תרבות

טעות לעולם נמחקת: "הלקוחות שלנו המומים לגלות כמה קל לעשות Delete על העבר ולהעיף קעקוע מעיק שהם 'סוחבים' על העור שנים"

המומחים של חברת בסט לייזר, שעושה טיפולי הסרת קעקועים וטיפולי הסרת איפור קבוע גם מאזורים רגישים כמו הגבות והפנים בטיפול מהיר במינימום כאב, מספרים על השליחות שלהם: "אנחנו עוזרים לאנשים להיפטר ממשקולת שמכבידה עליהם ולצאת בהקלה עצומה". הם גם מציעים מחירים נגישים ושירות עם מענה אישי לכל לקוח: "אנחנו מבקשים לא להתייעץ עם גוגל, אלא איתנו".

דניאל איבגי 02.03.22 // 14:00

בוקר אחד הדולפין שעשית בגיל 18 נראה פחות מגניב כשאתה נושק ל-40. האמת, לא תמיד זה דווקא דולפין, ולא תמיד גחמה מגיל הנעורים. מתברר שכמעט בכל גיל וטיימינג בחיים אנשים מבקשים, מסיבות רבות ושונות, להסיר את הקעקוע שחרוט בגופם: גדול או קטן, צבעוני או שחור לבן, חשוף או מוצנע. 

אנשים עוברים שינויים וגלגולים בחייהם, ורוצים להחזיר את המצב לקדמותו עם עור חלק נטול שרטוטים. כך, שנים לאחר שענף הקעקועים התפתח ושגשג, נולד ענף גדול נוסף לצידו, שמעניק מענה תומך לכל אותם המקרים – הסרות קעקועים.

חברת בסט לייזר, מהחלוצות והגדולות בישראל בתחום, נוסדה כדי לתת מענה לצורך הזה. הבעלים של החברה הכיר לפני למעלה מעשור אנשים שחוו מצוקה בגלל קעקועים שעשו בעברם, וביקשו להסירם. כך נודע לו על התחום שהחל להתפתח אז. 

היום, כשהוא ותיק בתחום הסרות הקעקועים, ומנהל רשת מצליחה, הוא מבין עד כמה בחירתו לפני יותר מעשור הייתה עמוקה. שיחה איתו ועם שותפיו ועובדיו גולשת מהר מאוד לרמה הפסיכולוגית והפילוסופית, ולא במקרה. הם מגלים שמדובר בלא פחות משליחות. 

"אנשים באים להעלמת העבר", הם מסבירים. "לקעקוע אין משקל על הגוף של הלקוח שבא אלינו, אבל הקעקוע כבד לו על הנשמה. הוא רוצה להיות נקי, משוחרר מקעקועים. הלקוחות באים עם משהו שהעיק עליהם זמן רב, ולומדים שאף פעם לא מאוחר לתקן".

הלקוחות רוצים להיות נקיים ומשוחררים מקעקועים. בסט לייזר

"הם מתביישים להוריד חולצה ליד הילדים"

חברת בסט לייזר מתמחה בהסרת קעקועים והסרת איפור קבוע. הטיפולים נעשים באמצעות מכשיר לייזר חדשני, המילה האחרונה בתחום, בשיטה ידידותית לעור שמבטיחה טיפול מהיר ונינוח, עם תוצאות מצוינות.

החברה, שנוסדה לפני 12 שנה, החלה מסניף בפתח תקווה שצמח לסניפים נוספים בפריסה ארצית, בעקבות ההצלחה והמלצות של לקוחות מרוצים רבים. ויש אפילו עוד תבלין סודי, אותו חושף הבעלים בחיוך: "קיבלנו גם ברכת רבנים". 

האם אפשר להיפטר לגמרי מקעקוע?

"אפשר להגיע להסרה מוחלטת, תלוי בהתמדה של הלקוח. אם ירד לך 95 אחוז מהקעקוע, מבחינתנו זה לא מספיק. בוא לעוד טיפול ותסיים עם זה. קל להתמיד, כי אצלנו הכול קורה בזמן קצר לעומת אופציות אחרות שקיימות בשוק". 

אפשר להגיע גם להסרה מוחלטת. בסט לייזר

כשמתוודעים לסיפורי המקום, מהווי הקליניקה היומיומי, מבינים עד כמה המטפלים עוזרים להרגיע לא מעט "דרמות", כשהם לוקחים לקוחות יד ביד ועוזרים להם להשיב את חייהם על כנם. ולמקום מגיעים לקוחות רבים, מכל המגזרים ובכל הגילאים, ולכל אחד סיפור שונה. 

"אנשים שחזרו בתשובה – רוצים להתנקות מהקעקוע שבולט על גופם. לא נעים להם במקווה, לא כשהם רוחצים בים, הם לא מורידים חולצה ליד הילדים(!) כדי שהילדים לא יראו בטעות את הקעקוע.

"או שמגיע אדם שיש לו קעקוע עם השם של האקסית, והוא רוצה להסיר. הוא כבר לא יוצא עם נטלי, היום הוא בזוגיות עם סיגל. התחום שלנו גם עוזר לאנשים שהיו צעירים, עשו קעקוע, התבגרו ולא מתחברים אליו. קהל נוסף הם הורים שמגיעים עם בני נוער שעשו קעקוע ללא רשותם וללא אישורם. ההורים גילו, הם כועסים מאוד, ומגיעים אלינו עם הצעירים להסרה. עדיין ההורים הם אלה שמחליטים בגילאים אלה, ולרוב אחרי תקופה הילד אומר להם תודה". 

"הלקוח לא צריך לחכות חודשים ארוכים עד לתוצאה הסופית"

בעלי בסט לייזר דוגלים במצוינות, שהכרחית בתחום. החברה, שהיא מהחלוצות בתחום הסרות הקעקועים בישראל, עובדת בסטנדרטים גבוהים של בטיחות ואיכות ללא פשרות. המטפלים שעובדים במקום הם מומחים בעלי ניסיון רב, שעברו הכשרות בתחום.

סטנדרטים גבוהים, בטיחות ואיכות ללא פשרות. בסט לייזר

מכשיר הלייזר בו מטפלים בסניפי הרשת הוא המכשיר המתקדם בתחום שפועל בטכנולוגיה חדשה ובטוחה לעור – Pico-laser. זוהי טכנולוגיה שעובדת על מהירות עצומה של טריליונית השנייה,וכך מפרקת את הצבע דרך בלוטות הלימפה  של הגוף, ולכן יעילה ומהירה מאוד בהסרות קעקועים ואיפור קבוע.

הביצועים של טכנולוגיית הפיקו לייזר טובים משמעותית, ויש לה יכולת לעשות דברים שטכנולוגיות אחרות לא יכולות, כמו הסרה של יותר גוונים וצבעי קעקועים שבמקומות אחרים אינם ניתנים להסרה: טורקיז, אדום, צהוב ולבן.ועוד סוגי צבעים שלייזרים אחרים לא מסירים.

מסירים קעקועים מכל קשת הצבעים. בסט לייזר

בזכות מבנה המכשיר והטכנולוגיה שלו, כל טיפול הוא מהיר יותר, חזק יותר – ולכן נדרש סך טיפולים נמוך יותר לכל הסרה, ובנוסף הוא ידידותי לעור, וכבר מהטיפול הראשון ניתן לראות שהקעקוע דוהה. 

הסרת קעקועים בטכנולוגיית פיקו-טק, שעובדת במהירות טריליונית השנייה. בסט לייזר

לשם השוואה: הסרת קעקועים בבסט לייזר אורכת 3-9 טיפולים (לעומת 15-17 במקומות אחרים), והמרווח בין טיפול לטיפול הוא קצר יותר כי העור לא "נפצע" לאחר הטיפול. "כשלקוח מגיע, זה אחרי שחיכה כבר להתחיל בתהליך והוא צמא לראות את הסוף. אצלנו הוא לא צריך לחכות במשך חודשים רבים עד שהיא רואה את סוף התהליך. הזמן קצר משמעותית משיטות אחרות", הם מסבירים. 

מגיעים, מסירים, יוצאים מאושרים

כשמגיעים לקטגוריית ההמלצות והביקורות עליהם ברשתות החברתיות, נתקלים במבול של ממליצים שמהללים ומספרים על תוצאות מוצלחות, טיפול ידידותי ומהיר עם מינימום כאבים, ויחס חם ומסור, שגורמים ללקוחות להגיע גם מרחוק בשביל התוצאה.

ההבדל באמת עד כדי כך גדול לעומת מקומות אחרים? בסך הכול זה טיפול במכשיר.

"כמו שאמרנו, קודם כל המכשיר שלנו בטכנולוגיה החדישה ביותר שמבטיחה מקסימום תוצאות במינימום זמן. חשוב להבין שמדובר בתחום רציני שדורש מקצועיות מרבית. אנחנו רשת מסודרת עם מוניטין, ולא מקום ביתי קטן של מישהו מתחיל שרכש בזול מכשיר לא מוכר שלא יעשה את העבודה כלל. אנשים שהולכים למקומות הלא מקצועיים מגיעים אלינו אחר כך שנמשיך את העבודה( ולא תמיד זה אפשרי).

"אצלנו מקבלים מעטפת שכוללת את הטיפול הכי יעיל, הנחיות לטיפול בבית, וגם תמיכה לכל שאלה. אנחנו ממש מבקשים מהלקוחות – לא להתייעץ עם גוגל אלא איתנו!!".

מעטפת שכוללת את הטיפול הכי יעיל

דברים נוספים שחשוב לדעת?

"יש סטיגמה שעדיף לעשות את הטיפול בחורף. זה לא נכון לגבי הסרת קעקועים, אלא רק להסרת שיער. אפשר אפילו ללכת לים ולבריכה כבר יומיים שלושה אחרי הטיפול, רק להקשיב להנחיות שלנו ולמרוח משחה בימים שלאחר הטיפול, וזהו. ובניגוד לעוד סטיגמה, הטיפול שלנו מתאים לכל סוגי העור, גם לבעלי עור כהה מאוד".

מה המחיר?

"אין אפשרות לתמחר מראש את הטיפול מכיוון שנדרש אבחון שאנו מבצעים במקום, לראות מהו מצב הקעקוע ומה עומקו. עם זאת אנחנו יכולים להעיד – אנחנו מציעים מחירים נוחים ונגישים לעומת טיפולים אחרים בתחום. 

"בנוסף, אנחנו מעניקים הנחות מדורגות לחברי קופות החולים בהתאם לכרטיס שלהם (פלטינום, זהב, כסף). אנו גם מציעים פריסת תשלומים עד 18 תשלומים, ואפשרות לשלם במגוון אמצעי תשלום, לפי העדפת הלקוח".

ניכר שאתם ממש באים לטובת הלקוחות.

"אנחנו מבינים ומרגישים את השליחות שלנו. אנחנו נותנים לאנשים אפשרויות לתקן דברים מהעבר – להסיר קעקועים, או דברים אחרים. אף פעם לא מאוחר. אנשים באים אלינו עם משהו ש'כבד' להם נפשית ויוצאים בהקלה גדולה. לפעמים הם המומים כמה מהר עבר התהליך – מגיעים, שומעים מידע נחוץ, מסירים, יוצאים מאושרים".

מעוניינים בהסרת קעקוע? אנחנו מציעים את השיטה הידידותית והמהירה לטפל בבעיה! נשמח לתת לכם מידע, ולהזמינכם לפגישת אבחון וייעוץ. צרו עימנו קשר.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »