:00

סופלה שוקולד.
"הקינוח התמים הזה כמעט והרס את הקשר שלי ושל בן זוגי, כמה שעות אחרי שהוא הפך לבעלי ודווקא במה שהיה אמור להיות היום המאושר בחיינו". את הדברים האלו אמרה לנו נועה (33), נשואה טרייה מרמת גן ומיד הסבירה: "אם יש יש משהו אחד שיכול להרוג את היחסים בין בני זוג, זה ההכנות לחתונה. זה פשוט סיוט אחד גדול: את נשאבת ל'חור שחור' של מיליון סידורים לוגיסטיים שכל אחד מהם בפני עצמו יכול להוביל לריב ולוויכוחים – ואם מצרפים לזה את העניין שהכל נעשה בלחץ בלתי אפשרי של זמן, ועם ציפייה שהכל ייצא 'פרפקט' כי בכל זאת זה אירוע של פעם בחיים – את מקבלת מתכון אולטימטיבי לפרידה. לי זה קרה ברגע שהבנתי שחצי מהאורחים בכלל לא נשארו לטעום מהקינוחים שהשקעתי כל כך הרבה בבחירתם, כי החופה התחילה מאוחר. התחלתי לבכות ואני ובעלי הטרי רבנו, ולא היה חסר הרבה שהכל יתפוצץ".

בסופו של דבר נועה ובן זוגה הצליחו להתגבר על הריבים המיותרים האלו והם חיים יחד בשלום, אבל האמת היא שנועה הצביעה על תופעה שמעטים מדברים עליה אבל בקרב בעלי האולמות היא כבר זכתה לכינוי "12 ימים של אהבה עיוורת".

מדובר על פרק זמן של 12 ימים בממוצע שבו הזוג צריך להחליט היכן יערוך את האירוע החשוב בחייו והוא מותקף מכל עבר על ידי נציגי שיווק אולמות האירועים והגנים שהוא שוק מאוד חזק שמגלגל מיליארדים.
הטקטיקה הסודית של בעלי האולמות: לסנוור את בני הזוג באמצעות אינסוף שטיקים וטריקים נוצצים שיבלבלו אותם ויגרמו להם לסגור אירוע במקום בלי לבדוק את האותיות הקטנות שיכולות בסופו של דבר להפוך את היום היפה בחייהם – לסיוט. 

איתמר יקותיאלי, הבעלים של גן האירועים עין חמד הממוקם בהרי ירושלים בסמוך לאבו גוש, טוען כי באמצעות שיטת "מאוהב ירושלמי" שאותה פיתח יש דרך למנוע מראש את הלחץ, הריבים ובעיקר את עוגמת הנפש באירוע עצמו.  

הרומנטיקה של הטבע. חופה ביער עין חמד

איתמר, עוד לא התחלנו לדבר וכבר הוצאת לי את החשק להתחתן. זה באמת כל כך מלחיץ?

(צוחק). "הרבה יותר ממה שנדמה לך. תחשוב על זה – עבור רוב האנשים זו הפעם הראשונה שהם מתחתנים, אז הם לא באמת יודעים למה לצפות, ולא מעט ספקים מתעשיית האירועים מנצלים את זה".

אז תסביר לי מה הכוונה? במה כבר אפשר ליפול כאן?

"כשהזוג מגיע לראות את האולם או הגן, הוא לא שם לב שמתחת לכל הנוצץ והיופי מסתתרת משאבת כספים מתוחכמת.
ברוב המקרים הם יגלו רק בשלב מאוחר שיש המון תוספות שלא נכללות במחיר ושהם יצטרכו לשלם עליהן אקסטרא: למשל מנות פרימיום שלא כלולות בתפריט הבסיס כמו פילה בקר, תשלום על הגברה ותאורה ועל בר אלכוהול. יש אפילו מקומות שבאמת יורדים נמוך ונוקטים את הטריק הכי מכעיס: הם אומרים לך למשל שהמחיר הוא 350 ש"ח למנה וכשאתה בא לסגור הם נזכרים שזה בכלל לא כולל מע"מ".

"התאמנו את עצמנו לטבע, ולא להיפך". יער עין חמד

באמת מרגיז, אבל בכל זאת הזוג מגיע לראות את האולם או את גן האירועים, עד כמה כבר אפשר לעבוד עליהם?

"גם כשמגיעים לראות את המקום, מדובר בביקור קצר שהופך הרבה פעמים להצגה, ולכל הצגה יש את מאחורי הקלעים שאותם בני הזוג יפספסו.
למשל: אם אתה מגיע לכמה דקות לאירוע בגן אירועים באזור תעשייה בעיר בגוש דן או בשרון אתה רואה את הצמחיה היפה שיש בקבלת הפנים, אבל אתה לא מצליח באמת לחוות את התחושה כי אתה בעצם נמצא באזור תעשייה ולא בטבע אמיתי כמו שמנסים להציג לך.
רק בסוף האירוע כשתסתכל על התמונות תראה שצץ פתאום איזה שלט פרסומת לסופר של רמי לוי ברקע (צוחק) ותשים לב שבעצם כל הזמן הזה היית בתוך שטח עירוני ולא בשמורת טבע. וזה עוד לפני שדיברנו על פאשלות באירוע עצמו שיכולים לגרום לריבים ומתח ביום הכי מאושר של בני הזוג כמו שהזכירה נועה".   

בלי הצגות. גן אירועים יער עין חמד

אז בוא נדבר על הפאשלות האלו כי הריבים האלו באמת נשמעים לי החלק הכי מפחיד. איך זה קורה?

"האירוע הוא מאוד מרגש, יש המון אנשים שלא התראו הרבה שנים, ואז למשל אם לא נצמדים ללוח זמנים קבוע מראש, קבלת הפנים יכולה להתארך לשעתיים כי אין מישהו שייקח פיקוד וינהל את הזמנים – ואז גם החופה תתאחר. התוצאה תהיה תגובת שרשרת שיכולה להביא למשל לכך אורחים רבים יפספסו את הקינוחים כי הם כבר לא יוכלו להישאר עד לשעה כל כך מאוחרת".

רגע, אבל כל היופי בחתונה הוא הריגוש, לא עדיף לזרום עם ההתרגשות הזו?

"אירוע זורם הוא אירוע לא טוב, כי התוצאה תהיה שלאורחים יהיו תלונות על כך שהם לא הספיקו לאכול מנות אחרונות, או שחלק מהם בכלל לא קיבלו מנות עיקריות ושהחופה התאחרה. ההתרגשות תמיד תישאר, אבל צריך לדעת להשתמש בה כאלמנט חיובי ולא לתת לה להפוך לגורם שלילי".

איך אפשר לעשות את זה? תסביר לי מה זו שיטת "מאוהב ירושלמי" שפיתחת ואיך היא יכולה להתגבר על כל כך הרבה בעיות?

"השיטה שלנו נותנת לבני הזוג ראש שקט ומאפשרת להם להתרכז באהבה במקום לשקוע בבוץ של הלוגיסטיקה והפרטים הקטנים הבלתי נגמרים. השיטה הזו מורכבת מ3 שלבים שכל אחד מהם נותן מענה לבעיות שתיארנו קודם. השלב הראשון הוא השלב שאני קורא לו 'פעמיים וואו'".

נשמע כמו שם שדורש לפחות שני הסברים..

(צוחק). "קראנו לשלב הזה "פעמיים וואו" כי כשאני קובע פגישת היכרות עם בני זוג במתחם גן האירועים שלנו, הם כמעט תמיד ישחררו שתי קריאות "וואו". הראשונה תהיה ברגע שהם ייצאו מהמכונית לאחר הנסיעה מגוש דן ויגלו שמזג האוויר של הרי ירושלים בעצם טוב יותר מאשר המזגן שלהם, וה"וואו" השני כשהם יגיעו לירידה לגן האירועים שלנו והנוף המדהים יתגלה לפניהם: המתחם שלנו בנוי על צלע של הר וכולל 6 טרסות ענקיות ו-21 דונם באווירה שייחודית רק לגזרת הרי ירושלים, עין כרם והסביבה". 

תתאר לי את האווירה הזו?

"בכל מקום שתסתכל עליו תוכל לראות טבע: אם תביט למטה תראה את היהלום שבכתר שלנו –  73 דונם של גן לאומי עין חמד שנמצאים מתחתינו, אם תפנה את המבט כלפי מעלה תראה את הרי יהודה, ואם תביט קדימה למתחם עצמו, תוכל לראות 3,000 מ"ר של מדשאות ופריחה מטריפה סביב עונות השנה: בחורף ובאביב עצי התפוז פורחים וכ-10,000 פקעות של נוריות, רקפות, נרקיסים, חצבים וכלניות, ובקיץ יש פריחה של הוורדים, הלוונדר והגפנים".

ראש שקט להתעסק רק באהבה. יער עין חמד

עשית לי חשק לכבות את המזגן.. אבל ברצינות, איך זה מתגבר על העניין של ההצגות שעושים בעלי אולמות שהזכרת קודם?

"העניין הוא שבדרך כלל כשאתה הולך לגן אירועים במרכז או בשרון, אתה יכול לראות שגן האירועים מנסה באופן מלאכותי לשלב בו את הטבע וממש להכריח אותו להיות חלק מהחגיגה באמצעות שתילת כמה עצים ובניית דק.
אצלנו זה בדיוק ההפך מכך – אין טיפת מלאכותיות, אלא אנחנו אלו שהתאמנו את עצמנו לטבע – אנחנו בנויים על צלע של הר עם כמה טרסות ענקיות. יש פה הרבה אבן מיוחדת ואווירה ירושלמית של הרי יהודה ופחות של מישור החוף או של השפלה. זה טבע אחר שהוא קסום ומייד רואים שאין פה הצגה מלאכותית של 'כאילו טבע' כמו בגני אירועים בשרון ובמרכז". 

מעניין, אבל עם כל הכבוד לנוף של הרי ירושלים, חלק גדול מהאווירה נובע מאיכות האוכל. גם שם יש אווירה ירושלמית?

"בהחלט. זה השלב השני בשיטה שלנו, שנקרא 'אהבה ממנה ראשונה'. קודם כל, בניגוד לגני אירועים אחרים אצלנו אין קייטרינג, אלא מה שנקרא מטבח מבשל. כלומר כל האוכל מבושל אצלנו במטבח שכולל כמובן רישיון מטעם של משרד הבריאות (אגב בהזדמנות זו חשוב להדגיש שלגן שלנו יש כמובן גם רישיון עסק).
המשמעות היא שלא צריך לדאוג שאוכל שבושל בצהריים בקייטרינג כלשהו בצפון יגיע לאירוע שלך בערב בתום מסע ארוך שאף אחד לא יודע מה היו תנאי הסניטציה והקירור בו.
ובקשר לאווירה הירושלמית, השף הראשי שלנו הוא חוסאם, שניהל מטבחים מורכבים בארץ ובחו"ל ואירח בעין חמד שפים גדולים ומוכרים –
רובי פורטנוי, לירן בלו ועמוס הדר, והוא מבשל מנות שמספרות את הסיפור הירושלמי".

נשמע כמו סיפור שהייתי רוצה לקרוא. תספר לי כמה פרקים?

"יש לנו למשל לחמאבאג'ין שמוציאים על בייגלה ירושלמי שעובר גריל פחמים, זו מנה ירושלמית קלאסית: חותכים ל-2 את הבייגלה לאורך, שמים על בוצ'ר עץ וממלאים אותו בשר טלה עם צנובר. זו אחת ממנות הדגל שלנו ואחת המנות הכי טעימות כאן. 

בנוסף בקבלת הפנים יש לנו מה שאנחנו קוראים לו 'חגיגת פחמים' –  חבית ענקית שמדליקים אותה ב15 קילו פחמים ושמים עליה טס מתכת עגול גדול, ומחממים בו פרוסות של סינטה, אנטריקוט, ירקות, עראייס ומרגז – מעין מנגל ענק.

בקבלת הפנים יש גם טאבון שבו יש בצק שמרודד במקום, ולא מאפים קנויים כמו שיש באולמות. אנחנו עושים התפחה במקום, עם הרבה מאכלים אותנטיים של המטבח הערבי.

איך אומרים "נשמע טעים" בערבית? כי זה בהחלט מעורר חשק לטעום כמה מנות כאלו..

(מחייך) "מנת דגל נוספת שמחזיקה אצלנו כבר שנים זה האסאדו שלנו – הוא מבושל בתהליך מיוחד של סו-וויד (בישול ארוך) – בישול מדויק בוואקום מקצה לקצה של הנתח שלאחר מכן עובר למעשנה לעוד מספר שעות.

יש לנו גם אנטריקוט שגם עובר סו-וויד ויש לנו עופות שלמים ושוקי טלה שנכנסים לתוך בורות בבישול ערבי מסורתי. אנחנו לא עושים אוכל תעשייתי מעייף וקלישאתי כמו האולמות ששוב פעם עושים את אותה פרגית מוכרת.

ואת כל זה מסיימים בחגיגת קינוחים עם חנקן – זו מעין פלטת קינוחים שיוצאת לרחבת הריקודים עם גלידות שמייצרים במקום מול האורחים, מעין קרמים ששופכים עליהם חנקן ומתגבשים לכדי גלידה".

ויש מענה גם לצמחונים וטבעונים?

"זו אחת הנקודות החזקות שלנו. אנחנו גן האירועים היחיד שהוא מומלץ 'וויגן פרנדלי'. אני עברתי בעצמי תהליך של טבעונות ובעקבות כך התפריט קיבל תפנית משמעותית והפך להיות מאוד ירוק ומותאם לשוחרי בריאות.
העניין הוא שתפריט טבעוני הוא הרבה יותר מסובך ממה שחושבים – צריך לדעת להוציא אוכל טבעוני, ולא כל אחד יכול. הרבה אולמות 'קופצים מעל הפופיק' ומוכנים לקחת את הסיכון ולעשות אירוע טבעוני, ואז הם עושים טעויות.
החשש הכי גדול באירועים כאלו מגיע דווקא לא מצד הזוג, אלא מצד ההורים שלהם שפוחדים שהאורחים יחזרו מהאירוע רעבים ופוחדים להתבזות. היה לי אירוע כזה שבו האמא של הכלה הייתה היסטרית מכך שהחברות שלה מהעבודה יהיו רעבות, אבל בסוף האירוע היא חיבקה אותי ואמרה לי שלא מפסיקים להחמיא לה על האוכל".

מה גרם להם לשבוע? אני מניח שהם לא ברחו באמצע האירוע לאבו גוש?

(צוחק). "עם טכנולוגיה של היום כבר לא צריך להתגנב לאבו גוש. באירוע כזה יש לנו  תחליפי בשר של חברת סטארטאפ בשם 'רידפיין'. זו חברה פורצת דרך שיודעת להדפיס נתחי בשר שהם הרבה יותר טעימים מבשר אמיתי. הם ממש מדפיסים סיבים של בשר, ואנשים לא מאמינים שמה שהם אכלו כרגע הוא לא בשר אמיתי".

ומה בקשר למענה לקהל שמחפש כשרויות מהדרין ספציפיות?

"בעניין הזה יש מלכוד: במקומות אחרים מה שקורה הוא שמביאים לקהל החרדי, שמחפש כשרויות גבוהות יותר, חמגשיות שנראות כמו 'מנות קרב'. התוצאה היא  שהאורחים החרדים בדרך כלל מרגישים שהם סוג ב', כי הם מקבלים רק מנה עיקרית ולא מקבלים מנות ראשונות וקינוחים כמו כולם. אצלנו אין מצב שהאורחים החרדים ירגישו סוג ב' כי יש לנו את כל הכשרויות המיוחדות שצריך – רובין, לנדאו, מחפוד, ולובביץ'-חב"ד".
הכשרות הבסיסית שלנו הינה מהדרין ובשנים האחרונות בנינו מוניטין גבוה מול מספר רב של רבנים נותני כשרות, בין השאר הרב זריצקי, הרב חיים שירי, הרב רון טייפר ועוד. מה שמאפשר לזוגות שיצאו בשאלה למשל לערוך אירוע בסגנון הייחודי שלנו ובכשרות שמתאימה למשפחה ולאורחים שלהם".

מעניין, אז רגע אני כבר סקרן בקשר לשלב השלישי בשיטה..

"השלב השלישי נקרא 'הרי את מסודרת לי' והוא הכי חשוב כי הוא בעצם זה שמונע את הריבים בין בני הזוג ומאפשר להם להתרכז באהבה. 

הזוג זוכה אצלנו ליחס של כוכב הוליוודי – הם מקבלים מפיקה אישית צמודה שנותנת מענה לכל השאלות ומוודאת שהאירוע יהיה מתוקתק ושהזוג לא יצטרך להתעסק בלוגיסטיקה. היא סוגרת להם את כל הפינות הקטנות החל מחנייה קרובה לסבים ולסבתות ולאורחים עם בעיית ניידות, מתן מענה לאורחים עם רגישויות באוכל וכמובן הכי חשוב – מוודאת שתהיה הקפדה על ניהול בפועל של לוח הזמנים באירוע ככה שאף אחד לא יפספס את הקינוחים או יצטרך להשלים קלוריות באבו גוש (צוחק)"..

רגע אבל אמרת שעיקר הריבים הוא בגלל שהרבה פעמים בני הזוג בכלל לא שמים לב שיש מסחטת כספים שמסתתרת מתחת לחזות הנוצצת של האולם. איך השיטה שלך מונעת את זה?

"המחיר שלנו כולל את הרוב המוחלט של השירותים, ואנחנו ממש נמנעים משורות קטנות כדי שבני הזוג לא יגלו הפתעות שיגרמו להם למתחים וכעסים. בין השאר המחיר שלנו כולל בר קפה של חברת 'הפוך על גלגלים' כסטנדרט, בר אלכוהול עם משקאות תוצרת חוץ, אין שום תוספות על הגברה ותאורה, אין תוספת תשלום על בשרים פרימיום כמו אנטריקוט ופילה בקר. אנחנו כוללים הכל במחיר המנה. המילה אקסטרא היא מילה גסה שלא קיימת מבחינתנו".

נשמע שהרומנטיקה בכל זאת לא מתה עדיין.

"אתה יודע, גם אחרי כל כך הרבה שנים בעסקי החתונות, אני עדיין כל פעם מתרגש מחדש כשאני רואה את ההשפעה של הטבע הפראי שיש לנו פה על הכלות שמגיעות לגן שלנו. לפחות פעמיים בחודש כשאני מסתכל על כלה שמגיעה לראות את המקום אני קולט שהיא בכלל מדלגת מאושר בזמן שהיא הולכת לצידי. הפריחה והיופי הטבעי גורמות לאהבה להתפרץ אפילו אצל מי שמחשיב את עצמו כציני שראה הכל".

לדלג בטבע כמו בצלילי המוסיקה. יער עין חמד

אז מה צריכה לעשות מי שרוצה לדלג בטבע ולהרגיש שהיא חלק מ"צלילי המוסיקה"?

(צוחק) "אתה כנראה עוד לא התחתנת אז אתה עדיין ציני. אבל אם כבר הזכרת את צלילי המוזיקה, שכחתי לציין את העניין שמכיוון שאנחנו ממוקמים בטבע רחוק מכל מקום מגורים, אז אין לנו את ההגבלות של חוק הרעש, וניתן לחגוג כאן עד השעות הקטנות של הלילה בלי שום הגבלה של דציבלים כמו באולמות אירועים בערים שצריכים החל מ11 להנמיך את המוסיקה. ולשאלתך – מי שרוצה למצוא את עצמה מדלגת מאושר בלי שהיא שמה לב בכלל, שתשאיר לנו פרטים כאן בטופס ונקבע סיור היכרות".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »