
חדש באתר

חדש באתר


החדשות החמות

הנקראות ביותר



"לא קיצרנו לא שילמת" ייעוץ המשכנתאות היחיד שמתחייב לקיצור חיי המשכנתה שלכם

עסקים
אם את עושה 15k +- ועדיין את לא מצליחה לענות על השאלה -למה דווקא את? למה לקנות דווקא ממך..
ואת חולמת להיכנס ל -10 הפותחת בנישה שלך, את יודעת שמגיע לך, שהגיע הזמן שכולם יידעו מי את ויבחרו לעבוד דווקא איתך ורק איתך במקום בכל יתר האופציות! כאן תגלי איך לי רשף יכולה להעיף גם אותך מעל לתחרות ולהפוך אותך לזו שכל השליטות של שוק שלך לא מצליחות להבין מאיפה את הגעת ומיגנטת אליך באפס מאמץ את כל הלקוחות..
רונן שביק 8.6.22 // 11:30
"הייתי אצל 1000 מאמנים עסקיים שונים, אבל עד היום כששואלים אותי אז מה בדיוק את עושה ולמה שאני אקנה דווקא אצלך ולא אצל ההיא? … אין לי מושג מה לענות ולכן אני מוצאת את עצמי ישר זורקת הנחות ומרגישה כל כך רע גם כשאני סוגרת עם הלקוחה.
את המשפט הזה לי רשף, מלכת הבידול של ישראל, שומעת על בסיס יומי מאין ספור בעלות עסקים שעושות את ה 15לK פלוס מינוס בחודש ונאבקות שנים כדי להיכנס לעשירייה הפותחת בשוק שלהן ואין להן מושג מה הן פספספות שזה עוד לא קרה
מסתבר, שכמעט כל מה שלימדו אותנו על שיווק הוא פשוט לא נכון. כמה פעמים אמרו לנו לפנות ל"כולם" כדי לא לאבד קהל יעד? אז זהו, שזו הדרך הכי "טובה" לדאוג לזה שאף אחד לא ישים לב אלייך! ובטח שלא יבחר דווקא בך.
לענות מה המקצוע שלנו (מטפלת רגשית, מאמנת וכו') ששואלים אותנו "מה את עושה"? זו באמת הדרך הבטוחה לגרום ללקוח הפוטנציאלי להתעלם ממך לנצח. לא משנה כמה תתאמצי , תשקיעי בפוסטים , בממומן , תעשי וובינרים , כנסים , שום דבר לא יעבוד לך עם מיותר לגמרי כל עוד לא טיפלנו בייחודיות שלך מול השוק ("בידול") כמו שצריך.
לטענת רשף, בשוק סופר תחרותי שבו יש עוד מאות ואלפי נותני שירות בדיוק כמונו, מי שלא תדע לבלוט תמשיך להיאבק ולעולם לא תצליח לשבור את תקרת הזכוכית של 15k, בעוד שהפתרון הוא כל כך פשוט ונמצא לכולנו מתחת לאף.
לא משנה אם העסק שלך הוא שירותי משרד, אימון, טיפול (מכל סוג שהוא), קואוצינג, ייעוץ מתקשרת, זוגיות, שיווק דיגיטלי או כל תחום מומחיות אחר – ברגע שתדעי במה את שונה ומכולם ותהיה לך תשובה מעולה (ופשוטה) לשאלה "מה את עושה למה לבחור דווקא בך", זה היום שבו הכל יתחיל להשתנות.

לי רשף, מלכת הבידול של ישראל, לוקחת בעלות עסקים שעושות 15K פלוס מינוס ישר לתוך ל 5 המובילה של השוק שלהן והופכת אותן לשם הכי חם בתעשייה!
"כשבונים בניין מתחילים מהיסודות, ורק אחר כך מתחילים לבנות את הקומות אחת אחרי השנייה", רשף מסבירה, "בעלות עסקים רצות להשקיע ולזרוק כסף על מיתוג או חבילות פרסום יקרות או עוד הכשרות מקצועיות , בזמן שאין להן בכלל יסודות ואין להן מושג איך לבלוט מעל כל התחרות. מה הטעם לשווק ולפרסם אם אין לנו מושג מה להגיד?"
האמת? נשמע הגיוני. תגידי, למה זה כל כך קשה היום להביא לקוחות??
"יקירתי, זה בדיוק העניין, זה לא אמור להיות כזה קשה ברגע שיוצאים מהתחרות. כשאת עושה קניות בסופר, ופוגשת פתאום מישהי שלמדה איתך לפני 20 שנה בתיכון, אחרי כמה חיבוקים היא שואלת אותך 'נו, אז מה את עושה היום?' ואת עונה בבושת פנים 'מטפלת זוגית'… מן הסתם שאותה לקוחה פוטנציאלית תהנהן עם הראש ותמשיך הלאה בחייה, כי כמוך יש עוד מאות ואלפי נשים.
אבל, ביום שתדעי להגיד את המילים המדויקות שהיא (כלקוחה) רוצה וצריכה לשמוע, פתאום הכל ישתנה ואותה לקוחה תתחיל לרוץ אחרייך. או, שהיא פשוט תשמח לשלוח אלייך הפניות איכותיות של אנשים רלוונטיים שאת יכולה לעזור להם."
עד כדי כך?
"כן, כשאנחנו אומרות את המילים הנכונות לאוזן של הצד השני, זה עובד כמו קסם. האפקט הוא מיידי, פתאום מבינים מה הערך האמיתי שלנו ומפסיקים להתווכח על מחיר ושטויות."
אז רגע, בואי נתחיל מהתחלה. איפה לדעתך רוב בעלות העסקים "נופלות" בשיווק שלהן?
"בגדול? הטעות הקשה היא להתמקד בתפל במקום בעיקר. יועצות, מאמנות ומטפלות בטוחות שאם יהיה להן כרטיס ביקור יפה / אתר מרשים או עוד הסמכות ושיטות שהן יוסיפו לסל המקצועי שלהן אז הלקוחות ייעמדו בתור. זה שטויות, אין דבר יותר רחוק מהאמת
התחנה הקריטית ביותר של כל בעלת עסק זה להבין לעומק מי את, מי הלקוח המדויק שלך (רמז, זה בטח לא 'כולם') ואיזה בעיה ספציפית את פותרת עבור אותו לקוח."
מה הכוונה? יכולה להסביר?
"בוודאי. כמומחיות בתחום שלנו, הרבה יותר קל לנו לדבר את 'השפה המקצועית' שלנו מאשר את שפת הלקוח, שפת העם (כמו שיחה ברחוב).
כשמישהו אומר לך 'אני לא מאלה שמתחילים עם נשים, אין לי אומץ, לא מוצא את המילים אפילו אם אני מרגיש שיש עניין מהצד השני, ובגלל אני לבד…', תאמיני לי שממש לא אכפת לו שאת מטפלת זוגית והוא אף פעם לא יגיד לעצמו 'אמממ, אני חייב מטפלת זוגית'. זה פשוט לא עובד ככה!
הלקוח יגיד לעצמו בסתר: 'אני חייב להיפטר מהביישנות הזאת שדופקת לי את החיים אחרת אני פשוט אשאר לבד כל החיים שלי…'. הלקוח תמיד ידבר את הפחדים והחלומות שלו (!), הוא אף פעם לא ידבר בשפה המקצועית שלנו."
אז בעצם אני צריכה לדבר את 'שפת הלקוח' ואז יפסיקו להתעלם ממני?
"לגמרי. אבל, זה לא הכל. את חייבת גם ללמוד להיות ספציפית, אנשים קונים פתרונות ספציפיים כי אז הם מרגישים 'רגע, היא מדברת עלי!' או 'יואו, היא אשכרה שומעת את המחשבות שלי!'. כדי לגרום לצד השני להבין שאנחנו ה-פתרון האידיאלי (והיחיד) עבורו, הוא צריך להבין שאנחנו יודעים לפתור את הבעיה הספציפית שיש לו.
למשל, אם אני גרושה וכרגע ממש בשלה לפרק ב ואני אפגוש מישהי שהיא תציג את עצמה 'אני מאמנת זוגית זה כאילו מובן אבל כל כך כללי, זה המתכון להבריח את הלקוחות ממך למה? אולי המאמנת הזו עובדת עם זוגות שכבר אבדה התשוקה או זוגות על סף פרידה או זוגות שלא מצליחים לאזן בין עבודה לבית או עוד אלף ואחת אפשרויות, מאיפה אני אמורה לדעת שהיא בכלל רלוונטית עבורי? מה אני אמורה לנחש ולהתחיל לתחקר אותה? גם בסרטים זה לא קורה… אבל אם היא הייתה אומרת לאותו לקוחה 'אני מתמחה ביצירת זוגיות עוצמתית ומתקנת לנשים שעברו גירושים קשים וחולמות על פרק ב חלומי ומתקן״ זה כבר היה נשמע אחרת לגמרי. במקרה כזה, הלקוחה פשוט לא יכולה להתעלם ממנה."

לי רשף: "תתחילי לדבר את שפת הלקוח, ככה תפסיקי להיות עוד אופציה ותהפכי לגורו בשוק שלך
אבל רגע, זה לא אומר לוותר על חלק מהקהל שלי?
"[לי צוחקת] את יודעת, זה תמיד הדבר הראשון שעולה שאני אומרת להתמקד, הפחד הזה 'לאבד לקוחות'. יקירתי, אין דבר יותר גרוע בשיווק מאשר לשדר 'אני מתאימה לכולם'. לדבר בשפה כזו, זה בעצם לומר 'אני לא מתאימה לאף אחד'.
את מכירה רופא מומחה שמטפל ב'כל החולים'? יש מרצה באוניברסיטה שמלמד את כל התואר? ברור שלא. האם זה פוגע בהם בצורה כלשהי? ממש לא, ההיפך הוא הנכון. יש מומחים שעולים אליהם לרגל והם מרוויחים ים של כסף מדי חודש בלי מאמץ."
תקשיבי, אני חייבת להתוודות, הייתי אצל כל כך הרבה מנטורים עד היום ושום דבר לא עזר לי…
"ברור שלא, אבל גם אם היית אצל כל המנטורים במדינה ולא הבנת למה זה לא עובד לך עדיין, למה את עדיין על 15k בחודש…עכשיו את תביני.
את פשוט התפתית לנסות כל מיני 'שיטות מצליח' למיניהן לפני שטיפלת במהות ובליבה (שלא באשמתך, זה מה שכולם דוחפים לנו כל הזמן). ניסית לבנות את הקומה ה-5 של הבניין שלך ואת הפנטהאוז, לפני שהנחת יסודות כמו שצריך.
לבנות וובינר מפואר, דפי נחיתה, סדנה, רשימת תפוצה, קבוצות ווצאפ, פרופיל אינסטגרם וכל מהלך שיווקי אחר – כל אלה חסרי ערך לחלוטין עד שלא פתרת בבסיס את הייחודיות שלך מול השוק."
אוקיי, אז מאיפה מתחילים?
"זה די פשוט, יש כמה צעדים פשוטים (אבל סופר עוצמתיים) שברגע שאת מיישמת, פתאום ניסים קורים.
1.בידול – זה למה דווקא את. זו התחנה הראשונה שלך אם את רוצה להיכנס ל 5 הפותחת בשוק שלך בכלום זמן . זה אומר בת'כלס להבין לעומק 'מי את', לנתק אותך מהשוטף ומהעלאת סתם פוסטים, להבין מה את רוצה להגיד,איפה הסמכות שלך מול הקהל ועוד.
2.לאחר מכן אנחנו עוברות לאתר את התחנה השנייה שזה 'מי הלקוח שהכי מתאים לך'. כלומר, למי את מכוונת שם בחוץ ואיך את הולכת לשנות לו את החיים!
פה אנחנו בונות הצעה שאי אפשר לסרב לה – שזה למה רק את! לקנות רק אצלך.
המטרה שיהיה לך כיף לעבוד עם האנשים ושיהיו תוצאות. ולמה כל כך קריטי לייצר תוצאות? כי הלקוחות המרוצים (אלה שיספרו לכל העולם כמה את 'תותחית') הם אלה שיפיצו את הבשורה שלך הלאה ויוודאו שלעולם לא תחסר לך עבודה.
3.התחנה ה- 3, למה לקנות עכשיו? אני בונה איתך סמינר שימליך אותך בשוק שלך – מייצרת לך את הדרך הכי חזקה שהעיניים הנכונות יראו אותך וירכשו בקלות כזו שהם יגידו לך אני לא יודע מה עשיתי כל כך טוב שאלוהים שלח אותך עד אליי – זה לקוחות מדויקים
כי כשתדעי בדיוק למה דווקא את – לעולם לא תצטרכי לעשות הנחות יותר
ואיך את הולכת להיות בטוחה שזה הדבר האמיתי? שזה מה שיגרום לעיניים הנכונות להתמגנט אלייך ולכל המובילות בשוק שלך להתחיל לרגל אחרייך?
מאוד פשוט, אסטרטגיה על הנייר זה נחמד אבל אני לא שמעתי על מנטור מוביל כזה או אחר , שאשכרה עולה איתך לאוויר בזמן אמת , אני נמצאת עם הלקוחות שלי בסמינר שלהן בלייב וחשוב יותר איתן יד ביד במכירות , בפולואפ ואז זה עובד בכל פעם מחדש
אבל זו לא הסיבה היחידה, הסיבה הכי חשובה שתביני למה עד היום זה לא הצליח ובענק
כי את לא מדברת בשפה העממית של הקהל שלך , לא נותנת הבטחה מדויקת עם מה יוצאים ממך , היום את מחלקת הבטחות בלי כיסוי – ״תחזרי לנשום , תמצאי סיפוק , מימוש , תהיי שלמה ומאושרת , תעברי את המשבר ועוד כל מיני ססמאות שלא אומרות בפועל כלום
את צריכה ללמוד את השפה של הלקוח שלך , לדעת להיכנס לו לתוך הנשמה , לתוך השדים והפחדים ולתוך הפנזטיות שלו ולדבר בלי ססמאות ולא מלמעלה , זה לא מרשים אף אחד
מה למדת מזה?
אף אחד לא מצליח להבין ממך מה את עושה כי את לא יודעת בעצמך מה את עושה, לא מבינה , אז איך תוכלי להסביר? לדייק את מה שורה תחתונה את נותנת , בלי ססמאות , עם מה אני יוצאת ממך
וזו הסיבה שאין לך שום כח מול הלקוח שלך ולכן מגיעים אלייך לקוחות לא נכונים שלא מעריכים ורק רוצים עוד הנחות
וואלה, זה באמת נשמע די פשוט.
"תביני, ברגע שאת מגיעה למקום הזה את 'תעופי', פשוט לא תצטרכי יותר שום דבר וכל מה שלא עבד עד היום – יתחיל לעבוד. אחרי שתדעי מי את ולמה דווקא את, רק אז אנחנו עולות לאוויר עם סמינר אונליין מטורף ונגרום לכל התעשייה שלך לרעוד… ולבנק שלך לשמוח

"לי רשף: ברגע שיידעו מי את ומה את עושה, לעולם לא תצטרכי לעשות יותר הנחות".
אגב, לטובת למי שלא מכירה את המושג, יכולה להסביר רגע מה זה בכלל "בידול"?
"כן, בטח. אני יודעת שזאת מילה מפוצצת כזאת, אבל בת'כלס זה די פשוט.
תדמייני רגע שאני ואת יושבות בג׳יפ, באמצע שמורת הסרנגטי באפריקה, רואות בעיניים את הנדידה השנתית של מיליוני זברות שהולכות אחת אחרי השנייה, מכשכשות בזנב המון המון פסים שחור ולבן ואז לפתע מציצה מלמעלה ג׳ירפה יפייפיה וגבוהה בולטת מעל כולן… זו בשבילי זה בדיוק התשובה לשאלה מה זה בידול!
כלומר, קודם כל היכולת שלך להיראות ומשם 'במה אני שונה מכולן' או 'למה לבחור דווקא בי'. זה בעצם הזהות העצמית והייחודיות שיש לכל עסק. אם אין לנו את זה, אין לנו כלום."
ואם אפשר לשאול, מה הבידול שלך?
"מנסה להתקיל את המומחה, אה?? אהבתי חחח. במקרה שלי, הסנדלר לא הולך יחף. אני מלכת הבידול של ישראל, אני הופכת בעלות עסקים שתקועות על 15k כבר שנים לשם הכי חם בתחום שלהן שהלקוחות שלהם בוחרים לעבוד דווקא איתן בלי שום דיונים על עלויות והתמחויות.
ואם להסביר את זה במילים אפילו יותר פשוטות, אני היחידה שיכולה לגרום ללקוח שלך להבין 'למה דווקא את', לגרום לו לבחור דווקא בך ולא באף אחת אחרת."
יכול להיות שאת משקיעה בפוסטים וסרטונים אבל אם המילים שלך לא גורמות לצד השני לבכות , להתרגש , להתעצבן , לקוות = זה אבוד מראש , גם אם תשימי את כל מה שיש לך על ממומן
מקסים. אפשר לשאול איך הגעת לבידול הזה??
"ברור, תקשיבי זה היה סבל של החיים… פעם הייתי בדיוק כמו כל עצמאית ובעלת עסק היום שמתקשה ונאבקת.
במשך שנים, אף פעם לא הבנתי 'למה דווקא אני' אחרי ששנים עבדתי עם המנטורים הכי יקרים בארץ. חשבתי על עצמי שאני קצת יותר אנרגטית ופלפלית, אבל שום דבר מעבר לזה. ששאלו אותי 'מה אני עושה', עניתי 'יועצת עסקית'. לא הבנתי שזאת התשובה של עוד 100,000 יועצים אחרים, ושבעצם אני יורה לעצמי ברגל בכל פעם מחדש.
כל עוד הייתי במצב הזה, הלקוחות אף פעם לא ידעו למה לבחור בי (ובצדק, אני אפילו לא ידעתי למה לבחור בי!), לשווק את עצמי תמיד הרגיש כמו משימה בלתי אפשרית, והתוצאות? 'גורנישט' כמו שסבתא שלי הייתה אומרת. פעם אפילו ניגש אלי לקוח פוטנציאלי שהתחיל לריב איתי על להוריד 100 שקל, והוא פשוט לא ויתר (!). היום אני יודעת שהוא פשוט לא הבין את הערך ספציפי שלי.
והיום, מאז שהבידול שלי ברור כשמש, לקוחות מתמגנטים אלי די בקלות אני לא צריכה להתאמץ יותר מדי."
תקשיבי, זה נשמע כמו חלום. יכולה לתת לי דוגמא ללקוח שלך ומה קרה לו אחרי שעבר תהליך בידול כמו שצריך?
"ברור. יש לי דוגמא שאני ממש אוהבת כי היא פותחת את הראש לכל אחת שבטוחה שהיא אמורה לעזור לכולם…
דיקור סיני, מתאים ל'כולם', נכון? מתאים לאנשים שיש להם לחצים, מיגרנות, סוכרת, בעיות משקל. זה מתאים לילדים, למבוגרים ולמי לא, נכון? אחד הלקוחות שלי הגיע אליי לפני כמה שנים ו'התלונן' שלמרות שהוא יודע לעזור לכולם והוא נותן שירות מעולה, הוא לא מצליח להגיע לנחלה וליציבות , לא מצליח לשבור את תקרת הזכוכית של 15k כבר מעל 20 שנה!
אמרתי לו כמו שאני אומרת לכל אחד ואחת – 'התשובה שלך, הישועה שלך, היא להפסיק לכוון לכולם ולעשות בחירה אמיצה לעבר קהל אחד ספציפי!'.
האמת? אחרי כל כך הרבה שנים שהוא עבד עם המון מקרים וסוגים של בעיות ואנשים, הוא פשוט לא הצליח לקלוט את זה. הוא אפילו אמר לי 'תקשיבי, את תהרסי לי את העסק כי מי שכבר בא אליי לא ימשיך לפנות אליי אם אני אתמקד בבעיה אחת'.
בסוף הוא הסכים, ואחרי חשיבה קצרה הבנו שהקהל הכי טוב שלו זה 'נשים בגיל המעבר'. לאחר מכן, בניתי לו סמינר שהרעיד את כל השוק שלו ומה שקרה אצלו היה מרגש ברמות הכי מטורפות שקיימות… מעוד מטפל סיני שעובד 20 שנה ונתן טיפול לכולם, הוא ממש הפך ל'גורו' בין לילה בתחום שלו.
פשוט, נכון? פתאום הדיקור נהייה משהו משני, והבעיה שהוא פותר הפכה לעניין המרכזי. מרוב כמות הלקוחות שהתחילו להגיע, הוא פתח אפילו עוד יום טיפול בתל אביב (!)."

רואי גרין נוסקין " הפך אותי לסוג של גורו בין ליל..."
בואי תראי דוגמא נוספת מדהימה
יש לי לקוחה מהממת בשם שרה , היא הגיעה אליי כמנחת מיניות והיא טובה מאוד במה שהיא עושה , תקועה על 15k כבר שנים ולא מצליחה להבין מה היא עושה לא נכון
דבר ראשון שעבדנו עליו היה עם מי היא הכי רוצה לעבוד??
מיניות, מתאים ל'כולם', נכון? מתאים לזוגות וותיקים שאבדו את התשוקה , לאמהות טריות שחוות לילות לבנים ואין להן מושג מה הבעל לא מבין שלא בא להן , לאמהות שהילדים כבר בבית ספר ופתאום בא להן לגלות את התשוקה מחדש , לזוגות שהכל טוב על הנייר אבל לא נהנים כל כך במיטה , בקיצור, כמו שאת מבינה לא חסרות אופציות וכך היה נראה העסק של שרה . והיא אמרה לי ״ לי אני מאוהבת במה שאני עושה, אני ממש עושה ניסים, יש לי לקוחות בני 60 שפתאום הפכו לשפנים… יש לי עדויות מרגשות בטירוף , אני יודעת שאין סיבה שאני לא אהיה הכי חזקה בשוק אבל לא מבינה מה אני עושה לא נכון״ שאני לא מצליחה לשבור את תקרת הזכוכית של 15k כבר לא מעט שנים!
ואמרתי לשרה את אותו הדבר – בואי נבחר את הלקוחה הכי פצצה שיש , מי את הכי רוצה לעזור לה?
מה שאהבתי בשרה על השנייה הראשונה שהיא אמרה לי – אני איתך , יאללה זורמת , אני רוצה לעבוד עם אמהות ואם את מכריחה אותי למקד עוד … אמהות כמוני , אני חד הורית ונתתי את הנשמה שלי ואת כל כולי בשמונה שנים הראשונות , עד שהגדול שלי הגיע לכיתה ג ושם לא מצאתי את עצמי , לא זכרתי מי אני , מי זו שרה באמת , שרה שפעם אהבה סקס ואהבה את הגוף שלה ומיגנטה גברים גם חצי מהגיל שלה ושם בחרנו את הקהל , לאחר מכן עבדנו על תכנית ליווי מטורפת שתיקח את הנשים האלו מהעולם האפור שלהן לתוך מציאות של 50 גוונים של אפור ואז כבר המחיר עלה דרמטית וגם אז , אף אחת לא דיברה על הנחה ברגע שהיא הבינה מה שרה הולכת לעשות לה … לאחר מכן, בניתי לה סמינר שהרעיד את כל השוק שלה והיא מכרה בשידור חי לשליש מהמשתתפות בסמינר על המקום, בלי לדבר איתן , הן סלקו לבד , בלי לעשות שום שיחת פולואפ , זה רק מדגים לך מזה באמת להיות במקום שלך , שהנשים הנכונות לה היו מולה , היא פשוט מיגמטה אותן אליה והן התאהבו בה וסגרו בלי לדבר מילה על הנחות / מחיר, תביני שאחרי הסמינר , גם הנשים שהיום מובילות בשוק הזה של מיניות, פתאום התחילו לעקוב אחרי שרה ולהירשם לכל פעילות שלה כי הלקוחות פשוט נהרו רק לשרה, היא הפכה מעוד אופציה ל'גורו' בתחום שלה ויש לה כמה תכניות טלוויזיה שהתקשרו כדי לראיין את המסע שלה , אין מילים

וואו, נשמע מטורף. אבל לי, אני חייבת להגיד לך, הבטיחו לי דברים בעבר וכבר נכוויתי לא פעם… למה שהפעם זה יהיה שונה?!
"יקירתי, אני ממש מבינה אותך, חוויתי בדיוק את אותן כשלונות וכוויות. מה שכן, הפעם את הולכת לעבוד רק על מה שאת תכלס צריכה באמת וזה הבסיס, על מי שאת, לאפשר לעיניים הנכונות לראות אותך ולרכוש ממך בקלות וכך לתת למי שאת באמת לצאת החוצה ובענק (!). זה לא עוד 'שיטת שיווק חדשה', זה הייחודיות שלך לעומת כל השאר.
האם אי פעם עשית תהליך כזה שבו עצרת לחשוב ולהגדיר במדויק 'מי את', 'במה את שונה', 'מי הקהל המדויק שלך' ו'איזה בעיה ספציפית את פותרת'??"
האמת שלא.
"בדיוק, אנחנו נמצא את הייחודיות שלך בשוק, ונגרום לך לבלוט מעל כל התחרות. וזה? כל ההבדל וכל מה שהיה חסר לך עד היום. האמת היא, שאת עושה בידול כמו שצריך, לפעמים לא צריך יותר לשווק. העבודה פשוט מגיעה אלייך לבד.
איך הבוגרות שלי אומרות לי? וואלה חשבתי שקניתי תכנית שיווקית ות'כלס גיליתי את עצמי מחדש, ממש נולדתי מחדש."
תשמעי, לא קל לשכנע אותי, אבל אני מודה שסקרנת אותי. מה עושים מכאן?
"הדבר הראשון הוא להשאיר פרטים כדי שאחד מהיועצים שלי יחזור אלייך לבדיקת התאמה לתוכנית הליווי שלי 'למה דווקא את'
התוכנית מתאימה לבעלות עסקים שתקועות הרבה זמן על הכנסה של 15k פלוס מינוס :
אבל יודעות שהן לא פחות טובות אם לא יותר מהגדולות בשוק שלהן ושהגיע הזמן להדביק את הפער גם ברמה של ההכרה הציבורית וגם בכיס
התכנית לא מתאימה לכל אחת, חשוב לי לוודא שמי שנכנסת אליה באמת מחויבת ומוכנה להשקיע – כי זו שותפות לכל דבר ואני נותנת לא רק אסטרטגיה אלא ממש יד ביד
יש לי לקוחות שעשו מכירות ב 90,000 ש״ח . וזה לא בשמיים, כל מה שצריך הוא למצןא את הייחודית, את הלמה דווקא את מבין כולן , להבין מי הלקוח שהכי מתאים לך ומה המסר שלא יאפשר לו להתעלם ממך ואז עולים לאוויר לסמינר שמכתיר אותך בשוק – עושים מכירות בשידור חי. אם הכנסת 15,000 ש"ח את יכולה גם להכניס 90,000 ש"ח, הגיע הזמן להתחיל להכניס יותר כסף ובקלות , שהקהל שלך יידע מי את ומה את שווה, ואני פה כדי לקחת אותך לשם אחת ולתמיד."
לי, היה תענוג.
"תודה לך, אני מתרגשת להכיר את הנשים שמגישות מועמדות"
רוצה לבדוק אם תוכנית הליווי "למה דווקא את" מתאימה לך? התכנית מתאימה לעסקים וותיקים עם מחזור חודשי מינימלי של 10,000 – לפרטים נוספים על התוכנית השאירי פרטים ונציג שלנו יחזור אלייך בהקדם לבדיקת התאמה.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית
הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים
זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים
הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך
העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית
הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים
זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים
הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך
העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.