בריאות

"למה לבזבז 5 ערבים בשבוע עם אימון 90 דקות?! עם השיטה שלי את משיגה את הגוף האידיאלי ב-45 דקות של מסיבה!"

אחת מ-7 נשים סובלת מירידה במסת שריר ועור רופס, בעיקר לאחר לידה, אך מתקשה להתמיד בכושר מספיק זמן כדי לשרוף קלוריות ולהתחטב, בין היתר בשל אימונים מעיקים ומתישים שמשעממים וחוזרים על עצמם. לאחר שגילינו את סטודיו "זאדוש" ברמת השרון שבו "אימוני כושר הם מסיבה כיפית", יצאנו לבדוק מהי ה'שיטה הפונקציונלית' שלו שמאפשרת גם הנאה וגם חיטוב תוך שלושה חודשים?

מור משרקי  9.5.21 // 09:30

"עזבי את זה שאין לי זמן להיכנס לכושר, אין לי אפילו זמן לעצמי!" מתלוננת רונה (37) מתל אביב, "הילדים, הבעל, הבוס… כולם סוחטים לי את השבוע. בין ישיבה בזום ל'יובל המבולבל' אני מתכננת מה לבשל בערב. אין לי תחביבים כבר, אז אימון ספורט? אין מצב. דווקא הייתי שמחה להיכנס לכושר. השמלות כבר לא יושבות עליי טוב. הישבן, החזה, הכל חסר צורה. אבל התייאשתי, פשוט אין לי זמן להתאמן עכשיו 4 פעמים בשבוע!" 

אין אמא שלא תזדהה עם זה: אחרי הלידות קשה יותר לשמור על משקל, העור מתחיל להיות רופס ומידלדל, הגב מתחיל לכאוב יותר והעייפות מושכת למיטה מוקדם מהרגיל. כשהגוף מאבד מסת שריר, הוא מתקשה לתפקד גם בפעולות יומיומיות כמו שטיפת כלים, קיפול כביסה, הרמת שקיות סופר או התרוצצות אחרי הילדים. הבעיה? לנשים הקרייריסטיות של היום פשוט אין זמן להיכנס לכושר!

"האמת היא שזאת רק חלק מהבעיה" חושפת מיכל זאדה (33) או בכינוי – זאדוש, בעלת 'זאדוש' סטודיו בוטיק לאימונים פונקציונליים ברמת השרון, "עכשיו בתום תקופת הקורונה רואים את זה הכי טוב. גם נשים שהתפנה להן זמן פשוט לא רוצות לחזור לחדרי הכושר הקרים, עם המכשירים הדביקים והמתאמנים מלאי הפוזה שמוציאים קולות ממש לא נעימים. אין להן שום חשק לעשות אימונים משעממים ובסוף בכלל לא לראות תוצאות. נו, אפשר להאשים אותן?!"

מיכל זאדה (33) מאמנת ומדריכת כושר ובעלת הסטודיו לאימונים פונקציונליים.

 

זאדוש, עם תלתלים מקפצים ואנרגיות שאפשר רק לקנא בהן, נכנסה לעולם האימון דווקא מתוך הרבה כאב וקושי. כשרואים את ההתלהבות המידבקת שלה, כמעט בלתי אפשרי לנחש שהייתה ילדה שסבלה מהצקות לגבי משקל גופה, מה שהוביל אותה להפרעות אכילה חמורות. "רק כשהתבגרתי הבנתי שאני צריכה עזרה מקצועית, וכך האהבה לספורט הפכה אצלי למשהו מאוד בריא ומאוזן", היא מספרת.

"למרות תואר בתקשורת, הבנתי שזה לא אני, ובאמצע הפקת פרסומת פגשתי את ליקי רוזנברג, מאמנת הכושר של כל הסלבז שהייתה לי אוזן קשבת וייעצה לי בתחום" אומרת זאדוש.  מאז עברו הרבה מים בנהר, ולאחר שלמדה אימון כושר מקצועי ואימנה קבוצות קטנות בפארק (שבמהרה הכפילו את מספריהן), זאדוש פתחה סטודיו משלה ושילבה בו את כל מה שמעולם לא מצאה במקומות שבהם אימנה – מרחב ועיצוב בוטיקי, אינטימיות משפחתית, הדרכה בקבוצות קטנות ואימון מקצועי שמביא תוצאות חיטוב מקסימליות בזמן קצר.

זאדוש, ניסיתי כל סוג אימון אפשרי ולא משנה מה עשיתי לא ראיתי שום תוצאות, מה לדעתך הבעיה?!

"הגורם העיקרי שגורם לנשים לא לראות תוצאות הוא חוסר התמדה. אבל הן לא אשמות כאן, הפתרונות הקיימים היום לא מאפשרים להן באמת לרצות לבוא ולהתאמן. הרי כשאת כבר מפנה זמן מהלו"ז העמוס שלך, את לא רוצה להגיע לאיזה 'מפעל הליכונים', להתבייש מאנשים, להיות זרה, לא להרגיש בנוח ובסוף להבין שבאת לשרוף יותר זמן מאשר קלוריות… זה לא מביא תוצאות ויותר חשוב: זה פשוט לא מהנה.

ואת יודעת מה קורה כשאת לא נהנית באימון? פשוט מאוד, את מפסיקה להתמיד בו. כמו הדיאטות 'כאסח' של לאכול רק מרקים או רק כרוב, תעשי את זה שבוע, תסבלי ובסוף תעלי יותר קילוגרמים ממה שהורדת. המטרה היא לא לסבול, להיפך! את צריכה להרגיש שאת רוצה להגיע ושזה עושה לך טוב! לכן יש ב'זאדוש' דגש גדול על סטודיו בוטיק שכונתי, כזה שמעוצב וברמה גבוהה ועושה לנשים מהסביבה חשק להגיע.

היום כבר ידוע שספורט צריך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, גם בתקופות יותר עמוסות – הסוד הוא אף פעם לא להפסיק. גם אם לא מתאמנים שבוע או שבועיים. אבל יותר מזה, גם אם את מתאמנת באופן קבוע, ברוב המקומות אף אחד מהמאמנים לא יחפש להגדיל ראש ולאתגר אותך. תביני, שריר צריך שיאתגרו אותו, אחרת הוא לא מפיק תוצאות. לא שריפת קלוריות משמעותית, ובטח שלא חיטוב. 

למה לא מאתגרים אותנו? בואי נתחיל בזה שברוב המקומות, הבעלים לא יאמן אותך, אלא מאמני כושר שהיום הם מאמנים, ומחר הם ברמנים בתאילנד. גם מאמן שממש מסור לעבודה וילווה אותך לאורך כל הדרך, לרוב לא ירצה לקחת על עצמו את הקושי שלך. לא בא לו לשמוע את התלונות ובדרך כלל גם לא אכפת לו אם תגיעי לתוצאות או לא, העיקר שהוא העביר את השעה שלו". 

בכנות, אני רוצה להוריד במשקל ולהתחטב, אבל לא סובלת ספורט! איך אני אמורה להנות מאימון?

"הכל תלוי באימון. אם במשך 5 דקות את עושה כפיפות בטן ויודעת שלפנייך עוד שעה של תרגילים משעממים, ברור שתסתכלי כל שניה על השעון ותתבאסי על כל שניה. אבל ספורט לא אמור להיות משעמם! האימונים שיש אצלי בסטודיו למשל, הם סופר מגוונים ועם מוזיקה קצבית כיפית, מרגיש ממש מסיבה. הבנות מגיעות עם אנרגיות גבוהות בהרגשה שהגיעו הביתה. יש אווירה ועושים שמח. זאת מסגרת שעושה לך טוב.

זה אימון שאת רוצה להגיע אליו, כזה ששווה את הזמן שלך כי את מגיעה ומקבלת חוויה! זה הרבה יותר מספורט, פשוט לעשות לעצמך טוב ולהקדיש זמן לגוף ולנפש שלך. יש אצלנו גם 'פסיליטיז' (מתקני שירות) שווים כמו 

תכשירי רחצה ופן במקלחות, פינת ישיבה עם קפה, אפילו עוגיות בריאות או תמרים, ממש בילוי! אבל לא רק בגלל הכיף הבנות נשארות, במבחן התוצאה הן משיגות את הגוף שהן רצו, וזה שווה את הזמן שלך".

מה זה האלמנט הזה??

"בשתי מילים? כתבה שיווקית. למעשה, זה בדיוק כמו הראיון הזה שאתה ואני מקיימים עכשיו. תחשוב שכל בעל עסק שיקרא את המילים שאתה תרשום בכתבה הזאת, יהיה עבורי פנייה הרבה יותר איכותית מכל שיטת פרסום אחרת."

אבל רגע, לא מספיק פוסט פשוט לאתר? למה לסבך?

"תראה, עסקים היום לא צריכים 2000 לידים בחודש כדי לחיות טוב. רובם גם לא צריכים עשירית מזה. הם צריכים איכות! הם צריכים שכל ליד יהיה בונבוניירה, שיהיה סופר רלוונטי ככה שהמכירות שלהם יהיו קלות.

אין להם זמן להסברים מיותרים (ונמאס להם לחזור על עצמם כמו תקליט שבור 8 פעמים ביום), ואין להם סבלנות לאנשים שסתם מבלבלים להם במוח ומבזבזים להם את הזמן. הם צריכים לקוחות, הם צריכים לעשות כסף כדי לעמוד בהתחייבויות שלהם, והם צריכים שהכל יקרה מהר כי אוטוטו נגמר להם האוויר בגלל הקורונה."

בתמונה: אימון בסטודיו "זאדוש" ברמת השרון.

אוקיי זה הקאץ', איך אני יכולה להשיג תוצאות אם אין לי בכלל זמן להתאמן? אני אמא ועם קריירה…

"אהא, זה היופי. אני מכירה את כל מי שחושבות שהן צריכות 4 אימונים בשבוע, כל פעם שעה וחצי אימון רק כדי להוריד קצת במשקל ולחטב את ההיקפים. יקירתי, זה מוגזם! לא רק שאת לא צריכה את זה, המחשבה המעיקה הזאת היא גם מה שגורמת לך לוותר מראש.

חוץ מזה, הנשים של היום כאלה מצליחות, כל אחת עם קריירה מדהימה, עם שלושה ילדים על הראש ועם בעל ומנהלות את כולם ביד רמה. הזמן שלך יקר כמו זהב, ואין שום סיבה שתבזבזי אותו על אימון מתיש באיזה מרתף מיוזע ובכלל לא תראי תוצאות, מסכימה איתי? בדיוק כאן נכנס הקסם של השיטה הפונקציונלית, אימונים קצרים, 2-3 פעמים בשבוע, ואת רואה תוצאות בזמן קצר תוך ניצול מקסימלי של הזמן שלך!"

וואלה, עכשיו סיקרנת אותי. מה זאת השיטה הפונקציונלית הזאת, איך היא מביאה לי תוצאות??

"השיטה מתבטאת באימונים של 40-50 דקות גג שמבצעים 2-3 פעמים בשבוע. האימונים מאוד מגוונים, אימונים בעצימות גבוהה למשל משלבים כוח ואירובי בצורה שמביאה תוצאות בזמן קצר. השילוב הקסום בין תרגילים עם משקולות ותרגילים פעילים שמקפיצים את הדופק – מחזק סיבולת לב-ריאה, שורף את הקלוריות, מעלה את מסת השריר ומחטב את הגוף בצורה מהירה ומקסימלית, ואת תראי את התוצאות על הגוף בעצמך.

למשל, אחד התרגילים בסטודיו הוא הטחת כדור כוח. זה תרגיל אחד אבל הוא עובד גם על הרגליים, גם על הידיים, גם על הישבן, וגם על הבטן ועל הגב! זהו תרגיל כוח מתפרץ ששורף המון קלוריות ומעלה את מסת השריר, זה אומר שאת מרגישה חזקה יותר ויכולה לעשות את כל תפקודי הבית היומיומיים שלך, כמו מקלחות לילדים, לסדר ולנקות את הבית, להרים שקיות מהסופר, לעלות מדרגות ועוד, הרבה יותר בקלות!

למה זה עובד כל כך טוב? היגיון פשוט. תחשבי על רכב שנוסע בעיר לעומת בכביש מהיר, איפה הוא יצרוך יותר דלק? בעיר כמובן. כל החלפות ההילוכים, הקפיצות בין עצירה ובין תנועה, צורכות יותר מאשר נסיעה חלקה במהירות קבועה. ככה גם באימון הפונקציונלי בעצימות גבוהה – דופק הלב עולה ויורד בהתאם לתרגיל וזה שורף קלוריות כל כך טוב עד שהגוף שלך כבר מתייעל ומתרגל לעבוד טוב יותר.

מיכל זאדה: "האימון הפונקציונלי מדמה תנועות שאנחנו עושים ביומיום ומשפר את הכושר שלנו"

 

ומה החשיבות של הכוח? הוא זה שמחזק את הגוף, מעלה מסת שריר ומחטב את ההיקפים. היופי כאן הוא שככל שמסת השריר עולה, הגוף שלך צורך יותר אנרגיה כדי לתחזק את מסת השריר גם בתפקוד היומיומי. זה אומר שגם כשאת נחה רגל על רגל או יושבת מול מחשב בעבודה – את שורפת קלוריות! לא מושלם?"

אוקיי נשמע שזה בשבילי! אז מה שאני צריכה לעשות עכשיו זה לחפש סטודיו עם אימונים פונקציונליים?

"אני חייבת להזהיר אותך, יש מקומות שרוכבים על הגל הפופולרי של השיטה הפונקציונלית, אבל משתמשים בה רק כשם-מותג ולא מקיימים את היסודות שלה. אז איך תדעי? קודם כל תשאלי תרגילים לדוגמה שהם עושים באימונים. אם זה כולל לרוץ על הליכון, שימוש במכשירים של חדר כושר או כל תרגיל שאינו משלב יותר מקבוצת שרירים אחת: זה הסימנים המסגירים שצריכים להזהיר אותך.

שיטת האימון הפונקציונלי, וזה כל היופי שלה, מתבססת על התנועות היומיומיות שאנחנו עושים. לכן היא גם נקראית 'פונקציונלית', מלשון פונקציה – תכלית, משימה. לא צריך בשבילה מכשירים וזה למעשה משפר את הכושר היומיומי שלנו – כל הדברים שתמיד אתגרו אותך? להרים את הילדים, לנקות את הבית, להרים שקיות בסופר או אפילו לעשות פיפי בשירותים ציבוריים תוך כדי שאת מחזיקה את הדלת שלא יפתחו אותה כי אין לה מנעול (סיפור אמיתי של לקוחה שהבינה כמה הפונקציונאלי עוזר לה). פתאום תצליחי לעשות את זה בקלות".

נחמד. אז יש כאן הרבה מעבר להרזייה וחיטוב אם אני מבינה נכון? זה ממש חיזוק של הגוף שלי…

"הבנת את זה מעולה. אנחנו כבר לא בזמנים האלה שאישה רוצה להיראות רזה מדי, זה כבר פאסה. רוב הנשים היום רוצות להיראות מהממות וחזקות, עם שרירים אסופים, גוף חזק ומוצק, לשדר עוצמה כמו לינוי אשרם וירדן ג'רבי, ולא כמו דוגמניות ריקות שמתנדנדות על אנורקסיה. סתם להוריד במשקל זה מזמן כבר לא העניין. גם נשים מאוד רזות מגיעות אליי לסטודיו ורוצות לחזק, לחטב ולמצק את השרירים. אבל שוב, זה הרבה מעבר ליופי. להיות חזקה ואנרגטית זאת פשוט איכות חיים אחרת.

חשוב להבין: זה לא בא ברגל. כדי להתמיד ולהצליח, חייבים לבנות תוכנית הדרגתית חכמה, אחרת כל האימונים הפונקציונליים שבעולם לא יעזרו. איזה בנאדם שפוי יכול לקפוץ מ-0 כושר ל-100 כושר? זה לא אנושי ויותר מזה, זה גם מסוכן".

רגע, למה מסוכן? נראה לי יותר מסוכן להישאר בטטת כורסה עם רמות סוכר בשמיים, לא?

"גם זה מסוכן, אני מסכימה איתך בהחלט. אבל אני מדברת על הסכנות שבעשיית ספורט בצורה לא מקצועית. יש נשים ששנים עושות ספורט ולא מבינות למה כואבות להן הברכיים, תפוס להן הגב, הצוואר שלהן נוקשה. זה הכל תוצאה של אימון לא נכון וזה יכול להוביל לפציעות ספורט חמורות גם מתנועות של אימוני בסיס!"

אבל בסטודיו יש מדריך, הוא מראה לי בדיוק את התנועות הנכונות ומתקן אם צריך, למה שאפצע?

"ברמת העקרון כל עוד יש אדם מקצועי שמפקח עלייך, באמת אין סיבה שתיפצעי. אבל מכונים שרוצים לעשות כסף על חשבון המתאמנות, ישימו מדריך אחד על חדר של 20 בנות. איך הוא יראה אותך כשהגעת באיחור ונדחפת בפינה? אפילו אם עמדת שורה ראשונה, ברוב המקומות, המדריך יהיה עסוק בטלפון וישאר ליד עמדת המחשב שלו, ובמקרה הפחות טוב הוא גם יבצע עם כולם את כל האימון – איך הוא יראה אותך?!

אדם אחד פשוט לא מספיק. זה כמו שרופא אחד ינסה לנתח במקביל שלושה אנשים. אחד יעבור את הניתוח בשלום אבל השני יישאר משותק כי פיספסו אצלו רגע קריטי, ולפעמים מדובר ממש בשניות כדי לגרום לפציעת ספורט חמורה. את מבינה את הסכנה פה?"

אוקיי אז מה הפתרון, מאמן כושר אישי יקר מדי וגם אין את האווירה הכיפית עם כל הבנות, אז מה כן?

ס', מתאמנת בסטודיו: "המלתחה לקיץ חודשה לגמרי (הכל גדול כולל הבגדי ים!!)"

"יפה, בדיוק בגלל זה הסטודיו שלי מספק על כל עשרים בנות שתי מדריכות, כפול מכל המכונים האחרים. לא סתם אני מגדירה אותו כסטודיו בוטיק, זה באמת משהו שהוא one of a kind (יחיד מסוגו) שפשוט לא רואים בשום מקום אחר, גם מבחינת כל ההוויה וגם מבחינת השירות. שתי מדריכות באימון למשל זה אומר שאחת מסבירה והשניה מדגימה ואז שום דבר לא מתפספס, ויש לזה עוד יתרונות גם בהיבט המקצועי והאישי. 

בצד המקצועי, יש ארבע עיניים לפקח על כל מתאמנת כדי שאף אחד לא תיפצע ויותר מזה, גם תגיע לתוצאות מקסימליות. בצד האישי, בגלל שאפשר לתת יותר מענה בזמן האימון, הן לא יצעקו עלייך הנחיות מרחוק כמו מדריכים במכונים, אלא ממש יבואו עד אלייך, יתקנו את התנועה וידגימו לך איך להכניס בטן, להקשית את הגב, תוך הסבר אישי מדויק. זה הרבה יותר יעיל וגם יגרום לך להרגיש מעולה, מסכימה איתי?

ל', מתאמנת בסטודיו: "אני קצת פחות משנה בסטודיו והורדתי בזכותך 25 קילו"

 

בנוסף יש אצלנו דגש של איכות על פני כמות. לא נכניס אלף בנות לשיעור רק כדי למכור ולא נתקמצן על מדריכות. הבנות שמדריכות בסטודיו עברו ועוברות כל כמה חודשים הכשרות מדוקדקות גם באימון הפונקציונלי וגם בשיטה שלי לבניית תוכנית אימונים הדרגתית חכמה – כזאת שמשלבת בדיוק את הקשיים שלך, הכאבים שלך והרצונות שלך. אחרי שנתאים לך תוכנית, תדעי בדיוק מה שלבי הסולם שיקדמו אותך בדרך לגוף שתמיד חלמת שיהיה לך.

חשוב להדגיש, האווירה באימונים אצלנו היא יחידה מסוגה: אנחנו מקבלות אותך כמו שאת, בכל צורה ובכל גודל. המטרה היא שתרגישי הכי טוב עם עצמך שאפשר, שתקבלי את היופי הטבעי שלך ותלמדי לחזק את הגוף ולהיות האישה העוצמתית שאת יכולה להיות! גם בנות ביישניות שמגיעות אלינו נפתחות מהר מאוד עם האווירה הזאת, ומספרות שהאימון הוא הזמן שלהן ביום להתפרק, להרגיש טוב, ולהנות עם חברות".

אימון שהוא מסיבה, שיטה מנצחת, מקצועיות, יחס אישי ותוכנית מותאמת… ממתי מתחילים?!

"שמחה שאת באנרגיות טובות! אין לי ספק שתשתלבי נהדר עם הבנות בסטודיו, אין כמו ליהנות מזמן לעצמך, לגוף שלך, לבריאות ולחוזק שלך! אז כדי להירשם למנוי גמיש לסטודיו שלי, צריך קודם ליצור אתנו קשר ולוודא התאמה. לאחר מכן נעשה איתך פגישה ראשונית ונבנה לך תוכנית אימונים הדרגתית חכמה. 

לאחר שאת יודעת בדיוק מה הולך לקרות איתך, את מקבלת חשבון באפליקציה מיוחדת של הסטודיו ויכולה לשבץ את עצמך בנוחות באימונים השונים לאורך השבוע. יש כל יום אימון, בבוקר ובערב, כך שאת מוזמנת מתי שרק יהיה לך פנוי לסטודיו הבוטיק שלי ברמת השרון. להקדיש זמן איכות, לפגוש נשים כמוך, ולהתאמן במוזיקה וקצב טוב, כושר שהוא כיף גדול ובילוי חברתי שגם משיג לך תוצאות של הרזיה וחיטוב בזמן קצר!"

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »