נדל"ן

ADVERTORIAL

גרנד השקעות נדל"ן עם הצעה יוצאת דופן: "אנחנו נאתר עבורך את הנכס המושלם, נשפץ, ננהל ונאכלס אותו. לא מצאנו דייר? מתחייבים לשלם את השכירות"

גם אנחנו שמענו על שיטת ההשקעות שהצליחה לשגע את הישראלים, משרד הנדל"ן הגדול בחיפה הבטיח את מה שרבים וגדולים לפניו לא העיזו: השקעת נדל"ן עם אפס סיכונים. מה זה כולל? ליווי, שיפוץ ואכלוס מלא ברמה הגבוהה ביותר! האם אפשר להגיד שחלומו הרטוב של כל משקיע נדל"ן התגשם? אנחנו לא ממהרים לצאת בהצהרות ולכן יצאנו לבדוק…

אור לב  27.11.23 // 13:00

לראיון עם אילן צ'בוטר, מנכ"ל גרנד השקעות נדל"ן, ידענו להתכונן היטב מראש. הגיע אלינו בחור מרשים עם חיוך גדול ואנרגיות טובות. הוא הרגיש מיד בבית והתרווח על הכיסא בנוחות, מוכן לענות על כל שאלה. לא ראינו טעם לבזבז את הזמן היקר שהוקצב לנו ולכן ניגשנו ישר לסיבה האמיתית שלשמה התכנסנו:

אילן צ'בוטר, נעים להכיר, איזה כיף שהגעת אלינו. ברשותך, אנחנו קופצים ישר למים העמוקים, תסכים איתנו שבכל השקעה יש סיכונים, וזאת גם אחת הסיבות העיקריות למה אנשים חוששים להשקיע את הכסף שלהם. איך אתה מסביר את הביטחון שאתה נותן ללקוחות שלך?

"שאלה מעולה שיוצא לי לשמוע הרבה. תראו, אני יודע שזה יכול להרים גבה בקרב משקיעים רבים,
אבל ברגע שמבינים את ההצעה כולה, הכל נשמע הרבה יותר הגיוני. הביטחון שלי מגיע דווקא מהמקום האישי שלי. אני לעולם לא הייתי מציע משהו שאני בעצמי לא עושה. הרעיון עצמו הוא מאוד פשוט מצד אחד, ומאוד חכם והגיוני מצד שני. אני עושה עבור המשקיעים שלי הכל: אני מאתר את הנכס הכי פוטנציאלי, משפץ אותו ומחלק אותו ל-2-3 יחידות, אני מרהט את הדירות, ולבסוף אני גם דואג לניהול ואכלוס מלא. הפרויקטים הללו משתלמים עבור המשקיעים שמגיעים אליי כי במקום להשכיר דירה אחת ולקבל עליה 3,000-3,500 שקלים, הם יוצרים 2-3 דירות ומרוויחים פי שלוש! הם מגדילים את פוטנציאל הרווח שלהם ומצמצמים את הסיכויים להפסיד. כולם מרוצים!"

על פניו זה נשמע טוב, אבל מי מבטיח להם שיימצאו דיירים מתאימים? היא יכולה להישאר ריקה גם חודשים ארוכים ובינתיים המשקיע סופג הפסדים קשים.

"אין דבר כזה אצלי הפסדים קשים. אני מאתר את הנכס על פי קריטריונים נוקשים, אני יודע איך לתכנן אותו בצורה נכונה ככה שהתוצאה הסופית תהיה מרשימה ותמשוך אליה דיירים פוטנציאלים. גם אם אני הולך רחוק ובאמת תוך חודש לא הצלחנו למצוא דייר מתאים, הכל בסדר, אני מתחייב לשלם את השכירות עד שנאכלס את הדירה, ככה שהמשקיע באמת יכול לישון טוב בלילה."

מתחייב לשלם את השכירות? זאת התחייבות גדולה, אתה בטוח במה שאתה אומר?

"ברור שאני בטוח. תאמינו לי, הניסיון והמקצועיות שלי אף פעם לא מאכזבים. אני יודע מה הפחד הכי גדול של המשקיעים, להיכשל, להפסיד כסף, לקנות דירה ואז לגלות שמכרו להם חתול בשק. בגלל זה אין לי בעיה להתחייב לשלם את השכירות. זה ירגיע אותם? זה יוריד את סף הלחץ? זה יגרום להם לשחרר ולקפוץ למים? אם כן, זה שווה לי. אני יודע מה אני יכול להביא, אני יודע שאני יכול לאכלס את הדירות האלה. בינינו? אין סיבה לא להצליח. הן נראות מעולה, במיקום מדהים ובמחיר הוגן. דירות כאלה נחטפות וצריך להכיר את השוק כדי לדעת איזה נכס לקנות, איפה לחפש ומאיפה עדיף לנו להתרחק. "

לא כולם מומחים בשוק הנדל"ן, יש הרבה משקיעים שהידע שלהם הוא מאוד בסיסי,
איך הם יכולים להיות בטוחים שהנכס שלהם אכן נמצא במיקום אטרקטיבי?

"בשביל זה אני כאן, עם 12 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן, הבעלים של חברת גרנד השקעות נדל"ן וגם הבעלים של רימקס גרנד שזכה לאחרונה להיות בטופ שלושת המשרדים המובילים בחיפה, 2 סניפים, 40 מתווכחים ומאות עסקאות מוצלחות. אחרי כל זה… אני לא באמת מצפה מהמשקיע שמגיע אליי שיהיה לו ידע בסיסי או מתקדם בהשקעות. אני מביא את הידע שלי וזה בהחלט מספיק. זה כל הרעיון בעצם, אני עושה הכל עבור המשקיע, אני מאתר עבורו את הנכס, אני לוקח אותו ביחד איתי לראות מספר נכסים שיכולים להיות מצויינים להשקעה, אני מפרט בפניו את כל היתרונות והחסרונות וביחד אנחנו בוחרים את הנכס המתאים והמשתלם ביותר. בדיוק בגלל זה הוא פונה אליי ונעזר במומחים בתחום, התפקיד שלי הוא גם לספק את כל התשובות ואני אגיד לכם יותר מזה? מאוד מאוד קשה להפסיד בנדל"ן. אם אני מנהל היום מספר פרויקטים כאלה במקביל ואני רגוע ואין לי דאגות, תאמינו לי שגם המשקיע שלי יכול להיות רגוע."

התמונה מתחילה להתבהר… איך עובד כל התהליך? אתה יכול לפרט לנו?

"כל תהליך מתחיל קודם כל בפגישת ייעוץ. אני פחות בעד טלפונים ושיחות בזום. בן אדם צריך לראות בעיניים שלו כדי להבין. אני מוציא את הלקוחות שמגיעים אליי לשטח ואני מראה להם איך כל הקונספט בנוי. אנחנו מגיעים לדירה שסיימנו לשפץ, הם רואים את החלוקה החכמה שעשינו ליחידות, אני מסביר על שלבי התהליך, מראה להם תמונות איך הבית היה נראה לפני השיפוץ, את התוכניות שבנינו ואת התוצאה הסופית הם רואים בעיניים. אחר כך הרבה יותר קל להם לקבל החלטה. בשלב השני, אנחנו מבצעים פגישת ייעוץ עם יועץ פיננסי. שוב, הם לא צריכים להתעסק בשום דבר, היועץ הזה עובד איתי בשיתוף פעולה ואני קובע פגישה עם שלושתינו ביחד. המטרה של הפגישה היא להבין את היכולת הכלכלית של הלקוח להמשך התהליך."

יש דרישה מינימלית שהמשקיעים צריכים לעמוד בה?
"בעיקרון זה משהו שיכול להשתנות, הכל גם תלוי בסוג ההשקעה ובסוג הנכס שאנחנו מחליטים לקחת.
אבל בממוצע ההון העצמי צריך לעמוד על 250 אלף שקל. תמיד יש אלטרנטיבות ופתרונות שאפשר להגיע אליהן, ובגלל זה בעצם אני מקיים את הפגישות עם היועץ הפיננסי. הוא מבין הרבה יותר טוב ממני בכל ענייני הכספים וגם יכול לייעץ בצורה מקצועית ולתת למשקיעים את ההרגשה שהם לקחו את ההחלטה הנכונה ביותר."

רוצים לשמוע פרטים נוספים ולדעת האם אתם מתאימים להצטרף להשקעת הנדל"ן המצליחה של חברת גראנד קאפיטל?
מלאו את הפרטים ובואו נדבר:

יועץ פיננסי לפני תחילת התהליך זה באמת משהו שעושה סדר. מדהים עד כה, מה עושים אחר כך?

"אנחנו מגיעים לשלב השלישי שזה בעצם שלב איתור הנכס. אני דואג לחפש את הנכס שיהיה הכי מתאים ללקוח, מבחינת הצרכים והיכולת הכלכלית להשקעה. אחרי שמצאתי מספר נכסים שנראים לי מתאימים למה שאנחנו מחפשים, אני קובע עם הלקוח ומראה לו את הנכסים הפוטנציאלים. אני מציג בפניו את ההבדלים, את היתרונות והחסרונות ולבסוף אנחנו מגיעים להחלטה. בשלב הרביעי אנחנו מעבירים את הנכס לעורך דין, זה שלב חשוב מאוד, עורך הדין בודק שהכל תקין בנכס ושאין חוב שיכול לעצור או למנוע מאיתנו להתקדם בתהליך. ברגע שקיבלנו את האישור הסופי על הדירה, אפשר לחתום על העסקה מול בעל הדירה ולצאת לדרך. השלב המשמעותי והמעניין ביותר הוא כמובן שיפוץ הדירה. זהו, סיימנו את כל העניינים הבירוקרטים ואפשר להמשיך. מה כולל שיפוץ הדירה? קודם כל אנחנו מחליטים לכמה יחידות אנחנו רוצים לחלק את הדירה. האם זה יהיה 2 יחידות? 3 יחידות? או אולי 4 יחידות? אחרי שהסכמנו על מספר היחידות, אני לוקח את כל הפרויקט לידיים שלי ושולח את המשקיע לשכב רגל על רגל על הספה בבית ולחכות שאני אצור איתו קשר לעדכונים שוטפים. הוא לא צריך לדאוג לשום דבר כי אני עושה ממש הכל. את השיפוץ המלא, את האינסטלציה, את החלוקה ליחידות. אחרי שהשיפוץ מסתיים אני גם דואג לסטיילינג מלא לכל הדירות והמשקיע שלנו מגיע בסוף התהליך ומקבל דירות מוכנות, מאובזרות ויפות."

המשקיע לא שותף בזמן השיפוץ? הוא לא צריך להגיע בשום שלב?

"אין מה, אנחנו מסכמים על הכל מראש והוא מקבל עדכונים שוטפים, תמונות וסרטונים בוואטסאפ. אני לוקח את הכל תחת אחריותי המלאה. במידה ויש שאלות תוך כדי אני כאן, אבל כל נטל האחריות היא לגמרי עליי. אני מביא למשקיע את המפתחות בסוף התהליך והוא מקבל את היחידות מוכנות, אחרי שיפוץ, מרוהטות בטוב טעם ומוכנות לקבל את הדיירים החדשים. זה גם מביא אותנו לשלב השמיני והכמעט אחרון שלנו. ברגע שהדירות מוכנות הן עוברות באופן מיידי למחלקת ניהול נכסים והשכרות, שדואגות לנהל את הנכסים ולמצוא דיירים מתאימים."

ומה איתך? אתה לא שותף בכל מה שקשור לניהול הדירות ומציאת השוכרים?

"בוודאי שכן, אני שותף מלא בכל שלבי התהליך, אבל אני לא זה שמחפש את הדיירים, אני מפקח שחברת הניהול וההשכרות עושה את העבודה שלה כמו שצריך. אני מוודא שהדיירים אכן נכנסים לדירה, חותמים על חוזה ושהמשקיע שלי קיבל את הצ'קים המגיעים לו. רק אחר כך אני משחרר."

זה בעצם השלב הסופי? חתימת החוזה וקבלת הצ'קים?

"אפשר להגיד, כן. הליווי שלנו מסתיים ברגע שהמשקיע קיבל לידיו את הצ'קים. כמובן עד השנה הבאה, במידה והדייר רוצה לעזוב עם סיום החוזה, המשקיע פונה אלינו שוב ואנחנו מחפשים לו דיירים חדשים שיכנסו לנכס."


זה אומר שמערכת היחסים שלך עם הלקוח אף פעם לא מסתיימת?

"אמת. אנחנו הופכים למשפחה אחת גדולה. אני באמת תמיד כאן לכל דבר, גם אם יש בעיה בנכס הוא מדבר איתי, וגם אם הוא רוצה למצוא דיירים חדשים נוספים הוא מדבר איתי. אני לא הולך לשום מקום ובטח שלא נעלם."

מדהים, אנחנו חייבים להודות שזה נשמע מבטיח. מה עושה המשקיע שיושב עכשיו בבית וקורא אותנו?
איך הוא יוצר איתך קשר?

"פשוט מאוד, הוא משאיר לי את הפרטים שלו בטופס ואני דואג ליצור איתו קשר בהקדם האפשרי."

תודה רבה לך על הזמן, שמחנו מאוד להכיר אותך.

"באהבה גדולה, תודה רבה לכם"

רוצים לשמוע פרטים נוספים ולדעת האם אתם מתאימים להצטרף להשקעת הנדל"ן המצליחה של חברת גראנד קאפיטל?
מלאו את הפרטים ובואו נדבר:

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »