תרבות

"אני נראה טוב יותר, בלי שאף אחד יודע להגיד מה עשיתי!" - איך גברים בישראל משדרגים את המראה במהפך אסתטי 180?

תוחלת החיים עלתה, אבל הגוף לא נשאר לנצח וכבר בגילאי 35 גברים מסתכלים על עצמם במראה ולא אוהבים את מה שהם רואים שם: כרס, התקרחות, שומן, צוואר נפול ועוד. יצאנו לבדוק עם חיים שגב, מייסד הקליניקה היחידה בישראל המיועדת לגברים – "שגב קליניק", כיצד ישראלי ממוצע יכול לחזור לימי הזוהר בתוצאה עדינה ומדויקת וללא ניתוחים מורכבים ומסוכנים?

מור משרקי  14.12.21 // 11:00

"לא האמנתי שפתרונות קוסמטיים כאלה קיימים בכלל – ועוד לגברים!" חושף אודי (56) מירושלים, "כבר התרגלתי לקחת כמובן מאליו את הפגמים שהצטברו לאורך השנים… ההתקרחות, הכרס, השומן העודף בסנטר, השערות בכתפיים ובגב – אבל עכשיו אני מבין שהכל פתיר! 

וזה הרבה מעבר למראה החיצוני, כמה טיפולים בודדים ואני מרגיש מעולה כאילו חזרתי אחורה בזמן 20 שנה! אשתי מבסוטה עליי, נשים בעבודה פתאום מחמיאות, אפילו חברים מרימים גבה ואומרים שאני נראה מצוין בלי שהם יודעים בכלל להגיד במה מדובר…"

בימינו, עולם הקוסמטיקה נגיש מאוד לנשים בכל הגילים, ובמיוחד בגילאי 40+ כשהיופי הצעיר מתחיל לדהות. אך מהצד השני, הגברים נותרים ללא מענה, בזמן שגם הם חווים את אותן בעיות במראה החיצוני.

"למה להתפשר? למה לתת לביטחון העצמי לרדת? אפשר אחרת, וגברים רבים פשוט לא יודעים את זה", כך אומר חיים שגב מ"שגב קליניק", קליניקה חדשנית שהעניקה ליותר מ-1,000 גברים בישראל את המגוון הרחב ביותר בארץ בתחום הקוסמטי עם המכשור הטכנולוגי מהמובילים בעולם.

חיים שגב: "טכנולוגיה מתקדמת בתחום האסתטיקה מאפשרת לטפל בכל פגם שאי פעם הפריע לך"

"הטכנולוגיה היום מדהימה ואפשר בסדרת טיפולים מדויקים לעשות מהפך אסתטי של 180 מעלות – החל מהשערות בישבן, דרך הכרס המציקה, הפנים הרופסות ועד לקצה הפדחת והקרחת", הוא ממשיך וטוען, "בגילאי 35 ומעלה זה בדיוק הזמן, אחרי שנתת מעצמך למשפחה ולעבודה – תחזיר ותשקיע בעצמך כדי להישאר הגבר שאתה רוצה להיות. שלא לדבר על זה שיש דברים שאתה חייב לשמר היום כי בגילאי 60 ו-70 כבר לא תוכל".

חיים, תסביר לנו איך גבר בן 45 עם כרס וסנטר נפול יכול לעשות מהפך של 180 מעלות?!

"אתה תופתע לשמוע אבל זה מה שקורה. מגוון האפשרויות היום הוא מטורף, כמעט כל דבר שאתה לא אוהב אצלך במראה – אפשר לשנות. 

יש את מה שכולם מכירים, כמו הסרת שיער בגב או בישבן, הלבנות שיניים, טיפול בדלילות בשיער הראש או טשטוש צלקות וטיפולי פנים שונים לבעיות עור. 

אבל אצלנו זה מגיע לרמה של חידוד קו הלסת, המסות שומן בסנטר ובצוואר הנפול, מיצוק עור רופס, העלמת קעקועים וכתמים בעור, יישור קמטים במצח או בצדי העיניים וממש שינוי מרקם וגמישות עור הפנים. יש גם חיטוב הגוף עם טכנולוגיות מדהימות! שריפת תאי שומן, הפחתה של הכרס ושל ה'צדדים' ואפילו חיטוב שממש משיג לך שרירים". 

בתמונות: לפני ואחרי טיפולים קוסמטיים שבוצעו ב"שגב קליניק". בתמונה העליונה טיפול לשקעי עיניים למראה עייף, אורך מספר דקות. בתמונה התחתונה חיטוב והמסת שומן .

באמת מגוון! אבל תכל'ס, כמה זה רלוונטי לגברים? כל מכוני היופי והאסתטיקה הם לנשים ולא סתם…

"במציאות כמו שלנו, הנראות חשובה לגברים באותה מידה. היום נשים רוצות גבר שיודע לדאוג לעצמו, מטופח, מריח טוב ונראה ייצוגי. בקיצור, גבר להתגאות בו. 

וגם אנחנו – לא מגיע לנו להיראות טוב ולהרגיש טוב? גם בגילאי 40 ו-50 להיות צעירים ולא רק ברוחנו, להגיע לפגישות מחזור בגאווה ולא במבוכה של 'איך הזדקנתי' מול החבר'ה.

אבל הבעיה כמו שציינת היא שכל מכוני היופי והאסתטיקה מתמקדים בנשים. כאן אנחנו מביאים את החדשנות האדירה של קליניקה שממש מיועדת לגברים. זה נבע אגב מצורך אמיתי אישי שלי.

אני במשך שנים כדי לדאוג לנראות החיצונית שלי רדפתי אחרי מקומות שונים, פה קוסמטיקאית, שם מכון יופי, קליניקות שונות… זה היה מתיש וברוב המקרים לא יצאתי עם תוצאות שאהבתי, שלא לדבר על זה שפשוט הרגשתי לא נוח במקומות האלה.

זה מה שגרם לי להקים קליניקה שמיועדת לגברים, לטיפולים אסתטיים מהסוג שאנחנו רוצים וצריכים. זה כמו שתלך לבארבר, ספר גברים, ולא למספרת נשים. 

חיים שגב: "הצורך שלי גרם לי להבין שיש הרבה בחוץ כמוני - וזה מה שגרם לי להקים קליניקה שמיועדת לגברים"

יש לך צורך ממש באבחון שונה. אתה לא תלך לקוסמטיקאית שמנפחת שפתיים לנשים כשאתה רוצה מראה גברי ומחוספס ולא נשי ועגול. גם ההזרקות של הבוטוקס והחומצה ההילארונית הן במינונים שונים ולפעמים גם במיקומים שונים, אצל נשים וגברים וצריך אבחון שונה.

זה נוגע לכל דבר ולא רק להזרקות. מכוני לייזר שרגילים להוריד לנשים לא יתמחו בהכרח עם שיער עבה ועיקש של גברים שדורש יחס מיוחד, טיפול בתדירות גבוהה ואינטנסיביות יותר.

בגלל שיש לנו מטפלים וגם מטפלות, המטופל יכול לבחור ולהרגיש הרבה יותר בנוח גם כאשר הטיפול הוא מהגב, הישבן ואפילו בפי הטבעת.

יותר מזה, עקב העובדה שגברים לרוב לא רוצים שינויים מוחצנים ומוגזמים, אז הטיפולים מאוד עדינים ומדויקים. אתה לא תצא נפוח ומלאכותי, ממש לא. הטיפולים מותאמים למראה שלך עם שיפורים קטנים שאנשים יסתכלו עליך ויגידו שאתה נראה מעולה ולא יהיה להם מושג מה בדיוק השינוי".

וואלה, ותגיד זה לא כואב כל הטיפולים האלה?

"תשמע, הכאב הרגשי של מי שמגיע אלינו ולא מרוצה מהמראה שלו הוא גדול בהרבה מכל טיפול שעושים אצלנו בקליניקה. גם אם יש טיפול קצת לא נעים, זה משהו זמני (ומהיר) לעומת השינוי המטורף שמקבלים והמראה החדש שנשאר איתך אחר כך שנים. זה שווה את זה.

האמת היא שיש היום טכנולוגיות ושיטות שבעזרת כמה הזרקות קטנות או שאיבות והמסות שומן במיקומים הנכונים – אפשר להגיע לתוצאות של פיסול פנים מדויק ביותר במינימום של כאב וחוסר נעימות.

בנוסף, יש גם המון פתרונות בלי הזרקות כלל – למשל מכשיר חדשני שנקרא 'ספקטרה' ומאפשר העלמת קעקועים וכתמים תוך מספר טיפולים, או לדוגמא  מכשיר חדשני  בשם 'אולטרפורמר' שממצק עור רופס בפנים וניתן לראות תוצאות משמעותיות תוך כמה טיפולים.

הטכנולוגיה המתקדמת הופכת את הטיפולים הקוסמטיים לכל כך פשוטים ונגישים – לפעמים תוך דקות ספורות כבר תוכל לצאת מהקליניקה כמו חדש".

חיים שגב: "זריקה של כמה דקות - ואתה נראה מעולה למשך כמעט 12 חודשים!"

אם זה כל כך קל ונגיש, למה גברים לא עושים את הטיפולים הקוסמטיים האלה באופן שגרתי?

"זה הרבה עניין של מודעות ושל פופולריות. לצערנו גם אנשים שמכירים את הפתרונות מתביישים ולא יעשו צעד אקטיבי כדי לטפל בעצמם, וככה במקום 5-10 דקות של טיפול שמוציא אותם גברים נחשקים ומאושרים יותר, הם נשארים חיים שלמים עם גוף ופנים שהם לא מרוצים ממנו ומתוסכלים .

אין מה לעשות, אם אישה יכולה להגיד בגאווה שהיא הולכת למכון יופי פעם בחודש, אצל גברים זה עדיין מושתק. זה לא מקובל כמו דברים אחרים, למשל הסרת שיער ואפילו טיפולי פנים מסוימים.  

מעבר לזה, גם מי שניסו כל מיני טיפולים, נגיד המסות שומן למיניהן וחיטוב הגוף – לא תמיד ראו תוצאות, אז הם כבר לא מאמינים בכל השיטות הקוסמטיות ומתייאשים מראש".

בתמונה (לפני ואחרי) טיפולים לדלילות שיער

אז למה דווקא אצלכם שיטות להמסות שומן וחיטוב הגוף יעבדו? במה אתם שונים ממקומות אחרים?

"יפה, אז נוסף לעובדה שהקליניקה שלנו מותאמת במיוחד למה שגברים צריכים, הטיפול אצלנו ידוע במכשור הטכנו-קוסמטי (טכנולוגיה קוסמטית) המתקדם שלו. גם המכשירים עצמם הם מהמובילים והעדכניים ביותר בעולם כאלה שעלו הרבה מאוד כסף ככה שברוב המקומות אין וגם השילוב בין המכשירים השונים יוצר תוצאה אפקטיבית

הרבה מקומות למשל עושים טיפול במכשיר אחד של המסת שומן, אבל אצלנו יש חדר שלם של כל הטכנולוגיות בתחום הזה: לייזר שמחסל תאי שומן, אולטרסאונד שמטפל בתאי השומן שהלייזר לא הגיע אליהם, מכשיר גלי רדיו שמרוקן תאי שומן שעוד נותרו וממצק את העור, מכשירים לפיתוח שרירים בצורה אלקטרו מגנטית וחשמלית ועוד.

ויחד עם המכשור המתקדם, אנחנו מעבירים אותך תהליך. התוצאות הדרמטיות של המכשירים לא שוות כלום אם אתה חוזר להשמין אחר כך, אז אנחנו מצמידים לך תזונאי ומאמן כושר שבונים לך תוכנית אישית כדי לשמר ולמקסם את התוצאות שהשגת בטיפולים.

חיים שגב: "אנחנו לא מוכרים לך סדרת טיפולים על מכשיר אחד, אלא מעבירים אותך תוכנית שלמה, תהליך של כמה טכנולוגיות משולבות, יחד עם תזונאי צמוד שמוודא שהתוצאות ישתמרו לטווח הרחוק"

אין את זה בשום מקום אחר בארץ, גם לא לנשים דרך אגב. זה הכל כלול: לצאת עם גוף מושלם, להיראות צעיר בעשור וכמובן להיות הרבה יותר נמרץ וחיוני גם במצב רוח, לא רק במראה".

נשמע טוב אבל קצת מסובך… כמה זמן כל התהליך הזה לוקח? אפשר לראות תוצאות מיידיות?

"אז בשביל מהפך אסתטי 180 יש תהליך של 4-5 חודשים בממוצע, גם כי המסת שומן וחיטוב זה משהו שלא בא ברגל, וגם כי טיפולי פנים שנועדו להצערת העור הם כאלה שעובדים על המאגרים הטבעיים של הקולגן בעור והאלסטיות שלו, ככה שרק אחרי שבוע שבועיים מתחילים לראות את התוצאות.

אבל בתוך המהפך יש הרבה מאוד טיפולים שהם 'קוויק ריפייר' – תיקונים מהירים, ולפעמים תוך שעה או כמה דקות אתה רואה את התוצאות. זה רלוונטי למשל לפיסול פנים, חידוד לסת ואף, מילוי שקעים מתחת לעיניים וגם הלבנת שיניים.

אין כאן קסמים. מישהו שיבוא עם כרס לא יכול לצאת עם קוביות אחרי שבוע. אבל החדשות הטובות הן שדווקא התהליך הארוך יותר אפקטיבי ומקיף, אתה לא בא כדי להוריד 5 קילו ולהחזיר אותם בארוחת חג הבאה. אתה מגיע לשנות את הגוף אחת ולתמיד.

הרבה פעמים אנשים רוצים מהר מהר, פתרונות של אינסטנט. אז הם הולכים למקומות אחרים שמבטיחים הבטחות ולוקחים להם כסף, אבל לא משיגים את התוצאות הרצויות.

לא פעם ולא פעמיים היינו צריכים לסרב ללקוח ולהסביר לו שהטיפול שהוא רוצה לא מתאים לו. אנחנו לא באים למכור לך סדרות טיפולים, ממש לא. אנחנו מתאימים לך את כל חלקי הפאזל כדי שהמהפך 180 שלך יהיה מושלם בדיוק בשבילך".

הבנתי, אז בעצם יש אצלכם גם התאמה אישית של מהפך אסתטי 180 כל אחד לפי מה שהוא צריך?

"בול. אני יכול לספר לך על מישהו שהגיע אלינו אחרי שעשה 3 טיפולים במכשיר המסת שומן במקום אחר ולא ראה שום תוצאה. היועץ שלנו עשה לו בדיקות וזיהה בעיה תזונתית, שלח אותו לבדיקות דם ומה הסתבר? הוא סבל מתפקודי כבד אז לא היה שום סיכוי שיוריד במשקל!

העברנו אותו תהליך של ניקוי רעלים עד שתפקודי הכבד חזרו לנורמה ורק אז התחלנו את תהליך ההרזיה שלנו. תוך חודשיים וחצי הוא כבר ירד 7 קילו וסוף סוף קיבל את התוצאה שהוא שילם עליה למקום אחר.

זה לא רק בחיטוב דרך אגב. יש מי שמגיע אלינו ורוצה הזרקות שיחליקו לו את העור, אבל אנחנו מזהים שהעור שלו פגום והמרקם לא מתאים להזרקה. אז קודם כל עושים טיפול פנים במכשור טכנולוגי מתקדם שמייצר קולגן טבעי ומרקם טוב יותר, ורק אז עושים הזרקה שתיראה טבעית ונכונה.

החשיבות של התהליך המדורג פה היא מחייבת, בזכותה כל הגברים שמגיעים אלינו בלי יוצא מן הכלל חוזרים ועושים גם טיפולים אחרים – פשוט כי הם מגלים שזה הרבה יותר קל ופשוט משהם חשבו, והתוצאות פשוט מדהימות!"

טוב זה נשמע נהדר, אז מה הדבר הראשון שצריך לעשות כדי לעבור בשגב קליניק מהפך אסתטי 180?

"קודם כל, צריך ליצור אתנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו. לאחר הפגישה, אנחנו נתאים לך את התוכנית הרלוונטית גם לרצונות שלך וגם לצרכים שלך לפי האבחון שלנו – ונקבע פגישות לפי הצורך במחלקות השונות: פיסול פנים והצערת העור ע״י הזרקות, טיפולי פנים, הסרת שיער, טיפולים בדלילות בשיער, הלבנת שיניים, המסת שומן וחיטוב הגוף ועוד.

הצוות שלנו מגוון מאוד ותמיד תוכל לבקש את סוג המטפל שאיתו תרגיש הכי בנוח, בין אם זה גבר או אישה.

ומעבר לטיפולים של המהפך, אתה מקבל אצלנו ליווי לאורך כל התהליך, מנהל שירות שכל תפקידו הוא לענות לך לשאלות, ליזום שיחות טלפוניות, לראות שהשגת את התוצאות שרצית, לעודד אותך תוך כדי ולהיות שם כדי לוודא שאתה באמת חוזר לימי הזוהר שלך – ואפילו יותר טוב".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »