עסקים

"מוריד הגשם": גאון השיווק המסתורי שעומד מאחורי הצלחות של 100 מיליון שקל חושף לראשונה איך הוא עשה את זה

הוא נראה ומדבר ממש כמו אדם מהישוב, בתעשייה רבים קוראים לו "מספר 1 בארץ", אך למעשה עידן דנש (35) כבר הספיק לייצר לעסקים הקטנים איתם עבד מעל ל-100 מיליון שקלים בהכנסות דרך האינטרנט בשנים האחרונות. לטענתו, מדובר בנוסחת קסמים שיווקית ("השקה אינטרנטית") שהפכה אין ספור עסקים להצלחה מסחררת בארצות הברית, ולאחרונה הגיע לשיאה כאן בארץ. הכירו את האיש שמגשים חלומות לעסקים בישראל.

דין אלבס  25.09.22 // 8:00

בתחקיר שעשיתי לפני הראיון הזה, גיליתי שעידן דנש (35) נקרא בעיני רבים מלקוחותיו ומכריו ״גאון שיווק״. יש כאלו אפילו המתארים אותו בתור "מספר 1 בישראל" בכל מה שקשור לשיווק בדיגיטל בדגש על גיוס לקוחות לעסקים באמצעות משפכי שיווק מתקדמים. 

אין זה מפתיע, מכיוון שאחרי שלומדים וחוקרים את ההצלחות חסרות התקדים שלו כאן בישראל עם עסקים אנונימיים שהפכו בין לילה לאימפריות שמגלגלות מיליוני שקלים מדי שנה, מבינים שכנראה יש פה משהו אחר לא מהעולם הזה.

"ברגע שיודעים לבנות סטטוס של מומחה תוך 10 דקות, פתאום קל למלא אולם של 400 איש"

דנש, אני חייב להבין מה עשית ללקוחות שלך שהם כל כך מעריצים אותך?

״תראה, אני לא יכול לומר שהם מעריצים אותי, אבל בהחלט יש בינינו חברות טובה והרבה הערכה הדדית. ככה שזה שאתה עושה מיליונים לאנשים, יש להם נטייה לאהוב אותך על זה [דנש צוחק].

בנוסף, אני באמת חושב שאחד הדברים שהצלחנו להשיג יחד זה לקחת את אותם עסקים ממקום מאד 'בינוני' למצב שהם נחשבים בעיני הקהל שלהם ל'מומחי-על' ומובילי שוק שצריך להקשיב להם ולקנות מהם כל דבר שהם מציעים. למעשה חלק מהעסקים שעבדתי איתם רק הקימו את העסק, וכבר אחרי חודש וחצי עקפו בסיבוב את השחקנים המובילים בתחום שלהם.״

אני מבין שההצלחות האלה הגיעו בזכות מה שאתה מכנה "השקה אינטרנטית"?

״נכון מאוד. אני שמח ששאלת, כי רוב העסקים לרוב לא מבינים למה השקה זה תהליך כל כך עוצמתי. השקה היא למעשה 'מכונת שיווק משומנת' שיודעת לקבל שקל אחד ולהפוך אותו ל-2, 5, 10 או 20 שקלים. וכל זה? קורה בלי תקציבי פרסום ענקיים, בלי הכנות של שנים, בלי צוות גדול, בלי להיות גאון טכני ובלי מערכות מסובכות, בלי להיות מומחה בשיווק.

השקה אינטרנטית טובה יודעת לייצר ברשת "באזז" כל כך מטורף סביב מוצר או שירות ככה שאדם אנונימי שלא מכירים אותו – הופך תוך פחות מ-30 יום לסופרסטאר עם רשימת מעריצים, קהילה חמה ואוהבת, וכמובן לידים רותחים (פניות) מאנשים שכבר האשראי שלהם חצי בחוץ. 

ואם זה לא מספיק, אפשר להגיע בזכות השקה לכמות אדירה של אנשים. אפשר לומר שאין פה תקרת זכוכית, ברגע שיש לך השקה שעובדת אפשר כבר בשנה הראשונה לייצר מיליוני שקלים ולהפוך למותג חזק כאילו אנחנו קיימים כבר 20 שנה.

השקה גם מאפשרת לך 'לפטר' את הלקוחות שלא מתאימים (פשוט כי מגיעים כל כך הרבה לקוחות שהם כן מתאימים), ואפילו אפשר להעלות מחירים בקלות כי פתאום יש לנו סטטוס של מומחה."

נשמע קצת טוב מכדי להיות אמיתי, לא?

"למי שלא מבין איך השיטה עובדת, אז כן, זה יכול להיראות לא מציאותי. אבל המציאות הוכיחה שוב ושוב שאין דבר יותר אמיתי מזה. למשל, לקוח וחבר טוב בשם צביקה עינב הוא היוצר של תוכנית 'אבא חטוב' ששברה כל שיא אפשרי בעולם התזונה והדיאטות. אני מדבר איתך על עסק שמגייס אלפי לקוחות חדשים כל שנה בזכות השקה אינטרנטית, וכל זה בפחות משנתיים."

וואו, אלה מספרים באמת לא רגילים. אפשר לשאול מה לדעתך הסיבה שבגללה בעלי עסקים קטנים לא מצליחים להגיע לתוצאות בשיווק שלהם?

״בוודאי! התשובה היא פשוטה, לצערי הם מוכרים (או מנסים למכור) למה שנקרא בעולם השיווק 'קהל קר'. 

ואני אסביר, זה נכון ששיווק הוא נושא גדול ויש הרבה טעויות שבעלי עסקים עושים בתחום הזה, אבל אם אני צריך לבחור נקודה אחת משמעותית, כזאת שיכולה לעשות את ההבדל לכאן או לכאן, הייתי אומר את הדבר הבא – רוב העסקים מנסים למכור ללקוח שעדיין לא בשל לקנות. 

דמיין רגע 3 מעגלים אחד בתוך השני, קצת כמו מערכת השמש. ליד המעגל החיצוני שהוא המעגל הגדול מכולם נכתוב 'קר', ליד המעגל הפנימי יותר (שהוא קטן יותר מהחיצוני) נכתוב 'פושר', ובתוך המעגל הפנימי ביותר (שהוא גם הקטן ביותר) נכתוב 'רותח'.

המילים האלה לא מסמלות דרגת חום של משקה מסוים, אלא של הלקוח הפוטנציאלי שלנו וכמה שהוא 'בשל' לקנות מאיתנו. כלומר, דרגת החום שלו בנוגע לבעיה מסוימת, כמה הוא רוצה לפתור אותה עכשיו!

והנה העניין… מתי לדעתך רוב האנשים מרגישים מוכנים לקנות משהו? שהם במצב של "קר", "פושר" או "רותח"?

ברור שרותח.

"בדיוק. רוב האנשים מבצעים רכישה רק שהם במצב הזה של 'רותח', זה אגב למה הפרסום בגוגל עובד כל כך טוב, כי כשמישהו מקליד בגוגל 'כמה עולה צימר בקיץ בצפון ליד הכנרת עם בריכה?', הוא כנראה כבר סופר בשל לרכישה.״

האמת, זה נשמע די הגיוני. אבל נניח ובעל עסק שהולך להיתקל בראיון הזה, איך הוא יכול להיות בטוח שהשקה אכן תעבוד עבורו?

״תראה, אני יכול להסביר את הפרקטיקה של ההשקה ולמה היא עובדת לדעתי אבל הכי טוב זה להראות מספרים. 

קח לדוגמא את ההשקה של תוכנית 'המרוץ לדירה' (תוכנית לכלכלת המשפחה) שבה הצלחנו לגייס יותר מ-1,000 לקוחות חדשים ב-30 ימים. ברור לי שלא כל בעל עסק הוא אושיית רשת כמו הפרזנטור של אותו קמפיין, אבל אני בטוח שאם הבאנו יותר מ-1,000 לקוחות בחודש בזכות ההשקה, אז עסקים קטנים יכולים לעשות 100 או 50 או אפילו 20 לקוחות בלבד. עבור בעל העסק 100 לקוחות שמשלמים לו 2,000 שקל על מוצר זול יחסית זה יפה מאד.״

ולמה לדעתך השקה עובדת כל כך מדהים ומביאה תוצאות יוצאות דופן? מה הסוד?

"פשוט מאוד, זה בגלל שבתהליך של השקה אינטרנטית יש שילוב של 6 האלמנטים הכי חשובים בעולם השיווק כדי לשכנע לקוח לרכוש, והאלמנטים האלה משתלבים בצורה מושלמת ככה שאנשים לא יכולים להתעלם מזה והם פשוט – משתכנעים."

״6 האלמנטים בשיווק״? למה אתה מתכוון?? זה נשמע חשוב.

"זה באמת חשוב. 6 האלמנטים בשיווק הם 6 האלמנטים היחידים שהוכחו מדעית ככוחות המשפיעים ביותר על בני אדם, בכל מה שקשור לביצוע רכישה והתעניינות במוצר.

הראשון זה אלמנט הקהילה – בני האדם אוהבים לעשות דברים יחד כקבוצה. כשאנחנו במסיבה ורואים את כולם סביבנו רוקדים זה נותן לנו הרגשת ביטחון פתאום לקום גם ולרקוד. ביהדות לא סתם נהוג להתפלל כשיש מניין ואצל רוב המשפחות יש מנהג שאוכלים יחד כל המשפחה ארוחת שישי.

האלמנט השני זה אלמנט הציפייה – תחשוב על אירועים חשובים בחיינו כמו ימי הולדת, שמחות כמו חתונה, ילד ראשון… כמה שהאירועים האלה מרגשים, וזה קודם כל בגלל הציפייה האדירה שיש לנו לקראת אותו אירוע.

האלמנט השלישי הוא אלמנט הסמכותיות –  ברגע שאנחנו מחשיבים מישהו בנושא מסוים למומחה, אוטומטית אנחנו יותר מקשיבים לו והוא יותר משפיע עלינו. תחשוב על רופא, שוטר או פרופסור בנושא מסויים, אנחנו ניקח את הדברים שלו ברצינות שיא.

האלמנט הרביעי הוא אלמנט ההדדיות. בכולנו טבוע יצר עמוק של נתינה, וכשאנחנו מקבלים משהו באופן אוטומטי מתעורר אצלנו הרצון לתת בחזרה. האלמנט הזה בא לידי ביטוי מעולה בהשקה, כי בתהליך השקה אנחנו נותנים ללקוח ערך עצום (בחינם) והוא מרגיש מחויב להחזיר לנו מה שמוביל יותר בקלות לרכישה.

האלמנט החמישי הוא אלמנט ההוכחה החברתית, אחד הדברים שנותנים ללקוח הכי הרבה תחושת ביטחון להכניס את היד לכיס ולקנות משהו (בטח ובטח אם המוצר יקר), זה הידיעה שיש אנשים שרכשו את המוצר/שירות לפנינו. אף אחד הרי לא אוהב להיות 'שפן נסיונות', נכון?

והאלמנט האחרון הוא אלמנט שנקרא: אפקט המחסור. העיקרון פה הוא פשוט – כשיש פחות ממשהו אנחנו רוצים אותו יותר. זהב, מכוניות יוקרה, או סתם חופשה.

מדהים. אתה יכול לתת לי דוגמאות לעסקים יותר קטנים שעבדת איתם, עסקים שהתחילו עם משאבים צנועים?

״כן כמובן, רק שאז הם התחילו עם משאבים צנועים והיום הם עסקים שמגלגלים מיליונים. למשל, אי שם ב2016, הכרתי חבר'ה מעולים שלימדו שוק ההון, הייתה להם תוכנית לימודים מצוינת אבל הם לא ממש הצליחו לגייס תלמידים בזמנו. אלה היו הנתונים:

שהכרנו הם פתחו כיתה (פרונטלית) של 30 תלמידים פעם בחודשיים בערך, בזמן שהמכירות היו מאוד קשות. תוך שנה מהרגע שהתחלנו לעבוד יחד, אחרי 3 השקות גדולות, גייסנו כמעט 2,000 תלמידים עם מחזור הכנסות של כ-13 מיליון שקלים, באזז מטורף ונוכחות בלתי מעורערת ברשת, רשימה של כ-100,000 לידים ברשימת התפוצה ומיתוג של מובילי שוק. נחמד לא?

האמת? נשמע מטורף. אבל תגיד, באמת אפשר לעשות השקה ולהגיע לתוצאות טובות עם תקציב שיווק קטן או אפסי למי שרק מתחיל?

״לחלוטין כן. אני יודע שזה נשמע בלתי אפשרי וכל החיים אמרו לנו שאין דבר כזה, שעסק לא יכול לקום על הרגליים ולהתחיל להרוויח תוך 30 יום. הרי לא יכול שכל כך הרבה כסף ולקוחות מגיעים עם השקעה כל כך מזערית של זמן, כסף ומאמץ, נכון? אז זהו… שזה כן אפשרי.

כדי להבין איך זה אפשרי צריך להגיד שנהוג לחלק את ההשקות ל-3 סוגים עיקריים: השקת שותפים, השקה פנימית והשקת גרעין.

בהשקת גרעין אנחנו לא צריכים רשימה וגם לא תקציב פרסום גדול.  קשה להאמין, אבל אני מכיר השקות שהתחילו את דרכן עם כמה עשרות כתובות מייל בלבד, והיום הם בליגה של הגדולים עם מחזורים של 6 ו-7 ספרות. ככה שאסור לזלזל בהשקה הזו, גם אם היא למראית עין נראית קטנה.״

ואם הצד הטכני של בעל העסק הוא לא הצד החזק אצלו, מה אתה מציע לעשות?

"אני אספר לך משהו שיישמע מוזר… אם יש מישהו שגרוע מאד בצד הטכני זה אני. ובכל זאת הרמתי כמה השקות שהצליחו לא רע בכלל. זה נכון שיש צד טכני אבל הוא פחות מסובך ממה שחושבים. ומי שאין לו שום גישה למחשבים או סתם לא בא לו להתעסק עם זה, יש נותני שירותים שיעשו עבורנו את העבודה במחירים נוחים.

בנוסף, פעם לפני 10 שנים היה מאוד קשה לעשות השקה. היית צריך להיות מתכנת, להיות מעצב גרפי, עורך וידיאו וצלם ובעל עוד כל מיני כישורים מיוחדים. היום יש תוכנות שמרכזות הכל והן נורא פשוטות לשימוש ולתפעול."

אני שואל שוב כדי לוודא. אם זה עסק צעיר בתחילת הדרך, מה שנקרא ״ חדש דנדש״, האם השקה מתאימה לו?

"חד משמעית – כן! אם אותו עסק רוצה לצמוח ומהר, לגדול מהר – השקה זאת כנראה הדרך הכי טובה עבורו כבעל עסק חדש. יודע מה, גם עסקים שהם לא ממש חדשים אבל תקועים בתקרת זכוכית שמשאירה אותם 'קטנים', השקה תעזור להם לשנות את המציאות הזאת, ומהר.״

״כמות מכירות ולידים מהשקה אחת, חלום רטוב של כל השקה״

אוקיי דנש, נניח אם אני בעל עסק שרוצה להתחיל השקה עכשיו, מה אני עושה?

״אוקיי, שלב ראשון אתה בודק אם השקה מתאימה לעסק שלך (מומלץ לבדוק את הקריטריונים עליהם אני מדבר בסדרת הסרטונים). לאחר מכן אתה צריך להחליט שאתה הולך על זה בכל הכוח, ובשלב האחרון אתה מתחיל בהכנות לפי כל השלבים המסודרים של הנוסחה. 

זאת נוסחה מוכחת שרק צריך ליישם אותה: תכנון, הקמה, טסטים, התפוצצות.״

איפה אני יכול למצוא את הנוסחה המלאה והידע איך להרים השקה?

״בימים אלה העלתי סדרת סרטונים חינמית בת 3 סרטונים בהם אני מסביר בדיוק איך לעשות השקה אינטרנטית. זאת נקודה ממש טובה להתחיל ממנה. אני רק חייב לציין שהסדרה תהיה זמינה לצפייה תקופה קצרה בלבד ממניעים עסקיים. 

לכן, אני ממליץ לכל בעל עסק שרוצה להכפיל את התוצאות העסקיות שלו פי כמה כבר בחודשים הקרובים, להירשם ולצפות בהקדם בסרטונים. אלפים כבר צפו בסדרה הזאת והחומר שם אחראי על יותר מ-100 מיליון שקלים, כאן בישראל."

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »